بسیاری از افراد برای کاهش وزن از اقدام به خرید تردمیل می‌کنند، اما بسیاری از آنها این کار را بدون دلیل و فقط به دید کاهش وزن انجام می‌دهند. داشتن چنین وسیله می‌تواند این فرصت را برایتان فراهم کند که کالری و وزن خود را به روشی آسان و کم سروصدا کاهش دهید، بدون اینکه همیشه به باشگاه بروید.

اگر به عضله سازی علاقه دارید، داشتن  تردمیل خانگی راه ایده آل برای انجام این کار است. در ادامه بری از این دلایل و جنبه‌های مثبت را برایتان بیان خواهیم کرد.

خرید تردمیل و ورزش در خلوت

در دنیای تناسب اندام، راه‌های کمی برای به دست آوردن نتایجی وجود دارد که به اندازه تمرین در خانه مؤثر و راحت باشد. از آنجایی که بسیاری از افراد دارای اضافه وزن یا قلدر در باشگاه نمی‌خواهند در ورزش عمومی دیده شوند، بسیاری از افراد به یک سری تمرینات سریع و آسان روی آورده‌اند که می‌توانند در خانه خود انجام دهند.

تردمیل تجهیزاتی است که باید در سالن بدنسازی خانه خود داشته باشید که هر کسی می‌تواند در حفظ حریم خصوصی و امنیت خانه خود از آن استفاده کند. در حالی که سطح دویدن تردمیل جاده، خاک یا شن نیست، اما انجام آن در خانه ایمن‌تر و راحت‌تر است.

از زمان خود حداکثر استفاده را ببرید

تمام روز را روی لپ‌تاپ خمیده‌اید و برای ورزش آماده هستید، اما زمان رفتن به باشگاه را ندارید. همچنین اگر شروع به دویدن کرده باشید، توانایی خرید لباس جدید را نخواهید داشت. اجازه ندهید کمبود وقت، پول یا خجالت از تناسب اندام باز دارد.

تردمیل همیشه در دسترس شماست. بهانه‌ای نیست. به جای نشستن روی آن کاناپه راحت، هم‌زمان با گوش دادن به کتاب صوتی، تماشای فیلم یا نشستن بچه‌ها روی تردمیل قدم بزنید.

کاهش وزن

ممکن است فکر کنید که برای دویدن باید از روی مبل بلند شوید و شروع به ضربه زدن به پیاده‌رو کنید، اما بیایید با آن روبرو شویم. تمرین روی تردمیل اگر بهتر از دویدن در بیرون نباشد، می‌تواند این کار را به همان خوبی انجام دهد.

همچنین تمرین با تردمیل می‌تواند ابزاری قدرتمند در کاهش وزن باشد و اگر در مورد کاهش وزن جدی هستید، باید به صورت پاره وقت اضافه شود یا با برخی دمبل‌ها به تمرین اصلی تبدیل شود.

در مدت زمان کوتاهی تمرین خوب داشته باشید

بهترین تمرین‌ها آن‌هایی هستند که در مدت زمان کوتاهی نتیجه می‌گیرند. با خرید تردمیل مناسب، برنامه‌هایی به همراه این بسته ارائه می‌شود و می‌توانید دویدن کوتاه و شدید یا دویدن را انتخاب کنید تا در زمان کمتری به حداکثر نتیجه برسید.

با خانواده ورزش کنید

بسیاری از ما فقط آرزو می‌کنیم که بیشتر ورزش کنیم، هر تمرینی باعث پیشرفت خواهد شد! ساده‌ترین راه برای انجام این کار این است که فقط حرکت کنید.

از محبوب‌ترین روش‌ها این است که تردمیل کوچک بگیرید، آن را رو به تلویزیون قرار دهید و برنامه تلویزیونی یک ساعته مورد علاقه خود را در حین راه رفتن سریع روی تردمیل تماشا کنید. به همین ترتیب، شما ۱ ساعت ورزش به روز خود اضافه کرده‌اید!

در ماه‌های زمستان تناسب اندام خود را حفظ کنید

چه کسی می‌خواهد برود بیرون و در سرما ورزش کند؟ اگرچه این شکایت رایج است، اما حقیقتی عمیق‌تر را پنهان می‌کند: اینکه بسیاری از مردم آن‌قدر از فضاهای عمومی می‌ترسند که نمی‌توانند پیاده‌روی یا دوچرخه سواری کنند، حتی اگر می‌دانند این برایشان خوب است.

هوای سرد بهانه شماره 1 برای اجتناب از ورزش در زمستان است. تردمیل خانگی در تمام طول سال آماده و چهار فصل در دسترس همه است.

ایجاد استقامت

خرید تردمیل روش راحت و اثبات شده برای ایجاد استقامت است. نکته کلیدی این خواهد بود که به آرامی شروع کنید و به تدریج با افزایش مدت جلسات کاردیو و افزایش تدریجی شیب تردمیل، استقامت خود را افزایش دهید. این همچنین به افزایش تعداد کالری‌هایی که در هر تمرین می‌سوزانید کمک می‌کند.

قوی‌تر شو

راه‌های زیادی برای رسیدن به تناسب اندام در خانه وجود دارد، از انجام تمرینات با وزن بدن گرفته تا استفاده از بیضوی یا تردمیل، اما بهترین راه برای رسیدن به تناسب اندام، دویدن یا دویدن روی تردمیل است.

چیزی برای یادگیری وجود ندارد، همه می‌دانند چگونه راه بروند و بدوند. بنابراین هرگز لازم نیست خودتان را حدس بزنید که آیا تمرین را درست انجام می‌دهید یا خیر.

بهبود تناسب اندام قلبی عروقی

تناسب اندام قلبی عروقی یک جزء مهم از سلامت کلی است و ممکن خواهد بود که بیش از همه نادیده گرفته شود. عدم آمادگی قلبی عروقی می‌تواند زندگی را تا مدت‌ها پس از بیست سالگی به طور قابل توجهی تحت تأثیر قرار دهد، از فشار خون بالا و دیابت گرفته تا افزایش خطر سکته همگی موارد جدی خواهند بود.

برای کسانی که به دنبال شروع برنامه ورزشی جدید هستند، پیاده روی اولین قدم عالی است. تردمیل محبوب‌ترین گزینه در این رابطه است.

سخن آخر

برای خرید تردمیل خانگی می‌توانید به سایت تردمیل آنلاین مراجعه کنید. با این کار قادر هستید که اقدام به خرید کرده و از بدنی سالم لذت کافی را ببرید. حواستان باشد که به راحتی می‌توانید راه‌های جایگزین را به وجود آورید و با میان بر به نتیجه برسید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 390
نمایش همه
علاقه مندی ها ()