همه ما میدانیم قبل از انجام هر ورزش و تمرینی باید یک اصل اساسی را رعایت کرد و آن اصل گرم کردن قبل از تمرین و آماده سازی بدن است. قبل از انجام تمرینات با اسکی فضایی باشگاهی نیز باید یک سری تمرینات را که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد به شما میگوییم. امید است با رعایت و توجه به این اصل در تمرینات خود دچار مشکل نشوید. خرید دستگاهی مطمئن و با ضمانت به شما این امکان را می‌دهد تمریناتتان را در منزل نیز انجام دهید و به‌دلیل مشکلات متعدد از تمرینات و سلامتی خود غافل نشوید.

اگر تمایل به خرید اسکی فضایی باشگاهی یا خانگی دارید به فروشگاه هایپر جیم سر بزنید.

فواید گرم کردن چیست؟

گرم کردن یک جنبه مهم از رژیم تناسب اندام به شمار می‌رود. به طور کلی گرم کردن فواید زیادی دارد و کاربرد آن تنها جلوگیری از ورود صدمات احتمالی به بدن شما نیست بلکه به شما اجازه می‌دهد حین تمرین بتوانید از حداکثر توان خود استفاده کنید. پس اگر به سلامت خود و بازدهی بهتر تمرین‌های انجام شده اهمیت می‌دهید این اصل را فراموش نکنید.

فواید حرکات کششی قبل از تمرین شامل افزایش انعطاف پذیری و دامنه حرکتی در عضلات شما است. مهم است این را بدانید که وسائل و تجهیزات ورزشی تنها بخشی از فعالیت های لازم برای سلامتی ما را تقلید میکند و در کنار آن باید تمرینات دیگری نیز داشته باشید. در صورتی که شما هم از الیپتیکال به‌مدت طولانی و به طور مرتب استفاده می‌کنید باید به شما بگویم با این‌کار خطر صدمات ناشی از دستگاه به بدنتان را بیشتر میکنید. بهتر است فراموش نکنید تمرین زمانی که عضلات پا سفت است احتمال صدمات را افزایش می‌دهد اما شما با حرکات کششی میتوانید براحتی عضلات پا را شل کنید تا مشکلی برایشان پیش نیاید.

گرم کردن با اسکی فضایی باشگاهی

مهم است بدانید گرم کردن با اسکی فضایی نیز امکان پذیر است و قبل از شروع تمرین با شدت اصلی باید با توجه به برنامه تمرینی منتخب خودتان گرم کردن با دستگاه را همانطور که پیشنهاد شده انجام دهید. اصولا گرم کردن باید با شدت کمتری نسبت به تمرین اصلی در نظر گرفته شود. در ابتدا شدت مقاومت و شیب کم باشد و کم کم شدت را افزایش دهید تا بدنتان به گرم شدن مورد نظر برسد. با این‌حال لازمه و مرحله قبل گرم کردن با خود دستگاه اسکی فضایی، باید گرم کردن بدن با حرکات مختلف خارج از دستگاه و به‌مدت 5 تا 10 ورزش استقامتی یا هوازی باشد، به‌صورتی که روی تپش قلب شما تأثیر گذاشته و به عرق کردن بیوفتید. هرگز بدون گرم کردن با تمرینات گفته شده در ادامه به روی دستگاه اسکی فضایی نروید.

تمرینات گرم کردن قبل از استفاده از اسکی فضایی

در آخر باید این نکته مهم را به شما بگوییم که بهتر است قبل از انتخاب فعالیت گرم کردن مورد نظر به این موضوع دقت داشته باشید که روی کدام عضلات می‌خواهید کار کنید. سپس با توجه به همان هدف تمرینی که بیشتر برای شما مناسب است را انتخاب کنید.

بعضی از این تمرینات شامل موارد زیر است، اگر قصد انجامشان را دارید حتماً عکس‌های مربوطه به این تمرینات را مشاده کنید.

  • کشش دیوار: یکی از بهترین روش‌ها برای کشش عضلات ساق پا است. انجام این حرکت تنها با یک دیوار امکان پذیر است. باید یک پای خود را اندازه طول بازو عقب‌تر از پای دیگری قرار داده و در حالت لانج بایستید.
  • چرخش‌های تنه: این تمرین به صورت خوابیده بوده و قدرت و انعطاف پذیری در پا، شانه و هسته بدنتان را بهبود می‌بخشد، دمای بدنتان و جریان خونتان را افزایش می‌دهد. باید به پشت دراز بکشید و پاها را خم کرده و به طرفین بچرخانید و حداقل 3 تا 5 دقیقه در آن وضعیت نگه دارید در حالتی که دستانتان کشیده در طرفین باشد.
  • بایک استرچ: این تمرین عضلات همسترینگ و ساق پا را هدف گرفته و به تقویت آنها کمک می‌کند. در این حرکت پا را به عرض شانه باز کنید و با دست خود جلوی انگشتان چا را لمس کنید.

نکات گرم کردن با تمرینات خاص دستگاه اسکی فضایی

اگر تمرین جلو به عقب را انجام می‌دهید، حتماً در مرحله اول برای گرم کردن 3 دقیقه زمان بگذارید، شیب را روی 9 درصد تنظیم کرده و با مقاومت یا سختی پدال 6 رو به جلو پا بزنید.

اگر تمرین چالش شیب را انجام می‌دهید، برای گرم کردن 3 دقیقه زمان بگذارید، شیب را روی 7 درصد تنظیم کرده و با مقاومت یا سختی پدال 9 پدال بزنید.

اگر تمرین چالش سوزاندن و ساختن را انجام می‌دهید، برای گرم کردن 1-2 دقیقه زمان بگذارید، شیب را روی 5 درصد تنظیم کرده و با مقاومت یا سختی پدال 5 پدال بزنید. نکته مهم در این تمرین سرعت شما در پدال زدن است.

سخن آخر

با اینکه گرم کردن با اسکی فضایی باشگاهی امکان پذیر است اما باید حتماً قبل از شروع کار بر روی اسکی فضایی بدن خود را کامل خوب گرم کرده باشید. گرم کردن روی این دستگاه تنها به‌منظور آماده شدن برای تمرین و سرعت پیش رویتان است و به تنهایی قادر به گرم کردن اصولی بدن شما نخواهد بود. برای خرید اسکی فضایی نیز میتوانید سفارشتان را از طریق سایت فروشگاه هایپر جیم ثبت کنبد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 342
نمایش همه
علاقه مندی ها ()