اگر قصد خرید دوچرخه ثابت را دارید، در ابتدا باید در مورد انواع آن اطلاع پیدا کنید. دوچرخه دستگاهی پرکاربرد و بسیار محبوب در سراسر جهان به شمار می‌رود که در باشگاه‌های بدنسازی، خانه و محل کار قابل استفاده است. حال سؤال اینجا است که چگونه دوچرخه ثابت باشگاهی مناسبی را انتخاب کنیم؟ این دستگاه با شبیه سازی عمل رکاب زدن روی دوچرخه در یک مکان ثابت به شما کمک می‌کند که به تناسب اندام مورد نظر خود برسید.

دوچرخه‌های ثابت به افزایش چربی سوزی بدن در مدت زمان کوتاه کمک بسیاری می‌کنند. از این رو خرید دوچرخه ثابت مناسب به شما امکان می‌دهد که برنامه منظمی را دریافت کنید و بر اساس آن به کاهش وزن و تثبیت آن برسید.

 بهترین نوع از دوچرخه‌های ثابت باید دارای ابعاد مناسب، رکاب روان، موتور پرقدرت، صندلی راحت و تنظیمات متفاوت باشند. از این رو دوچرخه ثابت باشگاهی یکی از بهترین دستگاه‌های بدنسازی به شمار می‌رود که برای تثبیت وزن بسیار مناسب است. در ادامه به شما می‌گوییم که چگونه به بهترین نوع از این دستگاه دست پیدا کنید.

چگونه دوچرخه ثابت باشگاهی مناسبی را انتخاب کنیم؟

امروزه به‌دلیل سبک نامناسب زندگی، مصرف غذاهای چرب و عدم اختصاص زمان کافی به ورزش، چاقی و افزایش وزن رو به افزایش است. مشغله‌های کاری و بسیاری از گرفتاری‌های زندگی افراد را از ورزش روزانه دور کرده است.

 به همین دلیل شرکت‌های تولید کننده لوازم ورزشی با تولید دوچرخه ثابت به ورزش راحت و اصولی کمک بسیاری کرده‌اند. دوچرخه ثابت از جمله دستگاه‌های ورزشی است که برای انجام تمرینات هوازی دوچرخه سواری طراحی می‌شود. این ورزش ضربان قلب را افزایش می‌دهد و بدین طریق موجب چربی سوزی سریع بدن می‌شود. دوچرخه‌های باشگاهی را باید بر اساس ویژگی‌های زیر انتخاب کنید.

ابعاد دوچرخه ثابت باشگاهی

ظاهر دوچرخه‌های ثابت باشگاهی باید به‌گونه‌ای باشد که افراد با هر وزن و قدی براحتی از آنها استفاده کنند. ابعاد دستگاه مورد نظر در جواب به سؤال شما که چگونه دوچرخه ثابت مناسبی را انتخاب کنیم؟ نقش مهمی دارد.

هر دوچرخه باشگاهی بر اساس نوع و مدلی که دارد، با ابعادی متفاوت به تولید می‌رسد. در زمان خرید دوچرخه ثابت ابتدا ابعاد فضا را اندازه گیری کنید. سپس با توجه به فضای در دسترس، اقدام به خرید مناسب‌ترین نوع از این دستگاه کنید.

قدرت موتور 

موتور هر دستگاه نشان دهنده قدرت و استحکام آن است. دوچرخه‌های ثابت به‌صورت مکانیکی و برقی تولید می‌شوند و هر کدام از آنها دارای مزایای مربوط به خود هستند. دوچرخه‌های مکانیکی بدون موتور برای کارکرد نیاز به جریان الکتریکی ندارند. این ویژگی در هزینه‌های دستگاه مورد نظر نیز تأثیر فراوانی می‌گذارد.

 دوچرخه‌های دارای موتور بیشتر در محیط‌های باشگاهی به کار می‌روند و قدرت موتور آنها توسط اسب بخار سنجیده می‌شود. هر چقدر میزان اسب بخار در این دوچرخه‌ها بیشتر باشد، قدرت موتور و بازدهی آن نیز افزایش پیدا می‌کند.

وزن و استحکام بدنه

چگونه دوچرخه ثابت مناسبی را انتخاب کنیم؟ برای جواب به این سؤال باید ویژگی‌های بسیاری را در نظر بگیرید. یکی از این ویژگی‌ها وزن و استحکام بدنه دوچرخه ثابت است. این دستگاه‌ها دارای بدنه‌ای آلومینیومی و سبک هستند. این ویژگی سبب جا به جایی راحت این دستگاه می‌شود.

 آلومینیوم ضد زنگ است و در محیط‌های مرطوب بسیار کاربرد دارد. این فلز مقاومت دستگاه در برابر آسیب‌های محیط را افزایش می‌دهد و آن را برای استفاده طولانی مدت در باشگاه‌های ورزشی مناسب می‌کند.

برند و مدل تولید کننده دوچرخه ثابت

دوچرخه‌های ثابت مدل‌های متنوعی دارند که در انتخاب این دستگاه بسیار حائز اهمیت هستند. این کالاهای ورزشی توسط شرکت‌های متفاوتی تولید می‌شود. به همین دلیل هر ساله مدل‌های جدیدتری از آنها در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

 توجه به این ویژگی کمک بسیاری به شما می‌کند که دوچرخه ثابت جدید و متناسبی را بر اساس بودجه خود انتخاب کنید.

فروشگاه هایپر جیم این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد که با صرف هزینه و زمان اندک، به بهترین دوچرخه ثابت باشگاهی دسترسی پیدا کنید. این فروشگاه خدمات خود را به‌صورت آنلاین در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.

ارسال رایگان کالا، ارائه تخفیفات ویژه، مشاوره با کارشناسان آنلاین، در دسترس قرار دادن انواع مدل‌ها و برندهای کالاهای ورزشی و غیره از جمله مزایای خرید دوچرخه ثابت از این فروشگاه عنوان می‌شوند. از این رو اگر در انتخاب دستگاه مناسب دچار شک و تردید هستید، با کارشناسان حرفه‌ای این سایت مشورت‌های لازم را انجام دهید.

در انتهای کلام…

در این مقاله سعی کردیم در مورد اینکه چگونه دوچرخه ثابت مناسبی را انتخاب کنیم؟ توضیحات مختصر و مفیدی را ارائه دهیم. برای این کار تنها کافی است با ویژگی‌های یک دوچرخه ثابت مناسب آشنا شوید.

 این دستگاه‌ها باید از برندهای معروف و قابل اعتماد انتخاب شوند. در این صورت کیفیت آنها تضمین شده است. این دوچرخه‌ها باید مجهز به سیستم داخلی به‌خصوص موتور قوی باشند. در این صورت تا سالیان طولانی قابل استفاده هستند.

 شکل ظاهری و ابعاد دوچرخه ثابت نیز نباید نادیده گرفته شود. قبل از خرید دوچرخه ثابت باید از فضای در دسترس خود مطلع باشید. در غیر این صورت دوچرخه ثابت قابل قرارگیری در فضای مشخص شده نیست.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 382
نمایش همه
علاقه مندی ها ()