شما نیز ممکن است مانند بسیاری از افراد دیگر به دنبال لاغری و کاهش وزن با استفاده از دستگاه‌های ورزشی باشید. درصورتی‌که قصد دارید، چربی‌های اضافه بدن خود را از بین ببرید و به تناسب‌اندام دلخواه خود برسید، به شما پیشنهاد می‌شود که باتوجه‌به نیاز خود از یکی از دستگاه‌های ورزشی مانند اسکی فضایی استفاده کنید و از مزایای بیشمار آن در مدت‌زمان مشخصی بهره‌مند شوید. خوب است بدانید که لاغری با اسکی فضایی فواید بیشماری را برای شما به همراه خواهد داشت.

کاهش وزن و لاغری به‌وسیله اسکی فضایی

اسکی فضایی یکی از بهترین دستگاه‌هایی است که به‌وسیله آن به‌راحتی می‌توانید، وزن خود را کاهش دهید. علاوه بر این درصورتی‌که از ورزشی‌های تناوبی شدید و همچنین رژیم غذایی مناسب استفاده کنید، مطمئن باشید بعد از بازه زمانی مشخصی کاهش وزن خوبی را تجربه خواهید کرد.

ناگفته نماند که داشتن رژیم غذایی مناسب در حین استفاده از اسکی فضایی سبب می‌شود که کالری بیشتری را بسوزانید. علاوه بر این خوب است بدانید که امکانات اسکی‌های فضایی تأثیر بسیار فوق‌العاده‌ای بر کاهش وزن شما دارند.

دسته‌های اسکی فضایی

ناگفته نماند بسیاری از افراد با خرید اسکی‌های فضایی از هایپرجیم، لاغری با اسکی‌های فضایی را تجربه کرده‌اند. در نتیجه مطمئن باشید که این شرایط برای شما هم ایجاد می‌شود. خوب است بدانید که اسکی فضایی مجهز به دسته‌های متحرک و ثابت است. به‌وسیله اسکی‌های فضایی که دسته‌های متحرک دارند، می‌توانید به طور هم‌زمان دست‌ها و پاهای خود را تکان دهید.

  در این شرایط عضلات بالاتنه و پایین تنه به طور هم‌زمان درگیر می‌شوند. با درگیر شدن عضلات شما نه‌تنها اکسیژن‌رسانی به قسمت‌های مختلف بدن بهبود می‌یابد، بلکه ضربان قلب شما هم افزایش پیدا می‌کند. در نتیجه بعد از مدتی مقادیر زیادی از وزن و چربی‌های اضافه بدن را از دست می‌دهید.

تغییر شیب و مقاومت پدال

خوب است بدانید که اسکی فضایی قابلیت‌ها و امکانات فوق‌العاده‌ای دارد که به‌وسیله آنها می‌توانید، وزن خود را کاهش دهید. یکی از قابلیت‌های منحصربه‌فرد این دستگاه این است که امکان تغییر شیب و مقاومت پدال‌ها برای شما وجود دارد.

 تحقیقات نشان می‌دهند، هنگامی که مقاومت دستگاه بیشتر می‌شود و شما تمرین‌های سخت‌تری را انجام می‌دهید، عضلات بیشتری از بدن درگیر می‌شوند. در این شرایط هم فشار زیادی به ماهیچه‌های بدن وارد خواهد شد و هم کالری سوزی بیشتری را تجربه خواهید کرد. در نتیجه لاغری با اسکی‌های فضایی را بعد از مدتی تجربه خواهید کرد.

چگونه از تمرین‌های متناوبی شدید روی اسکی فضایی برای کاهش وزن استفاده کنیم؟

خوب است بدانید، کالری‌هایی که در حین انجام تمرین‌های ورزشی مختلف می‌سوزانید، تأثیر بسیار زیادی بر کاهش وزن دارند. به‌طورکلی هنگامی که شما به مدت 30 دقیقه روی اسکی‌های فضایی ورزش می‌کنید، به‌سهولت قادر هستید که 335 کالری بسوزانید.

اما درصورتی‌که سرعت و مقاومت خود را در تمرین‌های متناوبی با شدت بالا به‌تدریج افزایش دهید، مطمئن باشید که کالری و چربی بسیار زیادی را از دست خواهید داد. برای اینکه بتوانید با استفاده از انجام تمرین‌های متناوبی با شدت بالا روی اسکی فضایی شاهد کاهش وزن شدید خود باشید، بهتر است که سرعت و مقاومت خود را تغییر دهید.

در واقع بهتر است که سرعت و مقاومت خود در ابتدا زیاد کنید و پس از مدتی به آنها را برای خود ثابت نگه دارید. در این شرایط احتمالاً شما مانند بسیاری از افراد دیگر بعد از انجام تمرین به نفس‌نفس می‌افتید و بعد از مدتی به‌راحتی می‌توانی، شاهد لاغری با اسکی‌های فضایی باشید.

چگونه لاغری با اسکی‌های فضایی را با استفاده از رژیم غذایی مناسب افزایش دهیم؟

همان‌طور که در قسمت‌های بالاتر بیان کردیم، اسکی‌های فضایی یکی از بهترین دستگاه‌ها برای کاهش وزن هستند. اما برای اینکه بتوانید، به کاهش وزن مورد نظر خود به‌وسیله این دستگاه ورزشی کاربردی برسید، بهتر است که رژیم غذایی مناسبی را برای خود در نظر بگیرید و آن را دنبال کنید. در واقع برای کاهش وزن باید کالری‌های اضافه بدن خود را با تمرین‌کردن روی اسکی فضایی و همچنین رژیم غذایی بسوزانید.

برای شروع هم بهتر است به این فکر کنید که برای ثابت نگه‌داشتن وزن خود به چه مقدار کالری در روز نیاز دارید. مطمئن باشید که با داشتن رژیم غذایی مناسب و انجام تمرین‌های منظم و مداوم روی اسکی‌های فضایی بعد از مدتی به‌راحتی شاهد کاهش وزن و لاغری خود خواهید بود.

اسکی‌های فضایی چه فوایدی برای لاغری دارند؟

خوب است بدانید که این دستگاه فواید بسیار زیادی به‌منظور لاغری برای افرادی که به طور حرفه‌ای ورزش‌کردن را دنبال می‌کنند، دارد. ناگفته نماند که در حین انجام تمرین‌های ورزشی هوازی به‌وسیله این دستگاه هیچ‌وقت پاها از پدال جدا نمی‌شوند. در این شرایط هم شما از آسیب‌ها و صدمه‌های احتمالی به زانوهای خود دور می‌مانید.

علاوه بر این در این شرایط هم جریان خون در غضروف‌ها افزایش پیدا می‌کند و هم ماهیچه‌ها و عضلات زانوهای شما تقویت خواهند شد. به‌طورکلی در حین تمرین‌کردن به‌منظور لاغری با اسکی‌های فضایی جای هیچ نگرانی نیست. زیرا معمولاً این دستگاه کمترین آسیب را به قسمت‌های مختلف بدن شما مانند زانو و کمر وارد می‌کند. در نتیجه درصورتی‌که شما از درد کمر یا حتی زانوی خود رنج می‌برید و به دنبال کاهش وزن هستید، می‌توانید از مزایای بیشمار خرید اسکی فضایی خانگی فوق‌العاده بهره‌مند شوید.

کلام آخر

اسکی فضایی یکی از کاربردی‌ترین و بهترین دستگاه‌ه ورزشی است که به‌وسیله آن به‌راحتی می‌توانید، وزن خود را کاهش دهید. البته ناگفته نماند که برای لاغری با اسکی‌های فضایی هم باید تمرینات را به طور منظم انجام دهید و هم رژیم غذایی مناسبی را داشته باشید. علاوه بر این مسلماً کالری سوزی و چربی‌سوزی در مدت‌زمان کوتاهی اتفاق نمی‌افتد. برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید کمی صبور باشید و تلاش خود را بیشتر کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 295
نمایش همه
علاقه مندی ها ()