اگر تصمیم به خرید یا  فروش تردمیل  خود داشته باشید، این سوال در ذهنتان ایجاد می‌شود که چرا فروش تردمیل خارجی بیشتر از ایرانی است؟ چه چیزی موجب می‌شود که محبوبیت برندهای خارجی تردمیل بیشتر از برندهای ایرانی باشد؟  

عوامل مختلفی می‌تواند در این تفاوت محبوبیت برندهای خارجی نسبت به برندهای ایرانی و داخلی موثر باشد.در این مقاله دلایلی که در محبوبیت برندهای خارجی دخیل است را بررسی می‌کنیم. 

تفاوت در کیفیت

اولین پاسخی که برای این سوال به ذهنتان می‌رسد، تفاوت در کیفیت آن است. شاید فکر کنید که دلیل اصلی برای آن که چرا فروش تردمیل خارجی بیشتر از ایرانی است تفاوت در کیفیت آن‌ها بوده و کیفیت نوع خارجی این دستگاه بالاتر است.  

برندهای خارجی دارای سابقه بالاتری برای حضور در بازار بوده و این موضوع شاید بر کیفیت محصولاتشان تاثیرگذار باشد. اما باسابقه بودن به معنی باکیفیت‌تر بودن نیست. برندهای ایرانی نیز می‌توانند در کیفیت محصولاتشان با برندهای خارجی رقابت کرده و حتی از آن‌ها پیشی بگیرند.

کیفیت تردمیل تنها وابسته به برند نبوده و عوامل مختلفی می‌تواند بر این موضوع تاثیرگذار باشد. جنس بدنه دستگاه، کیفیت ساخت، نوع موتور و میزان تحمل وزن دستگاه از جمله مواردی است که می‌تواند بر عمر مفید تردمیل و کیفیت آن تاثیرگذار باشد.

پس مهم نیست که برند تردمیلی که خریداری می‌کنید، خارجی یا ایرانی باشد. کیفیت دستگاه به عوامل دیگری بستگی دارد. همچنین می‌توانید از کسانی که قبلا تردمیل خریداری کرده و چندین سال است که ان را استفاده می‌کنند، درمورد کیفیت دستگاهشان سوال کنید.

تفاوت در قیمت

اگر قیمت‌ برندهای مختلف را بررسی کنید، متوجه تفاوت محسوس در قیمت برندهای ایرانی و خارجی می‌شوید. پس با وجود این تفاوت قیمت، چرا فروش تردمیل خارجی بیشتر از ایرانی است؟

 طبق قانون نانوشته‌ای که میان خریداران اجناس مختلف وجود دارد، هر چه قیمت دستگاهی بالاتر باشد، قطعا از کیفیت بالاتری نیز برخوردار است. اما این قانون همیشه و در مورد همه اجناس صادق نیست و می‌تواند استثنائاتی هم داشته باشد.

درمورد قیمت بالاتر تردمیل‌های خارجی نیز دلایل مختلفی وجود دارد. دستگاه‌های خارجی به دلیل هزینه‌های باربری و گمرک در نهایت قیمت بالاتری نسبت به نمونه‌های داخلی دارند. اگر قیمت دو دستگاه ایرانی و خارجی را با ویژگی‌های مشابه مقایسه کنید، متوجه این تفاوت قیمت می‌شوید.   

البته این موضوع درمورد همه دستگاه‌ها نیست. هیچ ارزانی بی‌علت و هیچ گرانی‌ای بی‌حکمت نیست. قبل از خرید هر دستگاه بدون توجه به برند و قیمت، ویژگی‌های آن را مقایسه کنید و دستگاهی را خریداری کنید که با نیازهای شما هم‌راستا باشد. حتی ممکن است دستگاه خارجی که خریداری می‌کنید قیمت کمتری از نمونه‌های داخلی داشته باشد.

شناخته‌شده بودن هر برند

برندهای خارجی ممکن است دارای سابقه بالاتری در زمینه حضور در بازار داشته باشند. برخی برندهای داخلی نیز به تازگی کار خود را شروع کرده و زیاد میان مردم شناخته شده نیستند. علاوه بر این تبلیغات گسترده‌تری که برای برندهای خارجی صورت گرفته، میزان شناخت مردم را بیشتر کرده است.

در نهایت همه این موارد، یعنی دلایل شناخته‌شده بودن برندهای خارجی پاسخی برای این پرسش است که چرا فروش تردمیل خارجی بیشتر از ایرانی است؟ شناخته‌شده بودن برندها اعتماد مردم را برای خرید جلب کرده و احتمال اینکه افراد برندی ناشناخته، چه ایرانی و چه خارجی را خریداری کنند، بیشتر است.

پس میزان تبلیغات و شناخت مردم نسبت به هر برند عامل موثری در میزان فروش آن برند است. مشتری عاقل بدون توجه به این موضوع دستگاهی را خریداری می‌کند که هم نیازهای او را پاسخ دهد و هم با بودجه او در تناسب باشد.

جمع بندی

حال که درمورد دلیل این سوال، یعنی چرا فروش تردمیل خارجی بیشتر از ایرانی است آگاه شدید، می‌توانید خرید بهتر و مناسب‌تری را داشته باشید. برند دستگاه تاثیری بر کیفیت و استفاده شما نخواهد داشت. چیزی که بهتر است به ان توجه کنید، تناسب ویژگی‌های دستگاه با نیازهای شماست.  

اگر قصد خرید تردمیل باشگاهی  دارید، فروشگاه هایپرجیم این امکان را به شما می‌دهد که ویژگی برندهای ایرانی و خارجی را مقایسه کرده و انتخاب مناسبی را با توجه به نیاز خود داشته باشید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 345
نمایش همه
علاقه مندی ها ()