چند سال از اختراع پارچه های سوزنی در سطح جهان می گذرد. در ایران نیز برخی از مراکز به صورت حرفه ای فعالیت خود را در حوزۀ تولید پارچه های اسپان باند و کیسه پارچه ای آغاز نموده اند. بدین ترتیب توانسته اند بستر را برای عرضۀ ساک دستی و کیسه های پارچه ای در سطح بازار فراهم سازند. به طور کلی استقبال از فروش کیسه پارچه ای به دلیل ویژگی های ساختار خاص و منحربفردی که دارد، صورت می پذیرد. در ادامۀ مقاله بیشتر به موارد کاربرد کیسه های پارچه ای می پردازیم. سپس بتوانید متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهید، انواع کیسه پارچه ای در ابعاد و طرح های متنوع را تهیه نموده و در دسترس صنایع مختلف قرار دهید.

شرکت پارچینه به عنوان یکی دیگر از مراکز معتبر در حوزۀ تولید کیسه های پارچه ای در تهران فعالیت می کند و قادر به عرضۀ این محصول در ابعاد و طیف رنگی مختلف در سراسر کشور می باشند.

فروش کیسه پارچه ای

عرضۀ انواع کیسه پارچه ای به دلیل مصارف گسترده ای که در صنایع مختلف می تواند داشته باشد، صورت می گیرد. مصارف گستردۀ کیسه های پارچه ای را می توان در امور بسته بندی و حمل بار مشاهده نمود. در حال حاضر با مراجعه به مراکز تولید کننده پارچه های اسپان باند، می توانید طرح های آماده و یا سفارشی را تهیه نمائید.

چند سال اخیر، کاربرد کیسه های پارچه ای به نوعی صنعت بسته بندی اقلام را متحول ساخته است چون کالاها به بهترین شکل در برابر شرایط محیطی ایمن نگه داشته می شود. به طور کلی پارچه های اسپان باند جای کمتری را می گیرد و دارای وزن سبک بوده و امکان جابجایی آن را برای فرد میسر می سازد.

جهت  خرید ساک پارچه ای  سفارشی با مشخصات فنی متفاوت می توانید با کارشناسان گروه تولیدی پارچینه تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام دهید.

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 573
نمایش همه
علاقه مندی ها ()