بسیاری از افراد با شرایط به وجود آمده از سال ۲۰۲۰ که همان ممنوعیت خارج شدن از خانه و رعایت پروتکل‌ها است، دیگر نمی‌توانند مثل گذشته فعالیت‌های خارج از منزل خود از جمله کار و ورزش در باشگاه‌ها را داشته باشند. همانطور که با خواندن تاریخچه‌ی تردمیل‌ها متوجه شدیم این دستگاه قدمتی طولانی داشته و از گذشته مورد توجه بسیاری از افراد علاقه مند به ورزش و سلامتی قرار گرفته است.

با افزایش تقاضا و همه گیر شدن اهمیت تناسب اندام بین مردم، مدل‌های پیشرفته‌تر و بهتر تولید و به جهان عرضه شد. امروزه می‌توانید برای خرید تردمیل و دیگر تجهیزات ورزشی از فروشگاه‌های آنلاین مانند فروشگاه هایپر جیم براحتی سفارش ثبت کنید.

به چه ویژگی هایی در خرید تردمیل باید توجه کرد؟

در این زمینه بهتر است بدانید تردمیل‌ها می‌توانند قابلیت‌های مختلف داشته باشند و بسته به شرکت تولید کننده، هرکدام روی قابلیت‌های خاصی تمرکز کردند و به طراحی آنها پرداختند. برای مثال در یک سری از آنها سعی شده بالشتک هایی برای بهبود جذب ضربه در نظر گرفته شود یا تسمه‌های بیومکانیکی خاصی را استفاده کردند که به شبیه سازی حس دویدن در فضای باز کمک می‌کند. در اکثر مدلهای جدید و پیشرفته ویژگی‌های هوشمند به تردمیل‌ها اضافه شده است. برای مثال شما می‌توانید از تمرینات از پیش تعیین شده در دستگاه و با قابلیت اتصال آن به اینترنت برنامه‌های تمرینی جدید برای خود پیدا کنید. همچنین قابلیت وصل شدن به سرویس‌های استریم را برای افراد فراهم کردند.

به‌دلیل تفاوت در نیازها و اهداف هر کاربر تردمیل، در این مطلب سعی شده عوامل مختلفی مانند طراحی، شیب، قدرت موتور، محدوده سرعت و اندازه در نظر گرفته شود.

در ادامه 4 مدل محبوب تردمیل را به شما معرفی خواهیم کرد.

تردمیل Bowflex 22

یکی از بهترین تردمیل‌های جدید و پیشرفته است کاربرانی که به دنبال بهترین هستند طراحی شده است. از ویژگی‌های تردمیل بوفلکس ۲۲ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

موتوری با قدرت 4 اسب بخار

مسیر دویدن با عرض حدود 56 سانتی متر در طول حدود  152 سانتی متر

صفحه نمایش بزرگ لمسی حدود 56 سانتی متری دارد

تکنولوژی جدید comfort tech، مناسب برای افرادی است که با سرعت بالا از دستگاه استفاده می‌کنند. زیرا می‌تواند در سرعت‌های بسیار بالا نیز بهترین جذب ضربه را داشته باشد.

شیب این دستگاه از ۵- درصد تا ۲۰ درصد قابل تنظیم بوده و برای بهتر شدن شبیه سازی دویدن در تپه‌ها ساخته شده است.

قابلیت تحمل وزن  181 کیلوگرم را دارد.

دارای سیستم تاشو softdrop است که می‌تواند جاگیری آن را حدود 40 درصد کم کند.

تردمیل NodricTrack

بهترین تردمیل هوشمند موجود در بازار بوده که به‌دلیل بازخورد مشتریان در سال ۲۰۲۱ مدل دیگری از آن با نام کامرشیال ۲۹۵۰ را طراحی و روانه بازار کرد.

موتوری با قدرت  4.5 اسب بخار

صفحه نمایش بزرگ لمسی مانند بوفلکس دارد، البته در این مدل می‌توانید کنترل زنده تمرینات را با برنامه‌های فیتنس داشته باشید، به همین دلیل توانسته نودریک را نسبت به سایر مدل‌های تردمیل برتری دهد.
شیب این دستگاه از ۳ -تا ۱۵% تنظیم می‌شود.

بالشتک‌های RunnersFlex موجود در عرشه دویدن را برای شما واقعی‌تر می‌کند و آسیب احتمالی را کاهش می‌دهد.

تردمیل Sole F80

از بهترین مدل‌های تردمیل تاشو در بازار است.

موتوری با قدرت 3.5 اسب بخار

ساختار آن فولادی بوده و برای حرکت صاف و بدون اصطکاک مناسب است

سیستم ضربه گیر آن Cushion Flex بوده که می‌تواند تا 40 درصد جذب ضربه داشته باشد.

تحمل وزن 170 کیلوگرم را دارد

این تردمیل برخلاف مدل‌های گفته شده در بالا از صفحه نمایش ال سی دی کوچک‌تری برخوردار است با این حال کار شما راه انداخته و می‌توانید اطلاعات مهم از جمله ضربان قلب و دیگر مشخصات را در همان صفحه مشاهده کنید.

تردمیل Horizon T101

یکی از مدل‌هایی که می‌توانید با قیمت ارزان و مقرون به صرفه تهیه کنید همین مدل است در این مدل می‌توانید همه چیزهای اولیه که برای تمرینات خود نیاز دارید را دریافت کنید بسیاری از امکانات پیشرفته و اضافی را نخواهد داشت ولی با توجه به قیمت کم دستگاه خوبی برای خرید است.

موتوری با قدرت  3.5 اسب بخار

عرشه این دستگاه حدود  140 سانتی متر است

روی کنسول دستگاه می‌توانید کنترل‌های سرعت و شیب، همچنین نمایشگر که مخصوص نمایش کالری سوزانده شده، ضربان قلب و سایر معیارها است را ببینید.

این دستگاه نیز مانند دیگر دستگاه‌ها دارای اتصال بلوتوث بوده و می‌توانید برای انجام تمرینات از آن استفاده کنید.

سخن آخر

در حال حاضر انواع تردمیل‌ها از نوع خانگی و باشگاهی با ویژگی‌های مختلف در بازار موجود است. بسیاری از افراد به دنبال خرید تردمیل هستند، اما با وجود قیمت‌های مختلف و مدل‌های بسیار زیادی که برای این نوع دستگاه ورزشی موجود است، ممکن است گیج شوند و فرآیند انتخاب و خرید تردمیل را خسته کننده بدانند. بنابراین، خیال می‌کنند تردمیل‌های با قیمت‌های ارزان ارزش خرید ندارند که در اینصورت یا از خرید تردمیل باشگاهی منصرف می‌شوند یا آن را به وقتی دیگر موکول می‌کنند. با این حال خواندن راهنماها و در نظر گرفتن آنچه که هدف شماست می‌تواند به انتخاب تان در خرید تردمیل کمک زیادی کند.. در فروشگاه هایپر جیم میتوانید انواع تردمیل را خریداری کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 411
نمایش همه
علاقه مندی ها ()