برای انتخاب یک تردمیل یا هر وسیله ورزشی دیگری که قصد دارید برای آن هزینه زیادی کنید و انتظار دارید در طولانی مدت پاسخگوی نیازهای شما باشد، مطمئناً فاکتورهای مهمی را هنگام خرید در نظر می‌گیرید. هنگام خرید تردمیل غیر از لوازم جانبی و کارایی آن باید به یک مورد مهم دیگر نیز توجه کنید و آن گارانتی است. گارانتی یک عامل بسیار مهم فروش وسائل مختلف محسوب می‌شود. گارانتی‌ها انواع مختلفی دارند و می‌توانند در قیمت نهایی  فروش تردمیل تأثیر زیادی داشته باشند. برای اطمینان از خرید خود بهتر است از مراکز فروش تردمیل و وسایل ورزشی معتبر خریدتان را انجام دهید. تنها با وارد شدن به سایت فروشگاه هایپرجیم و انتخاب تردمیل خود آن را درب منزلتان دریافت کنید.

گارانتی عاملی مهم و تاثیر گذار در فروش تردمیل

وجود گارانتی در یک محصول می‌تواند کار چندین تبلیغات مختلف را انجام دهد، همچنین این عامل در اصل کیفیت محصول را منعکس می‌کند.

همانطور که گفته شد گارانتی‌ها انواع مختلفی دارند. به‌طور مثال گارانتی گسترده نشان دهنده آن است که دستگاه مورد نظر بادوام بوده و برای استفاده درازمدت پاسخگو خواهد بود. در نوعی دیگر گارانتی‌های ضعیف وجود دارند که نشان دهنده ساخت ارزان و دوام موقتی محصول خواهد بود.

از آنجایی که وجود گارانتی یک ویژگی مهم برای فروش تردمیل است، بسیاری از شرکت‌ها برای داشتن بهترین گارانتی‌ها با هم رقابت می‌کنند. با این حال شرکت‌ها باید دقت داشته باشند که دقیقاً چه محصولی را گارانتی گسترده می‌کنند. اگر محصول مورد نظر احتمال خرابی داشته باشد وجود گارانتی گسترده در نهایت فقط ضرر برای آن شرکت خواهد داشت، زیرا مجبور هستند دائماً محصول را تعمیر کنند.

گارانتی یک محصول نشان دهنده چیست؟

تردمیل‌ها را به‌عنوان یک سرمایه گذاری گران قیمت می‌شناسیم و باید به‌عنوان کالای بادوام وجود داشته باشند. تردمیل‌ها دارای طراحی پیچیده  و قطعات متحرک زیادی هستند. بنابراین، هنگام ساخت باید استفاده‌های مکرر روزانه افراد نسبت به وزن آنها در نظر گرفته شود و طوری آنها را بسازند که جوابگوی نیازهای مختلف ورزشکاران باشد. با این حال قطعات زیادی روی تردمیل وجود دارند که می‌توانند خراب یا شکسته شوند، بنابراین بهتر است در ابتدا محصولی را خریداری کنید که کاملاً مطمئن باشد. زمانی که تردمیل با گارانتی بلند مدت را خریداری کردید به این معنی است که سازنده قبل از انتشار محصول به بازار تست های زیادی روی آن انجام داده و از کیفیت و دوام محصول خود کاملا مطمئن است. در این صورت زمانی که گارانتی سازنده منقضی شد، نگران تعمیرات مکرر و هزینه‌های زیاد خرید قطعات تردمیل خود نخواهید بود.

پوشش گارانتی در تردمیل چگونه خواهد بود؟

ویژگیهای پوشش گارانتی از طرحی به طرح دیگر متفاوت است با این حال استانداردی که در تردمیل‌ها وجود دارد به این گونه است: به‌طور معمول برای تردمیل‌ها تنها در مواردی مانند خرابی مکانیکی که شامل موتور، پدال، بلبرینگ می‌شود، همچنین صفحه لمسی، باتری و بلوتوث گارانتی در نظر گرفته می‌شود و معمولاً برای بدنه آن گارانتی وجود نخواهد داشت.

به‌مدت زمان گارانتی دقت کنید

در ادامه دو مثال از دو تردمیل با گارانتی‌های مختلف برای شما آورده‌ایم. فرض کنید یکی از تردمیل‌ها به نام weslo دارای 90 روز گارانتی قطعات و خدمات باشد. در کنار آن تردمیل nodric track را داریم که دارای موتور مادام العمر، فریم مادام العمر، قطعات ۵ ساله و ۲ سال گارانتی خدمات است. در این مورد کاملاً مشخص است که کدام تردمیل برای خرید بهتر است. زمانی که یک تردمیل با گارانتی ۹۰ روزه دریافت می‌کنید، می‌توانید براحتی حدس بزنید که بعد از ۹۰ روز چه اتفاقی برای آن خواهد افتاد.

زمانی که شما تصمیم به خرید یک محصول با گارانتی معتبر می‌کنید به این معنی است که هم کیفیت قطعات هم دوام آن محصول برایتان حائز اهمیت است.

به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر می‌خواهید یک تردمیل خوب خریداری کنید، دقت کنید حداقل گارانتی که دارد شامل: 1 سال خدمات، 2 سال قطعات و 5 سال موتور باشد.

سخن آخر

زمانی که قصد دارید برای  خرید تردمیل خانگی به فروشگاه مراجعه کنید، بهتر است بیشتر از یک فروشنده اطلاعات داشته باشید. در این صورت در انتخاب خود دچار مشکل نخواهید شد و تمام فاکتورهای مهم و نیازهای خود را در انتخاب آن محصول در نظر می‌گیرید. در مراکز فروش تردمیل معمولاً تردمیل‌ها در انواع و گارانتی‌های مختلف وجود دارند. ممکن است زمان گارانتی آنها کمتر از 2 سال تا بیشتر از 5 سال باشد، در این مورد به شما پیشنهاد می‌کنیم از خرید محصولاتی که گارانتی کمتر از دو سال ارائه می‌دهند اجتناب کنید. اگر برای خرید تردمیل خود اطلاعات کافی را دارید، تنها لازم است وارد سایت فروشگاه هایپرجیم شده و با مشاهده مشخصات و انتخاب یکی از آنها تردمیل خود را با گارانتی معتبر دریافت کنید.

 فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 397
نمایش همه
علاقه مندی ها ()