سرعت مورد نیاز خود را پیدا کرده و بر اساس آن تمرین کنید

دوندگانی که روی تمرین برای هر مسابقه‌ای تمرکز دارند باید در مورد چگونگی پیدا کردن سرعت دویدن مناسب خود آموزش ببینند.

در واقع سرعت تعداد دقیقه‌هایی است که برای طی کردن یک مایل یا کیلومتر زمان نیاز دارید. سرعت دویدن برای کمک به شما در رسیدن به زمان هدف مهم است و در عین حال استقامت شما را برای دویدن رقابتی بهبود می‌بخشد.

قابل ذکر است که   تردمیل  به دلیل گزینه‌های مختلف سرعت و شیب که در حین دویدن در اختیار شما گذاشته می‌شود، ابزاری عالی برای یافتن راحت سرعت مد نظر هستند.

اگر سرعت خود را روی تردمیل کنترل نکنید، به دلیل تخلیه ذخایر کربوهیدرات در عضلات پا و کبد امکان دارد تعادل خود را از دست بدهید و از تردمیل سقوط کنید.

تمرین شیبدار تردمیل

اگر می‌خواهید سطح تمرین خود را بالا ببرید این کار را روی سطح شیبدار انجام دهید. شیب در تردمیل می‌تواند دویدن در تپه را برای شما شبیه سازی می‌کند با این کار استقامت خود را افزایش داده و قدرت پایین تن را بالا می‌برید.

در مرحله اول ۱۰ تا ۱۵ دقیقه برای گرم کردن زمان بگذارید، زیرا در صورت آماده نبودن شما می‌تواند به بدنتان آسیب برساند.

شیب را به ۳ یا ۴ درصد افزایش داده و ۹۰ ثانیه با حداکثر تلاش خود بدوید

۶۰ ثانیه برای بازیابی خود زمان بگذارید و شیب را روی صفر تنظیم کنید

بعد از انجام ریکاوری شیب را به ۵ یا ۷ درصد افزایش دهید و ۹۰ ثانیه دیگر با سرعت زیاد بدوید.
یک دقیقه ریکاوری انجام دهید

در مرحله بسته به سطح آمادگی جسمانی خود مراحل دویدن را ۳ تا ۴ بار تکرار کنید.

در مرحله آخر برای خنک کردن شیب را روی صفر تنظیم کرده و آهسته بدوید تا بدنتان بتواند آرام شود.

خرید تردمیل از هایپر جیم

به خریداران توصیه می‌شود که پیش از خرید این دستگاه ورزشی، به بررسی تمام گزینه‌های در دسترس بپردازند و سپس اقدام به خریداری این وسیله کنند. اینکه چه نوع دستگاه تردمیلی برای هر فرد مطلوب است و با توجه به ضرورت خرید و تهیه آنها، هر شخصی نیازمند چه امکانات و تجهیزاتی در دستگاه تردمیل است سوالاتی است که قبل از خرید این وسیله باید مطرح شوند؛ پاسخ به این پرسش‌ها می تواند راهنمای خوبی در خرید این وسیله باشد.

برای خریداری دستگاه تردمیل، فروشگاه هایپر جیم را به خاطر بسپارید. این فروشگاه ضمن توضیح و تشریح موارد قابل توجه در خرید، گزینه‌های در دسترس و موجود را به مشتریان و متقاضیان ارائه می‌دهد تا یکی از گزینه های موجود را تعیین و خریداری کنند.

آنچه بهتر است در پایان بدانید

دستگاه تردمیل یکی از تجهیزات ورزشی است که توانسته مخاطبان بسیاری را به سوی خود جذب کند. در واقع افراد اگر هم زمان و امکان انجام فعالیت‌های ورزشی را به شکل‌های دیگر داشته باشند ترجیح می‌دهند که در صورت توانایی مالی و داشتن فضای لازم، یک دستگاه تردمیل خانگی را در خانه داشته باشند. از طرفی دیگر یکی از موارد موثر بر خرید هر کالا و وسیله‌ای از جمله دستگاه تردمیل، قیمت آن است. قیمت تردمیل با توجه به موارد مختلفی، متغیر است و به وسیله آنها در محدوده معینی تغییر می‌کند. این موارد موثر بر قیمت دستگاه تردمیل باید در نظر گرفته شوند. پس از مطابقت این موارد با نیازها و سلیقه شخصی می‌توان اقدام به خریداری دستگاه تردمیل کرد. این مقاله به همین موضوع پرداخته است. محتوای این مقاله به دو دسته دستگاه تردمیل اشاره می‌کند که در طبقه‌بندی دستگاه ورزشی تردمیل بر اساس ویژگی‌ها و امکانات مشترک ایجاد شده‌اند. محدوده قیمت خرید تردمیل خانگی که بر اساس قیمت فروش تردمیل تنظیم شده‌اند نیز در این مقاله ارائه شده است.

سخن آخر

تمرین با تردمیل می‌تواند بسیار چالش برانگیز باشد. بسته به توانایی و اهداف خودتان می‌توانید تمرینات پیشرفته‌تر انجام دهید. بعد از آنکه از مرحله مبتدی پیشی گرفتید از تمرینات مختلف با سختی بیشتر و مدت زمان بیشتر استفاده کنید. برای افرادی که به‌تازگی تمرینات ورزشی خود را شروع کردند ممکن است نیاز به زمان بیشتری برای گرم کردن داشته باشند. اگر به دنبال خرید مطمئن و راحت تردمیل هستید به شما فروشگاه هایپر جیم را معرفی می‌کنیم.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 382
نمایش همه
علاقه مندی ها ()