بسیاری از افراد وجود دارند که برای توانبخشی و برگرداندن قوای اندام‌های خود نیاز دارند برخی فعالیت‌ها و ورزش‌هایی را انجام دهند. با توجه به شرایط آن‌ها ورزش‌هایی که دکتر توانبخش به آن‌ها ارائه می‌دهد می‌تواند متفاوت باشد. تردمیل توانبخشی یکی از بهترین محصولاتی است که می‌توانید در این روش از آن بهره‌مند شوید. اگر می‌خواهید اطلاعات زیادی در مورد این موضوع کسب کنید، بهتر است برای خرید تردمیل در ادامه با هایپرجیم همراه باشید.

تردمیل توانبخشی چیست؟

ممکن است بسیاری از افراد با این مورد آشنایی نداشته باشند پس بهتر است در درجه اول اطلاعاتی در مورد این دستگاه به دست بیاورید. تردمیل‌های بازیابی یا توانبخشی محصولات جدید و پرکاربردی برای آن دسته از افرادی هستند که نیاز دارند برای تقویت و بازگرداندن قوای جسمانی خود فعالیت‌های ورزشی را انجام دهند. دستگاه تردمیل توانبخشی ورزش‌هایی را برای این افراد ارائه می‌دهد که کاملا مناسب شرایط و آمادگی جسمانی‌ آن‌ها است که می‌تواند سلامتی آن‌ها را به ارمغان بیاورد. تنوع و کاربردهای متفاوتی از این دستگاه در بازار عرضه شده است که اگر نیاز به خرید این محصول برای خود دارید، بهتر است اطلاعات کافی قبل از خرید این محصول را بدست آورید.

۷ مورد از کاربردهای تردمیل توانبخشی

  • همانطور که گفتیم این دستگاه بیشتر برای توانبخشی و بازیابی نیروی دوباره بدن انسان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد که کاربردهای اساسی و مهمی نیز می‌تواند داشته باشد این کاربردها شامل:
  • گرم کردن اندام‌های بدن بیماران قبل از انجام فعالیت‌های توانبخشی و فیزیوتراپی؛
  • بهبود یابی پاهای افراد پس از جراحی در قسمت ناحیه قوزک پا یا ران‌ها؛
  • انجام دادن فعالیت‌های ورزشی توسط خود شخص برای تمرین‌های قلبی و عروقی؛
  • قابلیت تنظیم شیب دستگاه به سمت جلو یا به سمت عقب؛
  • دارا بودن قابلیت سنجش اکسیژن خون افراد؛
  • دارای قابلیت همگام سازی که این مورد سبب می‌شود تعادل بین قدم‌های افراد را ایجاد کرده و از افتادن آن‌ها جلوگیری کند؛
  • نمایش میزان ضربان قلب و تنفس افراد.

نگاهی به تکنولوژی این دستگاه بیندازید

  • وجود سنسور نمایش گذاشتن ضربان قلب؛
  • وجود صفحه نمایشگر دیجیتالی ال ای دی و ال سی دی؛
  • دارا بودن چند نمونه کمربند ایمنی؛
  • دسته و ستون‌های قابل تنظیم؛
  • قابلیت تنظیم دسته‌ها به صورت افقی؛
  • قابلیت تنظیم دستگاه به صورت عمودی؛
  • دارا بودن ستون‌هایی برای قرار گرفتن روی تردمیل توانبخشی؛
  • نرده‌هایی مخصوص دستگیره و تکیه دادن افراد؛
  • دارا بودن یک پله بالاتر از سطح زمین؛
  • حالت تغییر شیب دستگاه به عقب و جلو.

هر یک از مواردی که در بالا برای شما معرفی کرده‌ایم عملکردهای مثبتی را از خود برای روند پیشرفت افراد نشان می‌دهد که شما می‌توانید با استفاده از این موارد توانبخشی خود را انجام دهید. بریم در ادامه با توضیحاتی در این باره بیشتر آشنا شویم.

شیب دستگاه: دستگاه تردمیل توانبخشی مانند تردمیل‌های دیگر قابلیت تغییر شیب را دارد. در تردمیل‌های معمولی افراد برای افزایش سختی ورزش‌های خود از تغییر شیب دستگاه استفاده می‌کنند اما در تردمیل‌های توانبخشی از شیب این دستگاه برای ارتقا و افزایش توانایی جسمانی بیماران مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کارایی شیب این دستگاه به نوعی است که با ارتقا دادن آن به افراد این امکان را می‌دهد که بتوانند توانبخشی خود را در سطح بالاتری انجام دهند‌. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که شیب دستگاه تردمیل توانبخشی را نمی‌توانید آنچنان افزایش دهید زیرا به دلیل اینکه از این دستگاه برای بیماران کم تعادل استفاده می‌شود و برای اینکه تعادل آن‌ها بهم نخورد نمی‌توانید شیب دستگاه را افزایش دهید.

کنسول نمایشگر دیجیتالی: این دستگاه دارای یک صفحه نمایشگر دیجیتالی است که تکنولوژی‌های ال ای دی و ال سی دی را به نمایش می‌گذارد‌ که شما می‌توانید روند پیشرفت و همچنین میزان تنفس، ضربان قلب خود، شیب دستگاه و دیگر موارد را مشاهده کنید. این موضوع به افراد کمک می‌کند که با چشمان خود روند پیشرفت و افزایش توانبخشی بدن خود را مشاهده کنند و سبب قوت قلب آن‌ها شود.

دستگیره‌های دستگاه: یکی از کاربردی‌ترین مواردی که می‌توان برای این دستگاه به آن اشاره کرد وجود دستگیره‌هایی در اطراف این وسیله توانبخشی به حساب می‌آید. از آنجایی که افراد با توانایی جسمانی اندک روی این دستگاه شروع به فعالیت می‌کنند نیاز دارند به کمک افراد و البته دستگیره‌هایی ثبات خود را برقرار کنند و بتوانند روی این دستگاه گام بردارند. به خاطر همین طراحان این وسیله را به نوعی طراحی کرده‌اند که راحتی و آسانی را برای آن‌ها رقم بزند. به خاطر همین بیماران نیازمند به توانبخشی می‌توانند با گرفتن دستگیره‌هایی که در اطراف دستگاه توانبخشی طراحی شده است ثبات و استقامت خود را ثابت کنند. فروش تردمیل خانگی از سایت هایپرجیم در انواع با کیفیت انجام می گیرد. 

همین موضوع باعث بدست آوردن اعتماد به نفس و همچنین توان و قدرت دوباره اندام‌های بیماران شده است و اگر در شرایطی تعادل خود را از دست دادند، با خیال راحت و بدون داشتن هیچ مشکلی دستگیر‌ه‌های این دستگاه توانبخشی را بگیرند.

کلام آخر

بسیاری از افراد وجود دارند که برای افزایش قوای جسمی و برگرداندن توانایی اندام‌های خود نیاز دارند از دستگاه‌هایی استفاده کنند که در این مسیر به آن‌ها کمک چشم‌گیری کند. دستگاه تردمیل توانبخشی یکی از بهترین و کارآمدترین محصولات ورزشی و توانبخشی به حساب می‌آید که این افراد می‌توانند با خیال راحت از این دستگاه بهره‌مند شوند و روز به روز تقویت و پیشرفت را در روند رشد جسمانی خود مشاهده کنند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 382
نمایش همه
علاقه مندی ها ()