اگر به دنبال روشی مناسب برای رسیدن به تناسب اندام می‌گردید، باید بگوییم اسکی فضایی خانگی یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما است.

بسیاری از افراد به دلیل مسائل مختلف، نمی‌توانند در باشگاه‌های ورزشی به طور مستمر حضور پیدا کنند؛ آن‌ها همواره به دنبال روش یا وسیله‌ای هستند که بتوانند در منزل خود، وزن خود را کنترل کنند و سلامتی بدنشان را تضمین کنند.

با فروشگاه اینترنتی هایپرجیم همراه باشید که شما را بیشتر با اسکی فضایی خانگی محبوب و پرکاربرد خانگی آشنا کنیم.

اسکی فضایی خانگی چیست؟

اسکی فضایی خانگی وسیله‌ای ورزشی است که ممکن است شما مشابه آن‌ را در باشگاه‌های ورزشی دیده باشید.

اما برای افرادی که به دنبال ورزش در خانه خود هستند، نیاز به اسکی فضایی می‌تواند ضروری به نظر برسد. زیرا این دستگاه، تمام امکاناتی که شما برای ورزش‌های هوازی و کاهش چربی خود به آن نیاز دارید را، برای شما مهیا می‌کند.

این دستگاه تمامی قسمت‌های بدن شما را درگیر کرده و ماهیچه‌های شما را به فعالیت وا می‌دارد.

در ادامه به معرفی مزیت‌های اسکی فضایی خانگی می‌پردازیم و بررسی می‌کنیم چرا این وسیله، وسیله‌ای مناسب برای استفاده خانگی، جهت تناسب اندام است.

مزایای اسکی فضایی که شما را ترغیب به خرید می‌کنند

حال می‌خواهیم بدانیم این دستگاه چه مزیت‌هایی دارد که بسیاری از افراد به سراغ استفاده از آن می‌روند. نیاز به اسکی فضایی در خانه می‌تواند وابسته به امکاناتی باشد که این وسیله در اختیار فرد قرار می‌دهد. در ادامه چند مورد از مهم‌ترین آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

استقامت و ظرفیت قلب خود را افزایش دهید

یکی از مزایای این دستگاه محبوب خانگی، افزایش استقامت شما و همچنین توان و ظرفیت قلب شما است.

ورزش‌های هوازی، به عنوان بخش جدانشدنی از برنامه‌های تمرینی اصولی به حساب می‌آیند. در زمان ورزش هوازی، قلب شما مجبور به کار بیشتری است که ماهیچه‌های ما، خون و اکسیژن بیشتری را دریافت کنند.

اسکی فضایی خانگی، می‌تواند به خوبی از پس این وظیفه بر بیاید.

در هنگام تماشای تلویزیون، کالری بسوزانید!

نیاز به اسکی فضایی در خانه برای افرادی که وقت کافی برای رفتن به باشگاه ورزشی ندارند و می‌خواهند وزن خود را هم کم کنند، بسیار طبیعی است.

به طور میانگین با این دستگاه می‌توانید حدود 300 تا 400 کالری را در عرض کمتراز 30 دقیقه بسوزانید. این عددی بسیار قابل قبول است.

همچنین می‌توانید به طور همزمان به تماشای برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود هم مشغول شوید. چیزی بهتر از این می‌خواهید؟!

بالا تنه و پایین تنه خود را درگیر کنید

این دستگاه جزو معدود دستگاه‌های ورزشی است که همزمان بالا تنه و پایین تنه شما را درگیر می‌کند. پس اگر نیاز به چنین دستگاهی دارید، اسکی فضایی خانگی بهترین گزینه برای شما است.

اگر شما اصولی و به درستی از این وسیله استفاده کنید، عضلات چهار سر، همسترینگ، سینه، بازو و سه سر خود را به طور همزمان درگیر خواهید کرد.

گزینه مناسب پس از آسیب‌های ورزشی

نیاز به اسکی فضایی می‌تواند پس از مصدومیت‌های خاص، بیشتر خود را نشان دهد. اگر شما در حال گذراندن دوران نقاهت آسیب‌دیدگی خود هستید و نمی خواهید از تناسب اندام خود عقب بمانید، این دستگاه خانگی کمک زیادی به شما خواهد کرد.

شدت ضربه تمرین با این دستگاه، بسیار کم است و آسیب شما را وخیم‌تر نمی‌کند.

راحتی استفاده

یکی از مزایای مهم خرید اسکی فضایی برای خانه، راحتی استفاده آن است. حتی اگر قبلا با این دستگاه کار نکرده باشید، به راحتی می‌توانید کار با آن را در سریع‌ترین زمان ممکن فرا بگیرید؛ حتی بدون استفاده از راهنمایی شخص دیگر. اما اگر می‌خواهید به طور دقیق از صحت انجام تمرینات خود اطمینان پیدا کنید، مشورت با مربی متخصص گزینه خوبی خواهد بود.

کلام پایانی

اسکی فضایی خانگی وسیله‌ای بسیار مناسب برای تمامی افراد در هر سن و شرایطی است. از آن جا که این وسیاه در انواع مختلفی هم تولید می‌شود، می‌توانید بر اساس فضای موجود منزل خود و همچنین کارایی مورد نظر، یکی از انواع آن را انتخاب کنید.

اگر شما هم به ورزش در خانه علاقه دارید، این وسیله جای هیچ‌گونه بهانه‌ای را باقی نمی‌گذارد. در خرید آن شک نکنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 303
نمایش همه
علاقه مندی ها ()