پوشاک بچه گانه نسبت به پوشاک بزرگسال با متریال متفاوت تولید می شود. چرا که پوست نوزاد و کودکان از حساسیت بیشتری نسبت به پوست افراد بزرگسال برخوردار است و به همین دلیل نوع مواد اولیه و الیاف تشکیل دهندۀ بافت پارچه ای که برای پوشاک مورد استفاده قرار گرفته می شود بسیار حائز اهمیت است. بسیاری از افراد درخواست داشتن که بیشتر به موضوعات مهم انتخاب و خرید پوشاک بچه گانه بپردازیم و اینکه لباس بچه باید چه ویژگی هایی داشته باشد.

تولیدی لباس بچه ایران نوین نیز با هدف گسترش فرهنگ و آگاهی والدین جهت خرید لباس بچه گانه با دوام اقدام به تهیۀ این پست کوتاه نموده است. مجموعۀ ایران نوین از ابتدا در حوزۀ تولید پوشاک بچه گانه فعالیت خود را آغاز نموده است و به دلیل کسب تجربیات فراوان بهتر می توانند شما را برای خرید لباس بچه راهنمایی نمایند.

ویژگی های مهم پوشاک بچه گانه

با توجه به مطالب مذکور، نوع الیاف و مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ پارچه ای که جهت تولید پوشاک بچه گانه مورد استفاده قرار گرفته می شود از اهمیت بالایی برخوردار است. داشتن قابلیت ضد حساسیت پوستی، آنتی باکتریال بودن، داشتن حالت نرم، سبک بودن و استفاده از الیاف طبیعی و نخ پنبه از اولین نکاتی است که هنگام خرید پوشاک بچه گانه باید بدان توجه داشته باشید.

نکتۀ دیگر و کلیدی که هنگام انتخاب پوشاک بچه گانه والدین باید در نظر داشته باشند، راحت بودن نوزاد هنگام پوشیدن لباس بچه است. البته قابلیت تنفس پذیر بودن پارچه لباس و تناسب سایز لباس با سن کودک از دیگر موارد مهم و اساسی به شمار می روند. خوشبختانه راه اندازی تولیدی لباس بچه ایران نوین توانسته با بهره گیری از مواد اولیۀ درجه یک، انواع پوشاک بچگانه دخترانه و پسرانه را در طرح و رنگ بندی های متنوع به تولید انبوه برساند و بدین وسیله بخش اعظمی از تولیدی لباس بچه گانه داخل را با قیمت ارزان تأمین نماید.

  تولیدی لباس بچه ایران نوین 

آدرس کارگاه: تهران خیابان جمهوری نرسیده به چهارراه استانبول پلاک ۴۵۲ طبقه دوم واحد ۵   تولیدی ایران نوین

ایمیل: Gmail.irannovinposhak@gmail.com

شماره تماس : ۰۹۱۲۴۷۲۱۸۴۸

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 595
نمایش همه
علاقه مندی ها ()