اولین دوچرخه ثابت در سال 1796 توسط فرانسیس لوندز اختراع شد و Gymnasticon نام داشت. این دوچرخه از چوب با قطعات فلزی ساخته شده بود، دوچرخه به صورت عمودی قرار داشت و یک صندلی وجود داشت تا هنگام ورزش با دوچرخه ثابت باشگاهی راحت باشد. برای اهداف پزشکی مانند درمان ناتوانی، روماتیسم، فلج و غیره اختراع شد.

تکرارهای دوچرخه در طول سال‌ها معرفی شدند. در دهه 1960، در ایالات متحده رایج شد و در دهه 1980، دوچرخه ثابت تقریباً در همه جا یافت می‌شود. این همچنین به شور و شوق تناسب اندام آمریکایی و محبوبیت کلاس‌های اسپین منجر شد. در ادامه برخی از موارد را بیان خواهیم کرد.

دوچرخه ثابت ایستاده

طراحی دوچرخه عمودی اولین چیزی است که بسیاری از افراد با شنیدن عبارت دوچرخه ثابت به آن فکر می‌کنند. این وسایل صندلی‌های کوچک‌تری نسبت به دوچرخه‌های دراز کشیده دارند و اغلب مجبور می‌شوید کمی به جلو خم شوید که از دسته‌ها در حین رانندگی استفاده کنید.

در حدود یک دهه گذشته، دوچرخه‌ها ایستاده کاملاً شیک و پیچیده شده‌اند و امکانات جدیدتر و بهتری به آن اضافه می‌شود. این دوچرخه‌ها با دسته‌هایی که تقریباً موازی با صندلی هستند.

ویژگی های چنین محصولی به شرح زیر خواهد بود.

  • راحتی: دوچرخه را می‌توان در هر مکانی قرار داد و چون بیشتر در داخل خانه استفاده می‌شود، می‌توانید ورزش کنید حتی اگر بیرون باران می‌بارد.
  • همه کاره: دوچرخه به شما این امکان را می‌دهد که چه در حالت نشسته و چه ایستاده، تمرین بسیار کارآمدی داشته باشید
  • مقرون به صرفه: بیشتر دوچرخه‌های ثابت ایستاده بیش از 250 دلار قیمت ندارند و بسیاری از آنها بسیار ارزان‌تر هستند
  • تمرین عالی: دوچرخه‌های ثابت هم برای تمرینات قلبی و هم برای تمرینات قدرتی خوب هستند و به راحتی ماهیچه‌های پای شما را تقویت می‌کنند و قدرت دارند.
  • ورزش با ضربه کم: دوچرخه‌های ثابت ایستاده تقریباً به اندازه تمرینات با ضربه زیاد باعث ایجاد آتل ساق پا یا درد عضلات نمی‌شوند.

دوچرخه های ثابت خوابیده

دوچرخه ورزشی مارسی با مقاومت

تفاوت اصلی بین دوچرخه ثابت و خوابیده در این است که دوچرخه خوابیده قرار نیست مانند دوچرخه معمولی در فضای باز به نظر برسد یا کار کند. طراحی آرام‌تری دارد و صندلی‌ که از روی پدال‌ها عقب‌نشینی می‌کند. به دلیل طراحی و شکل خاصی که دارد نیازی به فرمان نیست و حتی صندلی کمی منحصر به فرد است

ویژگی اصلی دوچرخه درازکش شکل، صندلی بزرگ و راحت و سهولت استفاده آن است. صرف نظر از سطح تناسب اندام یا رژیم ورزشی فعلی یا عدم وجود آن می‌توانید دوچرخه سواری درازکش را در عرض چند دقیقه یاد بگیرید. بسیار راحت هستند، فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند و بسیار پایدار و ایمن هستند.

این سبک همچنین برای افرادی که اضافه وزن دارند یا کسانی که مسن هستند و در برنامه‌های ورزشی بی تجربه هستند نیز مناسب است. به عبارت دیگر، دوچرخه‌های درازکش برای افراد مسن و جوان، خوش اندام یا نامناسب، اضافه وزن یا لاغر عالی هستند، زیرا آنها سبکی خاص دارند که همه را در خود جای می‌دهد. 

بسته به جایی که دوچرخه خود را خریداری می‌کنید، ویژگی‌های آنها می‌تواند شامل موارد زیر نیز باشد:

  • اندازه گیری ضربان قلب، سرعت، مسافت، دور در دقیقه، و کالری سوزانده شده است،
  • صندلی‌هایی که به صورت افقی و عمودی قابل تنظیم هستند،
  • داشتن نگهدارنده مناسب برای تبلت،
  • سواری که هم راحت و هم بی صدا،
  • گارانتی عالی برای قطعات و آزمایشگاه

دوچرخه ثابت دو اکشن

دوچرخه ثابت دو عملی به منظور دریافت دو روش مختلف برای داشتن تمرینی خوب طراحی شده است. همچنین برای جابه‌جایی از دوچرخه به ماشین دیگر به سادگی و به سرعت طراحی شده است، به این معنی که تغییر دستگاه از یک نوع تجهیزات به نوع دیگر طول نخواهد کشید.

این دوچرخه‌ها کاربرپسند، راحت، با کیفیت بالا، کم تعمیر و نگهداری هستند و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بهترین تمرین ممکن را برایتان به ارمغان بیاورند، چه ۱۵ دقیقه یا بیش از 1 ساعت در روز ورزش کنید.

این وسایل برای کاربران طراحی شده‌اند تا هم بالاتنه و هم پایین‌تنه ورزش کنند، این امکان را می‌دهند که تمرین کاملی داشته باشید و آن‌ها را مخصوصاً برای کسانی که خواهان سلامت قلب و عروق، قدرت و انعطاف‌پذیری درجه 1 هستند، مفید می‌کند. فروش دوچرخه ثابت در سایت با کمترین قیمت در نظر گفته شده است.

ویژگی‌های دوچرخه دوگانه در هر سازنده متفاوت است، اما معمولاً دارایی‌هایی مانند:

  • تا هشت سطح مقاومت،
  • صندلی‌های ضخیم و بالشتکی،
  • دستگیره‌های بالشتکی که اجازه نمی‌دهد دستانتان از روی آنها لیز بخورند،
  • پدال‌های بزرگ و تسمه‌های ایمنی،
  • می‌تواند کاربران قد کوتاه و بلند را در خود جای دهد،
  • سوار و پیاده شدن از دوچرخه بسیار آسان است،
  • نمایشگرهای LCD که به راحتی قابل خواندن هستند و شامل اندازه گیری ضربان قلب، سرعت و بسیاری موارد دیگر می‌شوند.

البته، اگر ترجیح می‌دهید از فرمان استفاده نکنید، اما می‌خواهید فقط از پدال‌های پا استفاده کنید، انجام این کار آسان است، زیرا دسته‌ها هرگز سر راهتان قرار نمی‌گیرند. برای بررسی بهتر این موارد می‌توانید به سایت هایپر جیم مراجعه کنید.

 

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 398
نمایش همه
علاقه مندی ها ()