اگر اولین بار  است که از تردمیل استفاده می‌کنید، تبریک می‌گویم! راه عالی برای تناسب اندام و ماشین ورزشی ایده آل برای مبتدیان است. تردمیل‌ها برای کاربران با هر شکل، اندازه، سن و سطح مهارت مناسب هستند، زیرا گزینه‌های تمرینی زیادی را ارائه می‌دهند.

اکثر این وسایل همچنین دارای نوعی سیستم پشتیبانی هستند که کار روی مفاصل را آسان کنند. با این حال، قبل از پریدن روی تردمیل ، چند نکته وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید که تمرین را ایمن‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کند.

کار کردن با تردمیل

اگر از مدل تاشو استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که عرشه کاملاً خوابیده و در جای خود قفل شده است. تردمیل‌های تاشو باعث صرفه‌جویی در فضا می‌شوند، اما باید مطمئن شوید که عرشه قبل از اینکه بدوید یا راه بروید، در جای خود قفل شود. علاوه بر این، چه نوع تاشو یا غیر تاشو داشته باشید، مهم است که اطمینان حاصل کنید که دستگاه روی یک سطح ثابت و صاف قرار دارد.

اگر از چنین کالا ورزشی در خانه خود استفاده می‌کنید، دوباره بررسی کرده و مطمئن شوید دستگاه در گوشه فرش یا سطح ناهموار دیگری قرار ندارد.

پس از تثبیت، بررسی کنید که کلید اضطراری در جای خود قرار دارد. اگر کلید در جای خود نباشد، دستگاه به سادگی روشن نمی‌شود. بنابراین قبل از اینکه فکر کنید دستگاه خراب است، این ویژگی را دوباره بررسی کنید. وقتی این کلید در جای خود قرار گرفت، تقریباً آماده حرکت هستید! 

حال کلید شروع را بررسی کنید. اکثر تردمیل‌ها دارای یک کلید استارت سریع هستند که به شما امکان می‌دهد به سادگی دستگاه را با فشار 1 دکمه روشن کنید، اما بستگی به مدل دارد.

از بهترین پیشنهادات این است که قبل از فشار دادن دکمه استارت، روی ریل‌های کناری دستگاه بایستید تا بتوانید تعیین کنید که با چه سرعتی شروع به کار کند و سپس با سرعتی که برایتان ایمن و راحت است، با خیال راحت روی چنین کالایی قرار بگیرید.

نکات مهم ثانویه

آشنایی با کنسول و ریل دستی نیز ضروری است. بسته به مدل و برند، کنترل‌ها می‌توانند مستقیماً روی کنسول، داخل بازوها یا حتی با کنترل‌های حسگر حرکتی تعبیه شده باشند. این مهم است که بدانید سرعت، شیب و سایر کنترل‌ها قبل از شروع کار در کجا قرار دارند، زیرا این چیزی نیست که بخواهید در حین حرکت به دنبال آن باشید.

چیزهای دیگری که باید با آنها آشنا شوید، گزینه‌های سرگرمی هستند. برای مثال، بدانید که جک هدفون و پورت صدا در کجا قرار دارند و چگونه کار می‌کنند تا با انبوهی از سیم‌ها درگیر نشوید و برای شروع موسیقی خود دچار مشکل نشوید.

شاید مهم‌ترین دکمه‌هایی که قبل از شروع کار باید پیدا کنید، کلید توقف و شماره‌گیری سریع باشد، تا در صورت بروز مشکل در حین کار، با خیال راحت دستگاه را کند یا متوقف کنید. هنگامی که مدتی از کالا خود استفاده کردید، می‌توانید تمرینات اینتروال را امتحان کنید. دانستن از کنترل‌های سرعت و شیب برای ایجاد تغییرات سریع و کارآمد در حین حرکت بسیار مهم است.

قسمت‌های مختلف تردیمل

در ادامه برخی از موارد مختلف و مرتبط دیگر را برایتان بیان خواهیم کرد که باید اشراف کامل داشته باشید.

غلتک‌ها

غلتک‌ها از کمربند پشتیبانی می‌کنند که به نوبه خود به شما امکان راه رفتن، دویدن یا دویدن را می‌دهد. هر چه بزرگ‌تر و سنگین‌تر باشند، بهتر هستند. وظیفه آنها کاهش تنش تسمه و موتور است. این به نوبه خود باعث دوام طولانی تردمیل می‌شود.

کمربند

اکثراً دارای تسمه‌های دو لایه هستند که ضخامت یکسانی دارند. هر چیزی کمتر توصیه نمی‌شود. هرچه کمربند قوی‌تر باشد، عملکرد و دوام بهتری خواهد داشت. اندازه کمربندها از عرض 14 تا 24 اینچ است. در مورد طول، آنها از 45 تا 63 اینچ طول دارند. توصیه می‌شود هر چه بزرگ‌تر باشید کالا خریداری شده بزرگتر شود.

الکترونیک

این ممکن است کم‌اهمیت‌ترین ویژگی باشد. با این وجود، هنگام بررسی لوازم الکترونیکی و کنسول اهمیت خاصی وجود دارد. معمولاً با برخی تمرینات داخلی که قبلاً نصب شده‌اند، ارائه می‌شوند. معمولاً یک مانیتور قلب/نبض نیز وجود دارد. همچنین باید کنترل‌های سرعت و شیب داشته باشید که امکان می‌دهد سرعت و سطح دشواری را تنظیم کنید.

سخن آخر

اگر مبتدی هستید، یادگیری استفاده از تردمیل قبل از شروع، تجربه تمرین را لذت‌بخش‌تر می‌کند و اطمینان داشته باشید که بهترین نتایج را می‌گیرید.

اگر به دنبال محصول خوب و قابل اعتماد برای شروع هستید، برخی از بهترین  گزینه خرید تردمیل باشگاهی هایپر جیم را بررسی کنید تا محصول مناسب خود را پیدا کنید. همه اینها ماشین‌های قوی هستند، بسیاری از آنها برای افرادی که تازه با یک برنامه تمرینی را شروع کرده‌اند، عالی هستند.

آغاز به کار کردن چنین وسایلی از اهمیت بالایی برخوردار است. بهتر است در مرحله اول، بدون هیچ گونه آشنایی نسبت به اتصال اقدام نکنید. می توانید از افراد با مهارت بالا در این زمینه کمک بگیرید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 383
نمایش همه
علاقه مندی ها ()