جاروبرقی از جمله وسایل برقی است که در هر خانه ای مجهز به این وسیله می باشد. کاربرد جاروبرقی همانطور که از نامش مشخص است، جهت نظافت محیط مورد استفاده قرار گرفته می شود و مجهز به مخزن نگهداری گرد و غبار ناشی از مکش کثیفی و آلودگی های موجود بر روی سطوح می باشد. فروش  پاکت جارو برقی در دو مدل دائمی و یکبار مصرف صورت می گیرد که البته بستگی به سیستم فنی است که شرکت سازنده برای دستگاه در نظر گرفته است. این پست را به صورت اختصاصی برای شما تهیه نموده ایم تا به نکات مهم خرید پاکت های جاروبرقی اشاره نمائیم.

فروشگاه همتا، مرکز تأمین کننده کیسه های جاروبرقی استاندارد در مدل و برندهای مختلف می باشد. افرادی که قصد تهیۀ پاکت جاروبرقی مورد نظر خود را دارند، می توانند به سایت فروشگاهی همتا شاپینگ مراجعه نموده و پس از بررسی دقیق مشخصات فنی محصولات، مناسب ترین مدل پاکت جاروبرقی را می توانید با قیمت مناسب به صورت اینترنتی سفارش دهید.

سفارش پاکت جاروبرقی نانو و آنتی باکتریال

نسل جدید کیسه های جاروبرقی از الیاف نانو و آنتی باکتریال تولید می شود و دارای قابلیت حذف عوامل میکروب می باشد.

حتماً این نکتۀ مهم را مد نظر قرار دهید که بر اساس مدل اولیۀ کیسه جاروبرقی، مجدداً پاکت مناسب تهیه نمائید. به عنوان مثال جاروبرقی هایی که از همان ابتدا دارای پاکت یکبارمصرف هستند، لزوم دارد که شما نیز پاکت جاروبرقی یکبار مصرف تهیه نمائید چون ممکن است استفاده از پاکت دائمی به سیستم موتور جاروبرقی فشار وارد کند و یا گرد و غبار به داخل محفظۀ موتور عبور کند. فروش پاکت جارو برقی ناسیونال از طریق سایت انجام می گیرد.

فروشگاه اینترنتی همتا از همان ابتدا که فعالیت خود را تأسیس نموده است، در تلاش برای تأمین و عرضۀ پاکت های جاروبرقی ناسیونال، فیلیپس، ال جی، پارس خظر، تیوا، آرگوماکس و ... می باشد و توانسته اند شرایطی مناسب برای خرید اینترنتی محصولات فروشگاه را برای مشتریان در سراسر کشور فراهم نمایند.

 فروشگاه همتا

آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی 

ایمیل : info@hamtashopping.com

تلفن تماس:66492545-021و 66492540-021

فکس: 66405981-021

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 491
نمایش همه
علاقه مندی ها ()