جعبه سازی به منطور بسته بندی محصولات در صنایع مختلف، توسط برخی از مراکز تولید و عرضه می شود. جهت  جعبه سازی از مقوا با گرماژ یا وزن متفاوت استفاده می شود. بدین ترتیب متناسب با کالاهای مختلف در ابعاد و وزن متفاوت می توان از جعبه های مختلف استفاده نمود. جهت ساخت مقوا از چوب درختان کاج و صنوبر استفاده می شود که البته در دهۀ اخیر جهت حفظ محیط زیست، صنایع تولید کنندۀ کارتن و جعبه های بسته بندی از کاغذهای بازیافتی استفاده می نمایند. مقواهایی که جهت جعبه سازی مورد استفاده قرار گرفته می شوند به صورت چند لایه ای تولید شده و در طرح های متنوع برش داده و جعبه سازی صورت می گیرد.

مجتمع چاپ و بسته بندی پویا نوین از جمله مراکز معتبر در حوزۀ جعبه سازی، کارتن سازی و بسته بندی هایی از جنس مقوا فعالیت خود را آغاز نموده است. متناسب با کالاهایی که توسط صنایع مختلف تولید می شود، توانسته اند محصولات مقوایی را در مدل های متنوع طراحی نموده و در دسترس صنعت گران قرار گرفته می شود.

جعبه سازی در طرح های متنوع

جعبه سازی بهترین روش برای بسته بندی اجناس در صنایع مختلف محسوب می شود چون از استحکام بالا و فضای مناسب برای نگهداری ایمن کالاها برخوردار است. جعبه سازی صنایع مواد غذایی، جعبه سازی صنایع بهداشتی، جعبه سازی فانتزی، جعبه سازی قطعات صنعتی و ... برخی از دسته بندی های متفاوت جعبه سازی به شمار می روند. شکل طراحی، کاربرد، جنس و وزن از جمله موارد مهمی هستند که اصول جعبه سازی بر اساس آنها مشخص می گردد. علاوه بر آنکه می توانند عوامل تعیین کننده بر قیمت جعبه سازی به شمار روند.

جهت جعبه سازی سفارشی و دریافت خدمات چاپ و بسته بندی می توانید با کارشناسان مجموعۀ بسته بندی پویا نوین تماس حاصل فرمائید و سفارش خود را به صورت تلفنی و یا اینترنتی نیز می توانید ثبت نمائید.

مجتمع چاپ و بسته بندی پویا نوین

آدرس : تهران ، بلوار آیت اله سعیدی ، سه راه آدران ، خیابان میهن ، میهن 2 ، پلاک 5

ایمیل: pouyaprinting@yahoo.com      

شماره تماس: 02156867000     فکس: 02156867600     همراه: 09123001056

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 629
نمایش همه
علاقه مندی ها ()