چند سال اخیر رشد و توسعۀ تکنولوژی موجب شده تا محصولات متعددی به بازار مصرف عرضه شود. ساک دستی سوزنی در همین دسته بندی محصولات قرار دارد چون بر پایۀ مواد پلیمری با دستگاه های پیشرفته تولید می شوند. به عبارتی پارچه های سوزنی بدون بافت تولید می شوند و نسبت به پارچه های معمولی سبک تر هستند و جهت تولید ساک دستی مورد استفاده قرار گرفته می شود. فروش ساک دستی سوزنی در مدل و رنگبندی های متنوع صورت می گیرد و صنایع تبلیغاتی در لیست هدایای تبلیغاتی، این نوع ساک های دستی پارچه ای بدون بافت را به مشتریان پیشنهاد می دهند.

شرکت پارچینه به صورت تخصصی در زمینۀ تولید و فروش ساک دستی سوزنی فعالیت می کنند. صنایع مختلف می توانند از محصولات آمادۀ این مجموعه و یا به صورت شخصی محصولات مورد نیاز خود را سفارش داده و تأمین نمایند.

علت استقبال از خرید ساک دستی سوزنی

تجربه نشان داده، برخی از محصولات حاصل پیشرفت تکنولوژی، توانسته روند زندگی افراد را بهبود ببخشد. هدف از تولید و عرضۀ محصولات تولید شده از جنس پارچه های سوزنی، داشتن استحکام بالای این پارچه و سبک بودن آن می باشد. تولید کنندگان این نوع پارچه، اقدام به تولید ساک دستی سوزنی در ابعاد و طرح های متنوع می نمایند.

فروش ساک دستی سوزنی از سوی عموم افراد مورد استقبال قرار گرفته می شود چون سازگاری بالایی با محیط زیست دارد و به میزان قابل توجهی، عاملی مفید در راستای کاهش مصرف ساک دستی نایلونی می باشد. امروزه خلاقیت در صنعت موجب اختراع محصولات جدید می شود و به نوعی سبک زندگی افراد نسبت به گذشته تغییرات اساسی می کند.

قیمت فروش کیسه پارچه ای به عوامل متعددی همچون طرح، چاپ و رنگبندی بستگی دارد. با تهیۀ ساک های دستی پارچه ای برای مدت زمان طولانی نیاز به استفاده از کیسه های پلاستیکی نخواهید داشت.

برای تهیۀ ساک دستی سوزنی سفارشی می توانید با گروه تولیدی پارچینه مشورت نمائید.

 

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 604
نمایش همه
علاقه مندی ها ()