کفش ایمنی کفشی است که فاکتورهای لازم ایمنی را برای محافظت از پاها در برابر حوادث احتمالی در محیط های کاری دارد.کفش های ایمنی تفاوت بسیار کمی از نظر ظاهر با کفش های معمولی دارند، این کفش ها وزن بالایی دارند و از جنس بسیار مقاوم و با کیفیت ساخته شده اند. کفش ایمنی از لایه های مختلفی تشکیل شده تا بتواند مقاومت بالاتری داشته باشد و از پاها محافظت نمایند. کفش های ایمنی از چرم طبیعی و مقاوم به طور معمول ساخته می شوند که این نوع کفش ها فساد ناپذیر میباشند و ماندگاری بالایی دارند اما اغلب از چرم مصنوعی نیز این کفش ها به تولید می‌ رسد.

در زیر کفش ایمنی از مواد مولکول درشت ساخته شده که ساختاری تکرار شونده دارند و به همین جهت مقاومت آنها بسیار بالا بوده و نیز در سطح داخلی زیره ی کفش از پارچه ای به عنوان آستری استفاده شده تا در زمان عرق کردن پا توسط این پارچه جذب شود. کفش های ایمنی بسیار مهم هستند و برای هر شغلی میتوان کفش ایمنی مناسب با آن را تهیه کرد تا بتوان از جان خود محافظت نمود. خرید کفش عایق برق و جوشکاری را از سایت رادین ایمن با کیفیت بسیار بالا انجام دهید.

انتخاب کفش ایمنی استاندارد

کفش های ایمنی با توجه به اینکه توسط تولیدکنندگان مختلف و با استفاده از مواد اولیه متفاوت ساخته می‌شوند ، دارای کیفیت های مختلفی بوده و تنها در برخی از آن ها، استانداردها رعایت می‌شود و این کفش های ایمنی باید تمامی استانداردهای لازم را داشته باشد. رادین ایمن یکی از فروشندگان معتبر انواع تجهیزات ایمنی از جمله کفش ایمنی در کیفیت بسیار بالا و در انواع مختلف مناسب مشاغل مختلف می باشند. 

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 661
نمایش همه
علاقه مندی ها ()