آیا به دنبال انجام تمرینات کاردیو با تردمیل هستید؟ آیا از انجام تمرینات یکنواخت با این دستگاه بدنسازی خسته شده‌اید؟ آیا می‌دانید انجام تمرینات هوازی با این دستگاه غول‌پیکر چه تأثیر فوق‌العاده‌ای در حفظ سلامت قلب و عروق شما و کاهش وزنتان دارد؟ پیشنهاد می‌دهیم در ادامه با هایپرجیم همراه باشید.

تردمیل یکی از محبوب‌ترین تجهیزات بدنسازی به شمار می‌رود که در برخی از اوقات می‌تواند کسل‌کننده باشد؛ اما ما به شما خواهیم گفت که چگونه با افزودن برخی از تمرینات شدتی مانند HIIT به تمرینات روزانه خود چقدر سرزنده و شاداب می‌شوید.

پیاده‌روی و دویدن روی این دستگاه ورزشی کار ساده‌ای است و بسیار مؤثرتر از پیاده‌روی در مکان‌های شلوغ و پرازدحام عمل می‌کند. اما اگر قصد دارید از تمرینات خود لذت ببرید و سریع‌تر وزن کم کنید، بهتر است در میزان و شدت تمرینات خود تجدیدنظر کنید.

هرآنچه باید از تمرینات تناوبی کاردیو با شدت بالا بدانید

انجام تمرینات هوازی یا کاردیو با تردمیل راهی ساده برای خون‌رسانی به‌تمامی عضلات بدن محسوب می‌شود. درواقع با افزودن تمرینات متناوب و با شدن بالا همچون تغییر شیب، سرعت و ترکیب هردو آن‌ها با یکدیگر قادر خواهید بود روی تمامی عضلات خود متمرکز شوید.

با انجام این تمرینات حجم اکسیژنی را که به بدن می‌رسانید، افزایش می‌یابد و ضربان قلبتان بالاتر می‌رود. تمرینات کاردیو همچون ترکیب حرکات ورزشی شدت بالا و کم با یکدیگر استقامت و قدرت بدنی شما را بهبود می‌بخشد و باعث می‌شود که به مدت طولانی‌تری روی دستگاه بدوید، بدون آنکه نفس کم بیاورید.

فراموش نکنید که انجام این تمرینات به طور هرروزه نیز خسته‌کننده خواهد بود. به همین دلیل قصد داریم در ادامه برخی از تمرینات شدت بالا را برای شما شرح دهیم که با ترکیب آن‌ها با یکدیگر از ورزش‌کردن لذت ببرید.

1.  افزایش تمرکز با تردمیل

شاید برای شما پیش‌آمده باشد که هنگام پیاده‌روی یا دویدن روی این دستگاه ورزشی فکرتان جای دیگری باشد و از ورزش‌کردن لذت نبرید. انجام تمرینات تناوبی کاردیو با تردمیل این امکان را به شما می‌دهد که ذهن خود را روی اندام و عضلاتتان متمرکز کنید؛ زیرا به طور مداوم در گیر تغییر شیب و سرعت هستید. با این کار تمرکز خود را افزایش می‌دهید و در حین حال از ورزش و تمرین لذت خواهید برد.

برای انجام این کار ابتدا با پیاده‌روی ساده بدن خود گرم کنید. سپس به مدت یک دقیقه گام‌های بلندی را در سرعت 3 الی 5 کیلومتر بر ساعت بردارید. در مرحله بعد شیب 5 درصد را برای دستگاه تنظیم کنید و در سرعت 4 کیلومتر بر ساعت به مدت 5 دقیقه پیاده‌روی کنید. سپس در شیب 5 درصد گام‌های بلندی را به مدت یک دقیقه بردارید. در مرحله بعد تمامی تمرینات را رد شیب 8 درصد انجام دهید. در نهایت با تنظیم دستگاه روی شیب 1 درصد بدن خود را سرد کنید.

2.  پیاده‌روی از پهلو

یکی دیگر از انواع تمرینات کاردیو با تردمیل پیاده‌روی جانبی یا از پهلو است. در این نوع پیاده‌روی عضلات باسن هدف قرار می‌گیرند و ضربان قلب بالا می‌روند. همچنین تعادلتان در این تمرین بهبود می‌یابد. در این تمرین به پهلو قرار بگیرید و در سرعت‌های مختلفی شروع به راه‌رفتن از پهلو روی دستگاه کنید. همچنین در ادامه تمرین جهت خود را عوض کنید و از سمت دیگری پیاده‌روی را ادامه دهید. در این روش می‌توانید حالت یک‌چهارم اسکوات را به خود بگیرید و دستانتان را روی سینه به یکدیگر قلاب کنید.

3.  دویدن و پیاده‌روی در شیب

از دیگر تمرینات کاردیو با تردمیل که نیازی به‌سرعت بالا ندارد، تمرین در شیب است. تنظیم شیب دستگاه در سطوح مختلف این امکان را به شما می‌دهد که از مزیت‌های فراوانی بهره‌مند شوید و انرژی زیادی را مصرف کنید.

برای این کار ابتدا بدن خود را گرم کنید و سپس شیب دستگاه را به‌مرور تغییر دهید. برای این تمرین سرعت بالا نیاز نیست. ابتدا شیب دستگاه را روی 7 درصد قرار دهید و با سرعت 4 کیلومتر بر ساعت پیاده‌روی کنید. سپس شیب را به 4 درصد کاهش دهید و سرعت را کمی بالاتر ببرید. این تمرین را در شیب‌ها و سرعت‌های گوناگون تکرار کنید.

سخن آخر

تمرینات کاردیو با تردمیل همواره در رده تمرینات مؤثر و مفید برای تقویت قلب و عروض و سیستم ایمنی بدن محسوب می‌شوند؛ زیرا میزان گردش خون و اکسیژن‌رسانی را به بدن افزایش می‌دهند و بسیاری از بیماری‌های قلب و عروقی را از بین می‌برند. با انجام تمرینات مذکور در این مطلب و سایر تمرینات مشابه از داشتن اندامی ایده‌آل لذت ببرید. برای خرید تردمیل خانگی از فروشگاه اینترنتی هایپرجیم وارد سایت این مجموعه شوید. همچنین می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید و اطلاعات تکمیلی را دریافت کنید.

 

 فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 359
نمایش همه
علاقه مندی ها ()