کمپانی دراگون در کشور چین فعالیت خود را آغاز نموده است و توانسته موفق به ساخت انواع سمپلر دراگون با مشخصات فنی متفاوت گردد. در این مقاله به صورت اختصاصی به معرفی و شرح ویژگی های سمپلر دراگون خواهیم پرداخت. نوع سمپلر نقش تعیین کننده ای بر روی نتایج آزمایشگاهی خواهد داشت. کمپانی دراگون توانسته متناسب با نیاز محیط های آزمایشگاهی، سمپلر ثابت دراگون و سمپلر متغیر دراگون را در مدل های مختلف تولید و به بازار عرضه نماید.

شرکت علمینوگستر در لیست ابزارآلات آزمایشگاهی توانسته موفق به فروش انواع سمپلر دراگون چین گردد. از این رو مراکز آزمایشگاهی می توانند سپملرهای مورد نیاز خود را از این برند معتبر و جهانی تهیه نمایند.

معرفی انواع سمپلر دراگون

تولید و فروش سمپلر دراگون در دسته بندی های مختلف صورت می گیرد که می توان به سمپلر تک کاناله دراگون و سمپلر چند کاناله دراگون اشاره نمود. هدف از طراحی سمپلر چند کاناله، امکان جابجایی تعداد زیادی از نمونه ها را به صورت همزمان برای فرد مهیا می سازد و صرفه جویی در زمان را برای افراد به ارمغان می آورد.

باید توجه داشته باشید که انواع میکروپیپت یا همان سمپلرهای دراگون لب توانسته اند گواهینامه های ایمنی را توسط کمپانی TUV آلمان دریافت کند. محصولات این کمپانی از کیفیت بالایی برخوردار است. اگر خواستار خرید سمپلرهای دراگون با قیمت ارزان هستید، می توانید به شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر مراجعه نمائید.

این مجموعه به صورت کاملاً تخصصی در حوزۀ فروش تجهیزات آزمایشگاهی از جمله انواع سمپلر دراگون در دسته بندی های مختلف فعالیت دارند. امکان خرید آنلاین سمپلر دراگون تک کاناله و چند کاناله را به صورت ثابت و یا متغیر برای مشتریان فراهم نموده اند. قیمت سمپلر به مدل و امکانات سمپلر بستگی دارد. جهت اطلاع دقیق از قیمت روز انواع سمپلر دراگون پیشنهاد می کنیم به سایت فروشگاهی علمینوگستر مراجعه نمائید.

 شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر

ارتباط با ما : 66405180_021
ضمانت اصالت کالا
7 روز تضمین بازگشت کالا
خرید سریع و مطمئن
ایمیل شرکت: Elminogostar@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 492
نمایش همه
علاقه مندی ها ()