دستگاه اسکی فضایی یکی از بهترین دستگاه‌های تناسب اندام شناخته شده که می‌تواند با درگیر کردن اکثر عضلات، شما را به تناسب اندام دلخواه برساند. البته این مورد بیشتر بستگی به تمرین‌های شما و مقدار استفاده تان از این دستگاه دارد. همچنین میزان استفاده منظم از دستگاه و مراقبت‌هایی که برای آن انجام می‌دهید میتواند تأثیر مستقیم روی طول عمر دستگاه داشته باشد. از آنجا که سلامتی خودتان و دستگاه امری مهم است، باید نکات کلیدی مراقبت از  اسکی فضایی باشگاهی را بدانید. همچنین در صورت تمایل به خرید می توانید از فروشگاه هایپر جیم این دستگاه فوق العاده را تهیه کنید.

گام‌هایی برای مراقب از اسکی فضایی

در این مقاله مراقبت از اسکی فضایی باشگاهی را در 4 گام به شما توضیح داده‌ایم. برای استفاده طولانی مدت از دستگاه و جلوگیری از خرابی‌های ناشی از آن بهتر است این موارد را بدانید.

گام اول: مونتاژ دقیق یک اصل مهم در الیپتیکال یا اسکی فضایی باشگاهی

دستگاه اسکی فضایی معمولاً از قبل در کارخانه مونتاژ می‌شود، اما یک مونتاژ نهایی باقی می‌ماند که باید در محل نصب یک متخصص مونتاژ را انجام دهد. مونتاژ نهایی دستگاه شامل اتصال پدال‌ها، فرمان و مطمئن شدن از درست بودن اتصالات و سفت بودن پیچ هاست. دقت کنید که خطاهای کوچک، مانند نصب نامناسب، درست نبودن جای دستگاه یا شل بودن یک پیچ می‌تواند تأثیر زیادی بر روی دستگاه داشته باشد و باعث لرزش ناخواسته در آن شود این لرزش می‌تواند آسیب وارده به دستگاه را بیشتر کند. برای مونتاژ نیز اگر دسترسی به یک فرد متخصص نداشتید، باید نکته به نکته کتابچه راهنما را بخوانید و درست طبق دستورالعمل پیش بروید.

گام دوم: تمیز کردن دستگاه اسکی فضایی باشگاهی را فراموش نکنید

همانطور که روی قسمت‌های مختلف فضاها گردو غبار می‌نشیند، دستگاه شما نیز از این قاعده مستثنا نیست و باید به طور مرتبط بعد از استفاده با کمک پارچه یا گردگیر پر گردو غبار  روی دستگاه را تمیز کرد. در نوع اسکی فضایی باشگاهی به این دلیل که در محیط شلوغ‌تر قرار دارد تمیز کردن دستگاه بعد از هر تمرین ضروری است، زیرا هنگام تمرین عرق فرد روی دستگاه می‌نشیند. در صورتی که در تمیز کردن دستگاه عرق غفلت کنید به این دلیل که سرشار از نمک‌های معدنی است می‌تواند باعث خوردگی یا خراب شدن سطح دستگاه شود. دقت داشته باشید برای تمیز کردن عرق نشسته روی دستگاه بهتر است از اسفنج که با آب گرم مرطوب شده باشد برای تمیز کردن آن استفاده کنید، یک پارچه خشک برای این کار کفایت نمی‌کند.

گام سوم: بررسی و چک منظم دستگاه را عقب نیاندازید

اصولاً هر ۳ تا ۶ ماه با توجه به دفعات استفاده شما و تعداد افرادی که دستگاه الیپتیکال یا اسکی فضایی استفاده می‌کنند نیاز به بررسی و تعمیر دارد، این کار باید توسط شخصی متخصص انجام شود.

گام چهارم: برای مراقب از اسکی فضایی: روغن کاری

اسکی فضایی نیز مانند دیگر دستگاه‌های تناسب اندام نیاز به روغن کاری دارد ممکن است بعد از مدتی استفاده منظم از دستگاه صدایی مانند جیرجیر کردن هنگام کار با آن بشنوید. برای رفع این مشکل باید از روان کننده‌ها یا روغن کاری روی قطعات محرک آن استفاده کنید که دستورالعمل این کار نیز در دفترچه راهنمای دستگاه ذکر شده است.

گاهی اوقات صداهای ناشی از دستگاه بر اثر شل شدن پیچ‌های آن خواهد بود. بنابراین اگر صدای غیر عادی شنیدید یا لرزش هنگام کار با دستگاهتان را حس کردید، سعی کنید سریعاً مشکل را پیدا کرده و آن را رفع کنید. اگر خودتان تخصصی در این کار ندارید بهتر است با نمایندگان خدمات پس از فروش اسکی فضایی باشگاهی تماس بگیرید.

اگر برای مدت زیادی از دستگاه تان استفاده نکردید باید...

ممکن است شما در تعطیلات یا سفرهای کاری باشید یا حتی ممکن است به اجبار تمرین را کنار گذاشته باشید که می‌تواند دلایل زیادی از جمله آسیب دیدگی یا مراقبت‌های پس از زایمان باشد. در این صورت باید حتماً تجهیزات بدنسازی و دستگاه اسکی فضایی تان را از برق بکشید و باتری‌های آن را خارج کنید. با این کار می‌توانید سلامت دستگاه تان را تضمین کرده و می‌دانید که دستگاه منتظر و آماده خواهد بود تا دوباره تمرینات خودتان را شروع کنید. برای اطلاع از فروش اسکی فضایی و قیمت آن به سایت مراجعه کنید.

سخن آخر

همانطور که میدانید دستگاه اسکی فضایی باشگاهی از نوع خانگی آن مقاوم‌تر است. با این حال دستگاهی حساس بوده و نیاز است در صورت خرید این دستگاه از همان ابتدا مراحل مراقبت از اسکی فضایی را بدانید و آنها را انجام دهید. بهترین راهنما برای انجام مراقبتهای دستگاه معمولاً در دفترچه راهنمای آن نوشته شده است، اما در صورتی که در مراقبت از آن غفلت کردید و دستگاه شما نیاز به تعمیر داشت، حتماً باید با یک متخصص مشورت کنید زیرا قطعات این دستگاه حساس بوده و در صورت انجام تعمیرات نادرست می‌تواند خسارت‌های بدتری به دستگاه وارد کند اما به طور کلی با چک کردن پیچ‌ها و اطمینان از سفت بودن آنها میتوانید طول عمر دستگاه اسکی فضایی تان را بیشتر کنید. در فروشگاه هایپر جیم میتوانید بهترین دستگاه‌های ورزشی تناسب اندام را خریداری کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 299
نمایش همه
علاقه مندی ها ()