5 حقیقتی که پیش از فروش تردمیل باید بدانید به شما کمک می‌کند که سریع‌تر تردمیل متناسب با بودجه و نیاز خود را تهیه کنید. تردمیل‌های باشگاهی و خانگی به‌صورت اتوماتیک و دستی تولید می‌شوند و با توجه به امکانات خود قیمت‌های متفاوتی برای فروش تردمیل دارند.

تردمیل‌های اتوماتیک پیشرفته‌ترین نوع از این دستگاه‌ها هستند که در محیط‌های باشگاهی کارایی بالایی دارند. این دستگاه‌ها با شبیه سازی عمل دویدن و راه رفتن به افراد کمک می‌کنند که در مدت کوتاهی به وزن و اندام ایده آل خود برسند.

 به‌دلیل مزایای بسیار زیاد این دستگاه ورزشی در سلامت جسم و ذهن افراد، در این مقاله قصد داریم راهنمایی‌های لازم را قبل از خرید تردمیل به شما ارائه دهیم که فروشندگان قادر به فروش تردمیل نامناسب به شما نباشند.

5 حقیقتی که پیش از فروش تردمیل باید بدانید

اگر قصد خرید تردمیل مناسب و مقرون به صرفه‌ای را دارید، باید در ابتدا به دنبال فروشگاهی مطمئن و معتبر باشید. فروشگاه هایپرجیم یکی از باسابقه ترین و بهترین فروشگاه‌های اینترنتی است که قبل از فروش تردمیل، تمامی اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 این فروشگاه آنلاین، خرید را برای شما راحت‌تر می‌کند و هزینه‌های اضافی مانند: رفت و آمد به بازار و حمل و نقل کالا را کاهش می‌دهد. با خرید اینترنتی تردمیل از فروشگاه هایپرجیم، متناسب با نیاز خود دستگاه مناسبی را انتخاب کنید. در ادامه 5 حقیقتی که پیش از فروش تردمیل باید بدانید را بررسی می‌کنیم.

حقیقت اول: فروش تردمیل اتوماتیک و دستی

تردمیل‌ها در انواع اتوماتیک (برقی) یا مکانیکی (دستی) تولید می‌شوند. به همین دلیل تفاوت قیمت آنها با یکدیگر بسیار طبیعی است. زیرا هر چقدر امکانات یک دستگاه بیشتر باشد، هزینه‌های آن نیز به‌مراتب افزایش خواهد یافت. البته فروش تردمیل دستی نسبت به تردمیل‌های برقی روند نزولی دارد و به‌دلیل کارکرد پایین این دستگاه‌ها، مخاطبان آن نسبت به نوع اتوماتیک آن بسیار کمتر هستند.

 تردمیل‌های دستی برای افرادی که دارای توان مالی پایینی هستند و از این دستگاه به‌صورت حرفه‌ای استفاده نمی‌کنند، مناسب است. اگر نیاز به یک تردمیل حرفه‌ای باشگاهی دارید، نوع اتوماتیک یا برقی این دستگاه را خریداری کنید.

حقیقت دوم: در نظر گرفتن ابعاد تردمیل و تناسب آن با فضا

یکی دیگر از 5 حقیقتی که پیش از فروش تردمیل باید بدانید این است که فضای قرارگیری تردمیل را در نظر بگیرید. این دستگاه‌های هوازی در ابعاد بزرگ و به‌صورت تاشو و  ثابت طراحی می‌شوند. دستگاه‌های تاشو نیز فضای به نسبت زیادی را اشغال می‌کنند. از این رو فروشندگان این دستگاه باید به شما در مورد ابعاد و اندازه تردمیل اطلاعات درستی ارائه دهند.

در فروشگاه هایپرجیم جزئیات تمامی دستگاه‌های ورزشی به‌خصوص تردمیل‌ها در پنل‌های مربوطه ذکر شده است. از این رو انتخاب دستگاه، متناسب با ابعاد فضای خانه یا باشگاه شما راحت‌تر صورت می‌گیرد. در این سایت آنلاین قیمت، نوع، مدل، رنگ بندی، برند، امکانات هر تردمیل همراه با عکس دستگاه مورد نظر ذکر شده است که به شما در مقایسه انواع این دستگاه‌ها و انتخاب سریع‌تر آنها کمک می‌کند.

حقیقت سوم: تأثیر قدرت موتور تردمیل در فروش آن

نوع موتور تردمیل نشان دهنده قدرت آن است. یکی دیگر از عواملی که در فروش این دستگاه تأثیر فراوانی می‌گذارد، مدل موتور استفاده شده در آن عنوان می‌شود. موتورهای دستگاه‌های خانگی به‌صورت DC طراحی می‌شوند و برای استفاده از آنها به جریان برق ثابت نیاز است. زیرا این نوع از دستگاه‌ها برای فعالیت‌های حرفه‌ای و طولانی مدت طراحی نشده‌اند.

 قدرت موتور بر اساس اسب بخار مشخص می‌شود که موتور دستگاه‌های تردمیل خانگی حدود ۱.۵ تا ۲.۵ اسب بخار هستند. قدرت موتور دستگاه‌های باشگاهی نیز از ۲.۵ تا ۳ اسب بخار در نظر گرفته می‌شوند. هر چقدر قدرت موتور بیشتر باشد، توانایی و هزینه آن نیز بالاتر است. همچنین افرادی که دارای وزن بالای ۱۰۰ کیلو هستند، باید از تردمیل با موتور پرقدرت استفاده کنند.

حقیقت چهارم: دریافت تردمیل با ضمانت و وارانتی 

 یکی دیگر از 5 حقیقتی که پیش از فروش تردمیل باید بدانید، مربوط به ضمانت کالا و گارانتی آن است. ضمانت یا گارانتی کالا به شما این امکان را می‌دهد که با خیال آسوده تردمیل مورد نظر خود را خریداری کنید. مدل‌ها و برندهای معروف بدون شک ضمانت نامه معتبر خود را برای هر قسمت از اجزای تردمیل به مشتری ارائه می‌دهند. هر تردمیل حداکثر دارای ۱۰ سال ضمانت بدنه و موتور است. سایر قسمت‌های دستگاه نیز باید از ۵ تا ۲ سال دارای ضمانت نامه باشند.

حقیقت پنجم: تکنولوژی‌های پیشرفته و تأثیر آن روی فروش تردمیل

برخی از تردمیل‌ها به‌گونه‌ای طراحی می‌شوند که امکان نصب برنامه‌های متفاوت و حیاتی بدن روی آنها وجود دارد. این برنامه‌ها شامل: نمایشگر ضربان قلب، میزان کالری، تنظیمات شیب و سرعت، تنظیم فشار خون، محل قرار دادن نوشیدنی، جایگاه اتصال USB و سیم هدفون و غیره می‌شوند. تمامی این امکانات ورزش را برای شما لذت بخش‌تر و راحت‌تر می‌کنند.

در نتیجه…

خرید تردمیل یکی از روش‌های ایده آل برای تناسب اندام است. با این حال 5 حقیقتی که پیش از فروش تردمیل باشگاهی  باید بدانید به شما کمک می‌کند که دستگاهی مناسب و کارآمد را تهیه کنید. اطلاع از نوع، قدرت موتور، ابعاد، گارانتی و تکنولوژی‌های به کار رفته در تردمیل مهمترین اطلاعاتی است که باید قبل از خرید این دستگاه در اختیار داشته باشید. در غیر این صورت ممکن است فروشندگان دستگاهی نامناسب را به شما پیشنهاد دهند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 367
نمایش همه
علاقه مندی ها ()