این روزها همه به دنبال انجام تمرینات هوازی در خانه یا باشگاه‌ها هستند. به همین دلیل نیز همیشه خواستار دستگاه‌های ورزشی هستند که به‌وسیله آنها بتوانند به تناسب‌اندام دلخواه خود برسند و وزن خود را کاهش دهند. در این میان تردمیل‌ها و اسکی‌های فضایی دستگاه‌های بسیاری کاربردی و مفیدی محسوب می‌شوند که باتوجه‌به نیاز و هدف خود می‌توانید، از آنها استفاده کنید و از مزایای بیشمار آنها بهره‌مند شوید. اما آیا می‌دانید که  خرید تردمیل بهتر است یا اسکی فضایی؟

تردمیل یا اسکی فضایی؟ خرید کدام یک از این دستگاه‌ها برای شما مفید است؟

زمانی که بحث تمرینات هوازی به میان می‌آید، به حتم شما هم به دستگاه‌های ورزشی فکر می‌کنید. در واقع دستگاه‌هایی مانند تردمیل‌ها یا اسکی‌های فضایی سبب افزایش ضربان قلب شما می‌شوند. هنگامی که از این دستگاه‌ها استفاده می‌کنید، می‌توانید تمرینات مختلف را روی آنها انجام دهید.

 حتی با خرید تردمیل یا اسکی فضایی خانگی دیگر نیازی به بیرون رفتن هم ندارید. اما قبل از اینکه بگوییم که کدام یک از این دستگاه‌ها برای شما مفیدتر هستند، بهتر است که مزایای هر کدام را به طور جداگانه بررسی کنیم.

فواید اسکی‌های فضایی

اسکی فضایی دستگاهی است که با قرار دادن پا روی رکاب‌ها می‌توانید، حالتی شبیه به ورزش اسکی را تجربه کنید. اسکی‌های فضایی فواید و مزایای بیشماری دارند و به شما کمک می‌کنند که در مدت‌زمان مشخصی به نتیجه مطلوب برسید. در ادامه مطلب قصد داریم که مزایای این دستگاه را مورد بررسی قرار دهیم.

1- تمرینات هوازی

اسکی فضایی بهترین روش برای انجام تمرینات هوازی محسوب می‌شود و کم‌ترین آسیب را به مفاصل و حتی کمر شما وارد می‌کند. در نتیجه با استفاده از این دستگاه‌ می‌توانید، تمرینات هوازی متنوعی را انجام دهید و از انجام آنها نیز لذت ببرید.

2- تمرینات بالاتنه

اکثر اسکی‌های فضایی مجهز به دسته‌هایی هستند که به‌راحتی می‌توانید، آنها را حرکت دهید. در واقع استفاده از این دسته‌ها این امکان را به شما می‌دهد که عضلات بالاتنه و پایین تنه را به طور هم‌زمان تقویت کنید. اگر قصد دارید که ماهیچه‌های بالاتنه و پایین تنه را درگیر کنید، به شما پیشنهاد می‌شود که اسکی‌های فضایی را از تردمیل آنلاین بخرید.

3- کنترل سرعت

با استفاده از اسکی فضایی و حرکت دادن پاها قادر هستید که سرعت را کنترل کنید. به بیانی دیگر هنگامی که می‌خواهید، سرعت را کم یا زیاد کنید، بهتر است که پاهای خود را آرام‌تر یا سریع‌تر تکان دهید. علاوه بر این شما به‌راحتی می‌توانید، مقاومت را به‌اندازه دلخواه نیز افزایش دهید.

4-بررسی ضربان قلب و میزان کالری

خوب است بدانید که به‌وسیله اسکی فضایی شرایط و وضعیت شما به‌خوبی قابل‌کنترل است. به‌عنوان‌مثال شما قادر هستید که ضربان قلب، مسافت و حتی کالری‌های سوزانده شده را مشاهده کنید. علاوه بر این، این دستگاه مجهز به برنامه‌های تمرینی گوناگون و متنوعی است که می‌توانید، باتوجه‌به هدف خود از آنها استفاده کنید.

5- تقویت عضلات پا به‌وسیله تمرینات متنوع

بسیاری از اسکی‌های فضایی این امکان را به شما می‌دهند که به‌صورت برعکس رکاب بزنید. در واقع هنگامی که شما گام‌های برعکس را برمی‌دارید، هم عضلات پای خود را تقویت می‌کنید و هم به تمرینات خود تنوع می‌بخشید.

مزایای تردمیل

اگر قصد خرید تردمیل را دارید، خوب است بدانید که این دستگاه ساده و کاربردی فواید بسیار زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. در واقع تردمیل‌ها این امکان را به شما می‌دهند که روی سطحی صاف و در حال حرکت راه بروید یا حتی بدوید و در مدت‌زمان مشخصی به نتیجه دلخواه خود برسید.

1- متنوع بودن تردمیل

فواید دویدن روی تردمیل‌ها شباهت بسیار زیادی به مزایای دویدن در محیط‌های باز را دارد. با خرید تردمیل شما قادر هستید که سرعت خود را کم یا زیاد کنید و همچنین شیب را باتوجه‌به هدف و نیاز خود افزایش یا کاهش دهید.

2- تغییر سرعت باتوجه‌به هدف

تردمیل‌ها این امکان را به شما می‌دهند که باتوجه‌به سرعت تنظیم شده قدم بزنید یا راه بروید. فرقی ندارد که شما فرد مبتدی هستید یا به طور حرفه‌ای ورزشی می‌کنید. با استفاده از تردمیل شما می‌توانید، میزان سرعتی که برای شما مفید است را تنظیم کنید.

3- استفاده بسیار آسان

راه رفتن و دویدن روی تردمیل شباهت زیادی به پیاده‌روی و دویدن در فضای بیرون را دارد. به همین دلیل نیز نه‌تنها استفاده از آن بسیار آسان است، بلکه با خرید تردمیل و به‌وسیله این دستگاه ساده و کاربردی می‌توانید، به هدف خود نزدیک‌تر شوید.

4- دریافت بازخورد

با استفاده از تردمیل‌ها قادر هستید، بازخورد تمرین‌هایی که روی آنها انجام داده‌اید را دریافت کنید. به‌عنوان‌مثال ضربان قلب، مسافت و حتی کالری‌هایی که به‌وسیله این دستگاه‌ها سوزانده‌اید، قابل رویت هستند. علاوه بر این خوب است بدانید که این دستگاه مجهز به تمرینات نامحدود و برنامه‌های غذایی پیشنهادی برای شما هستند.

5- مناسب برای اکثر محیط‌ها

یکی از بهترین مزایای  خرید تردمیل باشگاهی  این است که در منزل‌ها و محیط‌هایی که ارتفاع سقف آنها متوسط است، هم قابل‌استفاده هستند. اما برخی از تجهیزات ورزشی دیگر این مزیت را برای شما فراهم نمی‌کنند. با بررسی تردمیل‌ها در تردمیل آنلاین می‌توانید، دستگاه مناسبی را باتوجه‌به اندازه فضای مورد نظر خود خریداری کنید.

باتوجه‌به مطالب بالا کدام یک از این دستگاه‌ها بهتر هستند؟

اگر بخواهیم به این سؤال پاسخ دهیم، باید بگوییم که هم اسکی فضایی و هم تردمیل گزینه‌های بسیار عالی محسوب می‌شوند. اما برای خرید تردمیل یا اسکی فضایی باید اهداف ورزشی و علایق خود را در نظر بگیرید. به‌عنوان‌مثال، درصورتی‌که هدف اصلی شما این است که تمرینات سرعتی یا استقامتی را برای بهبود عملکرد دویدن انجام دهید، بهتر است که تردمیل را خریداری کنید. هر دوی این دستگاه‌ها فواید بسیار زیادی برای سیستم قلب و عروقی شما دارند.

 از طرفی هم به‌وسیله این دستگاه‌ها هم می‌توانید، عضلات بیشتری از بدن را درگیر کنید و هم سرعت خود را افزایش دهید. علاوه بر این امکان سوزاندن کالری و کاهش وزن با استفاده از تردمیل‌ها و اسکی‌های فضایی و همچنین رژیم غذایی مناسب وجود دارد. به‌علاوه شما می‌توانید، هر دوی این دستگاه‌ها را برای خود خریداری کنید. در این صورت نتایج بهتری را از تمرین کردن دریافت خواهید کرد. اما بازهم همه چیز به شما بستگی دارد.

کلام آخر

اسکی‌های فضایی یا تردمیل‌ها دستگاه‌های ورزشی کاربردی و بسیاری مفیدی هستند که با تمرین کردن روی آنها می‌توانید، به تناسب‌اندام دلخواه خود برسید و وزن خود را نیز کاهش دهید. اگر قصد خرید تردمیل یا اسکی فضایی را دارید، باید باتوجه‌به هدف، نیاز و حتی علاقه خود یکی از این دستگاه‌ها را انتخاب کنید. هر دوی این تجهیزات فواید عالی و زیادی برای شما به همراه خواهند داشت.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 376
نمایش همه
علاقه مندی ها ()