استفاده از تردمیل با توجه به تاثیر زیادی که در کاهش وزن و تناسب اندام افراد دارد، مورد توجه زیادی قرار گرفته است. در همین راستا می‌توان گفت با توجه به حساسیت این وسیله ورزشی بهتر است آن را از مراکز معتبر تهیه مانند فروشگاه هایپرجیم تهیه کنید که در طولانی دچار آسیب‌های مالی نشوید.

بر همین اساس توجه داشته باشید که قبل از خرید تردمیل بهتر است مواردی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم را رعایت کنید که در نهایت استفاده طولانی مدتی از این وسیله داشته باشید.

تردمیل و نکاتی که قبل از خرید باید بدانید

بهتر است، قبل از خرید تردمیل به نکاتی که در ادامه به آن­ها اشاره می­شود، توجه کنید که در ادامه با مشکلات جدی مواجه نشوید.

جنس بدنه

بدنه تردمیل تأثیر زیادی در کیفیت و کارایی این محصول دارد، با توجه به این موضوع می‌توان گفت، قبل از خرید این محصول از کیفیت جنس بدنه این محصول مطمئن شوید.

در همین راستا می‌توان گفت که تردمیل‌ها دارای جنس بدنه فولادی و آلومینیومی هستند، سعی کنید قبل از خرید هدف خود را مشخص کنید و در نهایت بهترین محصول را انتخاب کنید.

تردمیل با موتور تردمیل بدون موتور

تردمیل‌های خانگی بدون موتور هستند و با فشار پای افراد کار می‌کنند، با توجه به این موضوع قبل از خرید توجه داشته باشید که برای چه هدفی تردمیل را خریداری می‌کنید.

تردمیل‌های با موتور در ورزشگاه‌ها استفاده می‌شوند و در همین راستا جنس بدنه و موتور متفاوتی دارد، قبل از خرید تردمیل به مواردی که به آنها اشاره شد، توجه کنید.

گارانتی تردمیل

گارانتی یا ضمانت نامه یکی از مهم‌ترین مواردی است که در خرید تردمیل باید به آن توجه کنید. با توجه به این موضوع در هنگام خرید این وسیله ورزشی بهتر است از فروشنده زمان دقیق گارانتی این محصول را بپرسید.

در همین راستا می‌توان گفت، با توجه به افزایش روزافزون قیمت تردمیل‌های خانگی و باشگاهی بهتر است توجه خاصی به گارانتی این محصول داشته باشید که در طولانی مدت دچار آسیب‌های مالی نشوید.

 تسمه تردمیل

با توجه به کارایی که تسمه تردمیل برای حرکت و شروع ورزش افراد دارد، باید توجه خاصی به سلامت این قسمت داشته باشید، توجه کنید اگر تسمه شل باشد به افراد هنگام استفاده از این وسیله ورزشی آسیب می‌رساند و سلامت آنها را تهدید می‌کند، پس سعی کنید، قبل از خرید تردمیل از سلامت این قسمت مطمئن شوید.

قدرت تردمیل

افراد حرفه ایی که برای آمادگی در مسابقات مختلف از این وسیله استفاده می‌کنند، قدرت تردمیل بسیار مهم است. در همین راستا بهتر است، قبل از خرید هدف خود را مشخص کنید و در نهایت بهترین تصمیم را بگیرید.

شیب تردمیل

بهتر است، تردمیلی تهیه کنید که شیب آن به‌اندازه 10 درصد یا بالاتر تغییر کند، با توجه به این موضوع می‌توان گفت، اگر تردمیل شما شرایط کاهش شیب را نیز دارد، مناسب است، زیرا شرایط دویدن را برای شما فراهم می‌کند.

صفحه نمایشگر

قبل از خرید تردمیل‌ها از سلامت صفحه نمایشگر تردمیل مطمئن شوید، بر این اساس می‌توان گفت، صفحه نمایش مواردی مثل ضربان قلب، میزان کالری که سوزانده‌اید و... را نشان می‌دهد.

سعی کنید، قبل از خرید، تردمیل را روشن کنید و از سلامت این قسمت مطمئن شوید.

قیمت تردمیل

مورد مهم دیگری که در خرید این وسیله ورزشی باید به آن توجه داشته باشید، قیمت است. بهتر است، بر اساس قابلیت‌های تردمیل قیمت مناسب آن را انتخاب کنید. برخی از فروشندگان قیمتی بیشتر از توانایی و قابلیتهای این وسیله برای آن در نظر می‌گیرند که بهتر است، کالایی را از آنها نخرید.

سخن آخر

در این مقاله موضوع بررسی نکات مهم برای خرید تردمیل خانگی پرداخته شد، با توجه به نکاتی که در این مقاله با آنها آشنا شدید سعی کنید برای خرید آسان و مطابق به معیارهای خود به فروشگاه‌ها و افراد معتمد مراجعه کنید که در نهایت رضایت کافی از خرید خود داشته باشید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 375
نمایش همه
علاقه مندی ها ()