تردمیل باشگاهی وسیله‌ای است که کاربرد بسیار زیادی در باشگاه‌های ورزشی پیدا کرده است. برخی از افراد حتی فقط به همین منظور به باشگاه‌های ورزشی مراجعه می‌کنند.

اما شناخت‌ مدل‌های برتر تردمیل به خصوص برای افرادی که می‌خواهند باشگاه ورزشی خود را به بهترین وسایل و تجهیزات مجهز کنند، بسیار بااهمیت است.

در این مقاله ما سعی داریم که بهترین انواع این وسیله ورزشی محبوب را برای شما شرح دهیم که شما بتوانید انتخاب و خرید تردمیل باشگاهی مناسب را داشته باشید.

با ادامه این مطلب همراه فروشگاه اینترنتی هایپرجیم باشید.

بهترین مدل‌های تردمیل باشگاهی

این وسیله محبوب ورزشی در انواع مختلفی تولید می‌شود و با توجه به همه‌گیری آن در دنیای امروزی، سازندگان این وسیله تنوع خوبی را برای آن در نظر گرفته‌اند. از نظر ابعاد، وزن قابل تحمل، ویژگی‌ها و امکانات جانبی، تردمیل باشگاهی به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شود.

اما کدام مدل این وسیله، جزو مدل‌های برتر تردمیل است؟ این سوالی است که هم برای استفاده‌کنندگان این وسیله مهم است و هم برای کسانی که می‌خواهند برای باشگاه خود تردمیلی مناسب تهیه کنند. معمولا تردمیل‌های باشگاهی از نظر ظرفیت و همینطور قدرت کلی موتور، قوی‌تر از سایر انواع تردمیل هستند که این به دلیل نوع کاربرد و زمان استفاده آن‌ها است.

در ادامه نگاهی به لیست بهترین مدل‌های تردمیل باشگاهی می‌اندازیم که می‌تواند اطلاعات مناسبی را به شما بدهد.

تردمیل NordicTrack Commercial 1750

این تردمیل از موادی بسیار سخت و بادوام ساخته شده است و یکی از بهترین گزینه‌ها برای باشگاه‌های ورزشی است که افراد زیادی از تردمیل‌ها استفاده می‌کنند.

صفحه نمایشی 19 اینچی و شیب خودکار هم از ویژگی‌های این تردمیل است. همچنین این تردمیل از نظر سر و صدای تولید شده نیز در پایین‌ترین حد ممکن قرار دارد. حداکثر سرعتی که این تردمیل در اختیار شما می‌گذارد 19 کیلومتر بر ساعت است.

حداکثر شیب آن هم 15 درصد است. از نظر وزنی هم این تردمیل باشگاهی 136 کیلوگرم ظرفیت دارد.

تردمیل باشگاهی Life Fitness Platinum

این تردمیل با کمک فنرهای پیشرفته خود، حداکثر ضربه را به مفاصل شما وارد می‌کند. صفحه نمایش لمسی آن امکانات زیادی را در اختیار شما می‌گذارد و می‌توانید برنامه تمرینی خود را مرور کنید و آن را شخصی سازی کنید.

این تردمیل امکاناتی مانند شمارنده ضربان قلب و اندازه‌گیری مشخصات بدن را هم دارد. حداکثر سرعت این تردمیل 19 کیلومتر بر ساعت و حداکثر شیب آن هم 15 درصد است. وزن قابل تحمل این دستگاه هم 182 کیلوگرم است.

تردمیل XTERRA TR6.6

این تردمیل از نظر قیمتی در رده پایین‌تری قرار دارد، اما عملکرد آن هرگز نامناسب نیست و کاملا در حد تردمیل‌های رده‌بالا قرار دارد. به همین دلیل ما آن را در بین مدل‌های برتر تردمیل قرار داده‌ایم.

صفحه نمایش آن ضربان قلب و کالری سوزانده شده توسط شما را نمایش می‌دهد. همچنین از نظر فضاهای نگهدارنده لوازم جانبی هم این تردمیل خوب عمل کرده است.

از دیگر موارد مثبت این تردمیل، می‌توان به تاشو بودن آن اشاره کرد که جابجایی آن را راحت و بدون هزینه خواهد کرد.

حداکثر سرعتی که می‌توان با این تردمیل دوید، 19 کیلومتر بر ساعت است و شیب حداکثری 15 درصد را هم ارائه می‌دهد.

همچنین این تردمیل قابلیت تحمل وزن 159 کیلوگرم را هم دارد.

تردمیل NordicTrack Commercial X22i

از دیگر انواع تردمیل باشگاهی که عملکرد خوبی از خود نشان داده‌اند، باید به این مدل اشاره کنیم.

این تردمیل مخصوص کسانی است که می‌خواهند با افزایش شیب، فشار بیشتری را به عضلات خود وارد کرده و تمرینات را پرفشار کنند. طراحی کف آن به گونه‌ای است که کمترین فشار را به مفاصل شما وارد خواهد کرد.

موتور قدرتمند، صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت، اطلاعات شخصی و تمرینی و ... از دیگر امکانات این تردمیل محبوب است.

حداکثر سرعت این تردمیل 19 کیلومتر بر ساعت است. اما شیب ارائه شده توسط این تردمیل تا40 درصد هم قابل استفاده است.

136 کیلوگرم حداکثر وزنی است که می‌تواند تحمل کند.

تردمیل ProForm Pro 2000

این تردمیل که جزو مدل‌های برتر تردمیل است، برای سخت و همچنین هیجان‌انگیز کردن تمرینات هوازی گزینه بسیار خوبی است.

این تردمیل بین سرعت‌های بالا و شیب‌دار شدن با فشردن یک دکمه ساده تغییر وضعیتی آرام خواهد داشت. به دلیل عدم لرزش، برای دویدن تا زمان‌های طولانی، گزینه عالی به حساب می‌آید. شما همچنین اطلاعات شخصی خود را به راحتی می‌توانید روی آن ذخیره کنید.

حداکثر سرعت ارائه شده توسط این تردمیل 19 کیلومتر بر ساعت و حداکثر شیب آن هم 12 درصد است.

136 کیلوگرم هم تحمل وزن این دستگاه است.

کلام پایانی

در این مقاله ما مدل‌های برتر تردمیل را بررسی کردیم. آشنایی با انواع برتر تردمیل باشگاهی شما را به خوبی برای استفاده از این وسیله محبوب راهنمایی خواهد کرد و شما در صورت ورود به باشگاه خودتان توانایی تشخیص امکانات مناسب برای خودتان را خواهید داشت.

همچنین اگر می‌خواهید باشگاه خود را مجهزتر کنید، می‌توانید با شناخت این تردمیل‌ها، خرید تردمیل در بهترین نوع را انجام دهد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 374
نمایش همه
علاقه مندی ها ()