شما نیز ممکن است مانند بسیاری از افراد دیگر علاقه به رفتن به باشگاه‌های ورزشی گوناگون و انجام تمرینات مختلف را نداشته باشید. در این صورت به شما پیشنهاد می‌شود که با خرید  تردمیل خانگی از هایپر جیم ورزش را به منزل خود بیاورید.

اسکی فضایی خانگی وسیله‌ای کاربردی است که با خرید آن از هایپرجیم می‌توان بهترین تمرین‌ها را انجام داد. در این مقاله قصد داریم که در مورد تمرین با اسکی‌هایی فضایی خانگی مطالبی را بیان کنیم.

بهترین تمرین‌ها با اسکی فضایی خانگی

ورزش با اسکی‌هایی فضایی خانگی نه‌تنها خطری ندارد، بلکه معمولاً کم‌ترین آسیب را برای شما به همراه خواهد داشت. زیرا اسکی فضایی خانگی فشار کمی را به قسمت‌های مختلف بدن مانند زانوها یا مفاصل وارد می‌کند.

 از طرفی دیگر عملکرد این دستگاه به‌گونه‌ای است که شما بعد از تمرین با اسکی‌هایی فضایی خانگی به‌راحتی می‌توانید به نتیجه دلخواه خود برسید. در این قسمت می‌خواهیم تعدادی از بهترین تمرین‌ها با این دستگاه را مورد بررسی قرار دهیم.

1- تمرین  HIIT  یا تمرینات متناوب با شدت بالا به مدت 20 دقیقه

تمرین HIIT  این امکان را به شما می‌دهد که مقاومت را کم یا زیاد کنید. زمانی که شما مقاومت تمرین خود را افزایش یا کاهش می‌دهید، بعد از مدتی به نفس‌نفس زدن می‌افتید. از این برنامه ورزشی برای بالا بردن ضربان قلب و چربی‌سوزی استفاده می‌شود.

خوب است بدانید که میزان چربی‌سوزی به‌وسیله اسکی فضایی خانگی بسیار زیاد است. برای شروع باید به مدت 20 ثانیه تمرین شدتی انجام دهید و سپس 10 ثانیه تمرین متوسط را دنبال کنید.

2- تمرین شیب کوهستانی

درصورتی‌که قصد دارید چربی‌سوزی‌های شدیدی را تجربه کنید، به شما پیشنهاد می‌شود که این برنامه تمرینی را در اولویت خود قرار دهید. در این نوع تمرین با اسکی‌هایی فضایی خانگی معمولاً شیب و مقاومت دستگاه به‌اندازه مشخصی بالا می‌رود.

فراموش نکنید که هر 3 دقیقه شیب و مقاومت دستگاه را تغییر دهید. مطمئن باشید که بعد از یک روز دردهایی در عضلات پا که نشان‌دهنده شکل گرفتن پاهایی خوش فرم هستند، تجربه خواهید کرد.

3- تمرین عضله‌سازی

یکی دیگر از برنامه‌های ورزشی که می‌توانید روی اسکی‌هایی فضایی خانگی خود انجام دهید، تمرین عضله‌سازی است. در این تمرین شما روی تعداد رکاب زدن تمرکز می‌کنید و تنها مقاومت دستگاه را تغییر می‌دهید.

برای شروع بهتر است که شیب دستگاه را روی 5 تنظیم کنید و سپس طی سه مرحله مقاومت اسکی فضایی خانگی را تغییر دهید. بعد از آن نیز کمی استراحت کنید و مقاومت دستگاه را صفر کنید. در این تمرین نه‌تنها چربی‌های اضافه را می‌سوزانید، بلکه عضله‌سازی را نیز خواهید داشت.

4- پا زدن به عقب

این برنامه نوعی تمرین ترکیبی است که به‌وسیله آن تنها به رکاب زدن توجه می‌کنید. برای شروع به شما پیشنهاد می‌شود که به مدت 25 دقیقه به سمت عقب پدال بزنید. سپس برنامه اصلی را اجرا کنید و رکاب زدن به سمت جلو را ادامه دهید. درصورتی‌که پدال زدن به سمت عقب برای شما سخت است، بهتر است که از دستانتان کمک بگیرید.

5- تمرین کل بدن

تمرین با اسکی‌هایی فضایی خانگی فواید بسیار زیادی را برای شما دارد. خوب است بدانید که اسکی فضایی خانگی تمامی عضلات بالاتنه و پایین تنه شما را درگیر می‌کند و شما را به هدف خود نزدیک‌تر می‌کند. یکی از این تمرین‌های مفید و کاربردی، تمرین کل بدن محسوب می‌شود.

در این تمرین شما باید به مدت 1 دقیقه دست‌های خود را با شدت زیاد و به‌منظور درگیر کردن بالاتنه روی دستگاه تکان دهید. سپس همین منوال را برای عضلات پایین تنه و کل بدن انجام دهید.

6- افزایش سرعت به مدت 30 دقیقه

در این تمرین تمرین با اسکی‌هایی فضایی خانگی ابتدا بهتر است که بدن خود را روی اسکی فضایی خانگی از طریق رکاب زدن به سمت جلو و عقب گرم کنید. در این صورت آمادگی بدن خود را برای رکاب زدن در دو جهت آماده می‌کنید.

سپس می‌توانید دستانتان را از روی دستگیره اسکی فضایی بردارید و در دو سمت بدن قرار دهید. علاوه بر این به شما پیشنهاد می‌شود که به هنگام رکاب زدن بدن خود را کمی بچرخانید. در واقع چرخاندن بدن سبب درگیر شدن عضلات شکمی شما خواهد شد.

7-تمرین افزایش استقامت

به این منظور شما باید مدت‌زمان انجام تمرین را افزایش دهید. در همین راستا نیز بهتر است که به مدت 30 دقیقه روی اسکی فضایی خانگی خود پدال بزنید. علاوه بر این به شما پیشنهاد می‌شود که با ثابت نگه‌داشتن مدت‌زمان تمرین، شیب دستگاه را روی 5 قرار دهید. در واقع در این تمرین با افزایش یا کاهش مقاومت دستگاه طی سه ست مختلف تمامی عضلات شما درگیر خواهند شد و استقامت آن‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند.

کلام آخر

اسکی فضایی خانگی یکی از بهترین دستگاه‌هایی است که نیاز شما به دستگاه‌های ورزشی دیگر را به طور کامل از بین می‌برد. علاوه بر این انجام تمرین با اسکی‌هایی فضایی خانگی نه‌تنها سبب بهبود سلامت جسم شما می‌شود، بلکه باعث عضله‌سازی و چربی‌سوزی نیز می‌شود. هایپر جیم با عرضه محصولات ورزشی مختلف مانند اسکی‌هایی فضایی خانگی می‌تواند راهنمای خوبی برای خرید تردمیل باشد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 300
نمایش همه
علاقه مندی ها ()