دستگاه اسکی فضایی از رایج‌ترین تجهیزات بدنسازی است. اگرچه به اندازه تردمیل یا دوچرخه ثابت مورد توجه قرار نمی‌گیرد، اما ایمن‌تر از تردمیل است. این کالا کمک می‌کند که از آسیب شکستگی بهبود پیدا کنید. برای دانستن مزیت چنین محصولی و اینکه چرا باید آن را روزانه حداقل 20 دقیقه انجام دهید، ادامه مقاله در مورد اسکی فضایی را مطالعه کنید.

اسکی فضایی می‌تواند به کاهش وزن کمک کند

این وسیله برای کاهش وزن عالی است. بسته به وزن فعلی و سرعتتان ، چیزی بین 150 تا 400 کالری در 30 دقیقه می‌سوزاند.

هنگامی که از دستگاه اسکی برای کاردیو استفاده می‌کنید، سطح تلاش کمتر است. از این رو، تا پایان 30 دقیقه تمرین خود، همچنان انرژی لازم برای چند تمرین چربی سوزی دیگر را خواهید داشت.

ورزش کم تأثیر

تمرین اسکی تمرین کم تأثیر است. این برای زانوهایتان ملایم است و برای افراد مسن و افرادی که در مرحله توان‌بخشی پس از آسیب زانو، پوکی استخوان، آسیب مچ پا و آرتریت زانو هستند، عالی است.

پیاده روی یا دویدن روی تردمیل ورزشی پر از تأثیر خواهد بود و ممکن است باعث آسیب یا تشدید ورزش قدیمی شود. بنابراین، اگر می‌خواهید بدون آسیب‌دیدگی کالری بسوزانید، دستگاه‌های اسکی فضایی را انتخاب کنید.

پایین تنه را هدف قرار می‌دهد

پایین بدن را هدف قرار می‌دهد. حرکت رکاب زدن یا بالا رفتن از پله دستگاه‌های بیضوی عضلات پا را هدف قرار می‌دهد. روی عضلات چهار سر ران، همسترینگ، خم کننده‌های ران، باسن و ساق پا عمل می‌کند.

دقیقاً به همین دلیل است که تمرینات با دستگاه اسکی برای از دست دادن چربی اضافی از قسمت پایین تنه، یعنی ناحیه تحتانی شکم، باسن و ران‌ها عالی هستند.

رنگ کل بدن

تمرینی یکپارچه برای تمام بدن به شما ارائه می‌دهد. بر خلاف تردمیل، اسکی نه تنها روی پایین تنه کار می‌کنند، بلکه قسمت بالایی بدنتان را نیز درگیر می‌کنند.

این کالا دارای اهرم های دسته هستند که همزمان با حرکات پا فشار داده و کشیده می شوند. آنها عضلات دوسر بازو، سه سر، دلتوئید، لات ها، پایین شکم، باسن و ران ها را هدف قرار می دهند، بنابراین تمرینی برای کل بدن ارائه می دهند.

سلامت قلب و عروق را تقویت می‌کند

سلامت قلب و عروق خونی برای داشتن زندگی بهتر و طولانی‌تر بسیار مهم است. صرف 20 تا 30 دقیقه روی این محصول به افزایش ضربان قلب کمک می‌کند که به تقویت عضلات قلب کمک خواهد کرد.

استقامت قلبی را بهبود می‌بخشد

1 جلسه کار با شدت بالا به مدت 15 دقیقه یا جلسات با شدت متوسط هر روز 30 دقیقه می‌تواند به بهبود استقامت قلبی کمک کند. ریه‌ها و قلب برای پمپاژ اکسیژن به تمام قسمت‌های بدن سخت کار می‌کنند. وقتی حداقل به مدت 10 روز روزانه تمرین کنید، شاهد بهبود سطح استقامت خود خواهید بود. سطح عملکردتان برای انواع دیگر تمرینات نیز افزایش می‌یابد.

فشار خون بالا را کاهش می‌دهد

فشار خون بالا را کاهش می‌دهد. صرف تنها 5 دقیقه روی دستگاه اسکی فضایی می‌تواند کمک کند که استرس کمتری داشته باشید. این به این دلیل است که ورزش باعث ترشح سروتونین، هورمون "احساس خوب" می‌شود. سروتونین دارای اثرات کاهش دهنده فشار خون است.

انجام تمرینات با شدت کم یا با شدت متوسط هر روز می‌تواند تأثیر مثبتی بر فشار خون داشته باشد. با این حال، اگر داروهای فشار خون بالا مصرف می‌کنید یا تحت عمل جراحی بزرگ قرار گرفته‌اید، باید با پزشک خود مشورت کنید.

تعادل و تحرک را بهبود می‌بخشد

تعادل و تحرک برای جلوگیری از سقوط و آسیب و بهبود انعطاف پذیری و چابکی بسیار مهم است. چنین محصولاتی برای حالت دادن به بدنتان برای تعادل و تحرک بهتر خوب هستند. سکوی بلند و حرکت هم‌زمان پاها و دست‌ها به بهبود هماهنگی بین اندام‌ها و مغزتان کمک می‌کند.

التهاب مزمن را کاهش می‌دهد

التهاب مزمن درجه پایین ممکن است به دلیل عادات غذایی نامناسب و سبک زندگی کم تحرک ایجاد شود که ممکن است باعث افزایش وزنتان شود. کالایی که به سوزاندن کالری، کاهش فشار خون و ترشح سروتونین کمک می‌کنند. فروش اسکی فضایی باشگاهی به صورت اینترنتی در سایت انجام می گیرد. 

این به نوبه خود به کاهش استرس و التهاب در بدن کمک می‌کند. این دلیلی است که پس از 1 جلسه 20 تا 30 دقیقه‌ای تمرین وزن کم می‌کنید و خلق و خویتان بهبود می‌یابد.

گردش خون را بهبود می‌بخشد

تمرین به بهبود گردش خون کمک می‌کند. گردش خون بهتر به حفظ جریان اکسیژن به تمام قسمت‌های بدن کمک خواهد کرد. ایمنی را تقویت می‌کند و خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن را کاهش می‌دهد. گردش خون خوب همچنین اندام‌های حیاتی را سالم نگه می‌دارد و به بهبود کیفیت خواب کمک می‌کند. همچنین مشکلات پوست و مو را کاهش می‌دهد.

ورزش تحمل وزن

ورزش اسکی فضایی تحمل وزن است. این بدان معنا خواهد بود که عضلات و استخوان‌هایتان باید برای فشار دادن پدال‌ها کار کنند. این باعث ساییدگی و پارگی عضلات می‌شود که برای ساخت عضلات و استخوان‌های قوی‌تر مفید است. این تمرین برای افراد مبتلا به پوکی استخوان و کسانی که خطر شکستگی بالایی دارند عالی است.

می‌توانید تمام نکات بیان شده در مورد اسکی فضایی را با جزئیات بیشتر و نمونه‌های معروفش در سایت هایپر جیم مشاهده کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 294
نمایش همه
علاقه مندی ها ()