با تعطیلی سالن‌های بدنسازی و مراکز تفریحی در سراسر کشور یا محدود بودن ظرفیت این باشگاه‌ها بسیاری از افراد روش‌های جدیدی را برای پیش بردن روتین ورزشی خود در پیش گرفتند. در این روش افرادی بودند که دستگاه‌های ورزشی مانند تردمیل‌ها یا دوچرخه ثابت را خریداری کرده و برای انجام فعالیت خود از آن‌ها استفاده می‌کردند.

برخی از دستگاه‌های ورزشی مانند دوچرخه‌های ثابت به سوزاندن کالری شما و همچنین داشتن تناسب اندام کمک شایانی می‌کند. اما اگر نمی‌دانید کدام یک از این محصولات را برای خانه خود خریداری کنید، می‌توانید در ادامه با هایپرجیم همراه باشید.

به نظر شما چند مدل دوچرخه در فروشگاه‌ها وجود دارد؟

امروزه با توجه به پیشرفت علم بشر توانسته است دستگاه‌های ورزشی متفاوت با وجود تکنولوژی و فن آوری‌های زیادی را روانه بازار کند. وجود این دستگاه‌های ورزشی در هر خانه‌ای می‌تواند هدیه عالی برای تعطیلات ورزشی شما به شمار بیاید و به عنوان یک روتین ورزشی برای تناسب اندام خود ساعت‌ها به فعالیت روی دستگاه‌ها بپردازید.

دوچرخه‌های ثابت نیز یکی از چندین محصولات ورزشی به شمار می‌آیند که با توجه به ویژگی و کاربردهای متفاوت آن مدل‌های مختلفی از این محصولات نیز وجود دارد. اما به نظرتان کدام مدل دوچرخه ثابت برای خرید یا قرار دادن در خانه‌هایتان مناسب‌تر است؟

1. دوچرخه ثابت داخل سالن YOSUDA

در هنگام خرید این دسته از محصولات باید ویژگی‌های اصلی مانند پر بودن صندلی، دسته‌های راحت و دیگر موارد را در اولویت قرار دهید. زیرا اگر این موضوعات در حالت استاندارد نباشد، می‌تواند کشیدگی عضلات و حتی آسیب‌های طولانی مدت را برای شما به ارمغان آورد.

این محصول با وجود چهار پایه که ثبات دوچرخه را برعهده دارد طراحی و ساخته شده است. همچنین با وجود یک نگهدارنده تبلت به شما این امکان را می‌دهد که در حین ورزش خود از تماشا یا گوش دادن به آهنگ لذت ببرید. علاوه بر این موارد از یک صفحه دیجیتال الکترونیکی برخوردار است که روند سرعت، مسافت، کالری سوزانده شده را به شما اطلاع می‌دهد.

2. دوچرخه داخل سالنی Schwinn IC3

با وجود این دستگاه به شما این امکان را می‌دهد که سطوح مقاومتی خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال با این وسیله می‌توانید صندلی خود را به صورت افقی یا عمودی تنظیم کرده و همچنین برای راحتی بیشتر خود دسته‌های فرمان این دوچرخه‌ها را نیز جابه‌جا کنید. اگر به دنبال راحتی در روتین ورزشی دوچرخه‌سواری خود هستید، این مدل از دوچرخه ثابت کاملا مناسب شما طراحی شده است.

3. دوچرخه Echelon Connect

همانطور که می‌دانید هر چه امکانات و تکنولوژی دوچرخه‌های ثابت بیشتر باشد به طبع قیمت آن‌ها نیز بیشتر است اما نیازی نیست که بابت خرید این محصولات میلیون‌ها تومن خرج کنید! بهتر است گزینه‌های مناسبی را برای خرید دوچرخه ثابت در نظر بگیرید که یکی از آن‌ها دوچرخه Echelon Connect است.

این دستگاه به داشتن دسته‌های مقاوم در برابر لغزش، صندلی‌های بالشتکی و پدال‌های نرم و روان معروف است. همچنین دارای ۳۲ سطح مقاومت مغناطیسی است که به شما این امکان را می‌دهد بدون ایجاد سر و صدای زیاد تمرین ورزشی خود را انجام دهید.

4. دوچرخه Domain Cycling Premium

این سری از دوچرخه‌های ثابت دارای یک صندلی ژلی با قیمت مناسب است که به شما این امکان را می‌دهد به راحتی و آرامش روی بالشتک این دوچرخه‌ها نشسته و نگران حرکت یا لغزش آن نباشید.

طراحی و ساخت این محصول به نوعی است که جزء بهترین‌ها به شمار می‌آید و توانسته است توجه بسیاری را به خود جلب کند. با وجود این بالشتک نرم و ژلی عملکرد بیشتری را نسبت به شما نشان می‌دهد و می‌توانید مدت زمان بیشتری به ورزش و پدال زدن روی این دستگاه بپردازید‌.

5. دستگاه دوچرخه ثابت قابل حمل

بسیاری از ما زمان زیادی از روز را در پشت میز مشغول به انجام فعالیت کارهای خود هستیم و به همین دلیل نشستن روی صندلی می‌تواند انرژی زیادی را از شما بگیرد و سبب تحلیل نیرو پاهای شما شود. به همین خاطر در چنین شرایطی بهتر است برای صندلی خود یک دستگاه دوچرخه ثابت قابل حمل تهیه کنید. این دستگاه به صورت شکل بیضی مانند در زیر میز شما ثابت نصب می‌شود.

به نوعی که شما دیگر نیازی ندارید از صندلی خود بلند شوید در همان مکان شروع به پدال زدن می‌کنید! انجام این روش هم به گردش خون و تقویت عضلات پاهای شما کمک شایانی می‌کند، هم می‌توانید زمانی را به پدال زدن اختصاص دهید و هم فعالیت‌های شخصی و کارهای روزانه خود را انجام دهید.  خرید دوچرخه ثابت باشگاهی را از سایت هایپرجیم در تنوع بالا انجام دهید.

کلام آخر

دوچرخه ثابت یکی از دستگاه‌های ورزشی مفید به شمار می‌آید که علاوه بر تقویت عضلات پا، تناسب اندام مناسبی را برای شما به ارمغان می‌آورد. پدال زدن روزانه به مدت نیم ساعت سبب سوخت کالری و کلسترول اضافی شما می‌شود. مدل دوچرخه ثابت در طرح، ابعاد و تکنولوژی‌های مختلفی ساخته و روانه بازار شده است که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود آن را برای خانه یا حتی باشگاه تهیه و خریداری کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 326
نمایش همه
علاقه مندی ها ()