یکی از بهترین لوازم ورزشی که در تناسب اندام افراد نقش دارد تردمیل است. از طرفی چون استفاده پیچیده‌ای ندارد و در همه جا مانند خانه یا باشگاه قابل استفاده است، مشتری‌های زیادی را به خود اختصاص می‌دهد.

از این رو فروش تردمیل هر روزه رو به افزایش است و جزو پرفروش‌ترین لوازم ورزشی به حساب می‌آید. همه افراد دوست دارند که اندامی زیبا و طبیعی داشته باشند. بنابراین دور از انتظار نیست که تقاضا برای خرید تردمیل زیادی شود.

در این مقاله قصد داریم که به معرفی ۵ محصول پر فروش در بازار ایران بپردازیم و اطلاعات کاملی را درباره آن‌ها در اختیارتان قرار دهیم. از این رو همراه ما باشید و از این مطالبی که در اختیارتان قرار می‌دهیم نهایت استفاده را ببرید.

۵ محصول پرفروش در ایران

در این بخش قصد داریم که ۵ نمونه از بهترین تردمیل‌های موجود در بازار ایران را با یکدیگر بررسی کنیم و به معرفی آن‌ها بپردازیم.

تردمیل x-8400

یکی از محبوب‌ترین تردمیل‌هایی که می‌توانید به سراغش بروید مدل x-8400 است. این محصول به راحتی می‌تواند وزنی معادل ۱۹۰ کیلوگرم را تحمل کند و دارای ایمنی بالایی است. زیرا ترمز و دستگیره‌هایی که دارد اجازه نمی‌دهد آسیبی به شما وارد شود.

قدرت بالای دستگاه و امکان تنظیم سرعت به مزایای دستگاه می‌افزاید و باعث محبوبیت بیشتر آن در بین افراد خواهد بود. بدنه این تردمیل از جنس پلاستیک، آلومینیوم و استیل خواهد بود به همین دلیل در مناطق مرطوب زنگ نمی‌زند و در برابر ضربه‌های احتمالی نیز مقاوم خواهد بود.

تردمیل آذیموس

اکثر افراد دوست دارند که هنگام ورزش کردن به آهنگ گوش دهند یا اینکه موبایل خود را به همراه داشته باشند، اما در اکثر مواقع با مشکل نگهدارنده موبایل رو به رو خواهند بود. یکی از ویژگی‌های جذاب و محبوب این تردمیل داشتن استند موبایل و پخش کننده آهنگ است که جزو مزایای مهمی محسوب می‌شود.

از این رو شما هنگام ورزش دیگر دغدغه‌ای برای قرار دادن موبایل خود نخواهید داشت و با خیال راحت می‌توانید به ورزش ادامه دهید. ارتفاع محصول نیز به راحتی و با سلیقه شما تنظیم خواهد شد و استفاده از آن بسیار راحت است.

نمایشگر زمان، مسافت و توده بدنی نیز جزو ویژگی‌های تردمیل محسوب می‌شود. همچنین با اندازه گیری ضربان قلبتان کنترل همه چیز را به دست خواهید گرفت. برنامه‌های موجود در دستگاه این امکان را به شما می‌دهد که در کمترین زمان ممکن به تناسب اندام برسید.

لیدر اسپرت

اگر به دنبال یک تردمیل امن و با کیفیت می‌گردید که هنگام استفاده از آن آسیبی به شما وارد نشود به سراغ لیدر اسپرت بروید. این دستگاه ورزشی با بهترین امکاناتی که دارد فشار‌های وارد شده بر زانو را کم می‌کند و آسیبی به آن وارد نمی‌شود.

علاوه بر این تردمیل مجهز به میوزیک پلیر و ورودی USB است که هنگام ورزش بتوانید آهنگ مورد علاقه خود را گوش دهید و تمرکز داشته باشید. ضربه گیر‌های موجود در تردمیل از انتقال صدای موتور به بیرون جلوگیری می‌کند و هنگام استفاده هیچ صدایی را احساس نخواهید کرد.

تردمیل لیجی لوجیا

یکی دیگر از تردمیل‌های محبوب در بین ایرانیان لیجی لوجیا است که با داشتن قابلیت پخش آهنگ هنگام تمرین جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است. علاوه بر این به دلیل داشتن تنظیمات ویژه دیگر هیچگونه آسیبی به پاها و کمر شما وارد نمی‌شود.

کاتالوگ همراه با محصول روش کار با آن را به شما آموزش می‌دهد و به راحتی می‌توانید بدون نیاز به افراد دیگر از آن استفاده کنید. آچار همراه با دستگاه نیز باعث نصب دستگاه بدون دغدغه و مشکل خواهد شد. همچنین قابلیت تاشو بودن آن فضای زیادی را در منزل نمی‌گیرد و حتی در کوچکترین اتاقتان نیز قابل استفاده خواهد بود.

تایتان فیتنس

اگر می‌خواهید دستگاهی ایمن و کاربردی داشته باشید، تایتان فیتنس گزینه خوبی برایتان خواهد بود. زیرا این تردمیل دارای سیم اتصال Earth است که الکتریسیته ساکن بدن شما را هنگام دویدن از بین می‌برد. همچنین به دلیل داشتن گیره‌های نگه دارنده برای افراد مبتدی نیز مناسب خواهد بود و دیگر لازم نیست نگران افتادن از روی دستگاه باشید.

این دستگاه به همراه خود آچار و یک دفترچه راهنما دارد که بتوانید به راحتی آن را به یکدیگر نصب کنید و دستگاه را به کار بیاندازید. علاوه بر این سنسورهای ضربان قلب محصول به شما کمک می‌کند که از وضعیت درونی خود نیز به راحتی آگاه شوید.

یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول دارا بودن کابل IUX و قابلیت اتصال USB خواهد بود که به جذابیت این تردمیل می‌افزاید.

سخن آخر

مشاوران فروشگاه اینترنتی تردمیل آنلاین شبانه روز در حال کمک‌رسانی و مشاوره به شما خواهند بود. بنابراین با خیال راحت به این فروشگاه سر بزنید و از مشاوره رایگان آن‌ها برای خرید تردمیل باشگاهی آشنا شوید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 391
نمایش همه
علاقه مندی ها ()