بدون شک عموم مردم از نزدیک با ساک های پارچه ای آشنا هستند و اینکه از آنها جهت حمل و نقل وسایل مختلف می توان استفاده نمود. صنعت تبلیغات به ماهیت این کالا پی برده اند و با  چاپ ساک پارچه ای  ، تلاش می کنند از این محصول جهت امور تبلیغات استفاده نمایند. امروزه کیسه های پارچه ای به نوعی جایگزین مناسبی برای نایلون محسوب می شود چون دوام بالایی داشته و امکان استفادۀ مجدد و شستشوی آن را به فرد می دهند. صنعت چاپ ساک دستی پارچه ای لازمۀ تداوم صنعت تبلیغات در سطح کشور محسوب می شود.

شرکت پارچینه نامی آشنا و شناخته شده در حوزۀ تولید پارچه های سوزنی فعالیت دارد و توانسته اند شرایط را برای تولید و چاپ ساک پارچه ای متناسب با سفارشات مشتریان و یا به صورت آماده و یا از پیش تعریف شده انجام دهند.

ارائه خدمات چاپ ساک پارچه تبلیغاتی

برخی از مراکز به صورت تخصصی  در حوزۀ فروش کیسه پارچه ای و چاپ ساک پارچه ای فعالیت می کنند چون مجهز به دستگاه های مخصوص چاپ بر روی پارچه می باشند. کیسه های پارچه ای از جنس مواد پلی یورتان ساخته می شوند و از دسته بندی پارچه های بدون بافت محسوب می شود. این نوع فناوری موجب کاهش وزن لایه های پارچۀ اسپان باند می شود.

با گسترش کاربرد پارچه های نان وون جهت امور تولید کیسه پارچه ای، ارائه خدمات چاپ ساک پارچه ای در طرح و رنگبندی های مختلف مورد استقبال صنایع متعددی قرار گرفته است. صنایع مختلف می توانند بر حسب نیاز مجموعۀ خود، جهت عرضۀ کالاها به مشتریان از مزایای خدمات چاپ لوگوی شرکت، آدرس و شماره تماس بر روی کیسه های پارچه ای استفاده نمایند.

گروه تولیدی پارچینه با افتخار همواره در تلاش برای تأمین کیسه های پارچه ای در ابعاد و طرح های مختلف همراه با ارائه خدمات چاپ سفارشی بر روی کیسه های پارچه ای می باشند.

 

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 543
نمایش همه
علاقه مندی ها ()