همانطور که می‌دانید با شیوع ویروس کرونا برای مدتی همه کسب و کار‌ها بجز کارهای ضروری تعطیل بودند و امکان بیرون رفتن از منزل وجود نداشت مگر برای کارهای ضروری. باشگاه‌های ورزشی نیز جزو آن دسته از مشاغلی بودند که باید کسب و کار خود را برای مدتی تعطیل می‌کردند.

زیرا این ویروس در تجمعات خود را بیشتر نشان می‌دهد و سریع‌تر افراد را مبتلا می‌کند. از این رو مراجعه به باشگاه‌ها برای مدتی غیر ممکن بود. در این بین افرادی که به دنبال ورزش حرفه‌ای خود بودند و می‌خواستند که برنامه خود را ادامه دهند مجبور به خرید تردمیل می‌شوند.

حال در این مقاله قصد داریم که به شما بگوییم برای خرید تردمیل چه نکاتی را باید مد نظر داشته باشید و چه تردمیل‌هایی برای شما مناسب است. اگر قصد خرید این وسیله ورزشی پر کاربرد را دارید همراه ما باشید و از مطالبی که در اختیارتان قرار می‌گیرد استفاده کنید.

بهترین تردمیل‌های موجود در بازار برای خرید

در این بخش تعدادی از تردمیل‌های باکیفیت و پرفروش را به شما معرفی خواهیم کرد و اطلاعات مختصری درباره ویژگی‌های آن در اختیارتان قرار می‌دهیم.

تردمیل‌ای ام اچ فیتنس

یکی از بهترین دستگاه‌های ورزشی که شما می‌توانید در بازار پیدا کنید این تردمیل با کیفیت است که طرفداران زیادی نیز دارد. این دستگاه به دلیل داشتن صفحه نمایشگر هوشمند شما را از وضعیت بدنی خود مطلع می‌کند. برای مثال به راحتی می‌توانید میزان کالری یا حتی ضربان قلب خود را روی آن مشاهده کنید.

همچنین شیب آن در ۱۵ حالت و به صورت برقی تنظیم می‌شود که یکی از ویژگی‌های مهم تردمیل‌ها خواهد بود. ویژگی دیگری که به این دستگاه اختصاص داده شده است چرخ‌های محصول خواهد بود که جا به جایی را برای شما راحت‌تر می‌کند.

تردمیل خانگی mini ۵

با توجه به اینکه فضای خانه‌های امروزی اجازه خرید تردمیل‌های بزرگ و دستگاه‌های ورزشی ثابت را به شما نمی‌دهد، تردمیل خانگی mini ۵ می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. زیرا این تردمیل از نظر ابعاد بسیار مناسب است و از طرفی قابلیت تاشو بودن را دارد.

یعنی هنگامی که از دستگاه استفاده نمی‌کنید می‌توانید آن را تا کنید و در گوشه‌ای از اتاق قرار دهید. همچنین این دستگاخه برخلاف ظاهر نسبتا کوچک خود توانایی تحمل ۱۱۰ کیلوگرم وزن را دارد و همه حتی سنگین‌ترین فرد خانواده نیز می‌تواند از آن استفاده کند.

نمایشگر این دستگاه ورزشی پر کاربرد لمسی است و شما می‌توانید به راحتی تنظیمات دلخواه خود را به دستگاه بدهید و شروع به ورزش کنید.

تایتان فیتنس

اگر می‌خواهید دستگاهی ایمن و کاربردی داشته باشید، تایتان فیتنس گزینه خوبی برایتان خواهد بود. زیرا این تردمیل دارای سیم اتصال Earth است که الکتریسیته ساکن بدن شما را هنگام دویدن از بین می‌برد. همچنین به دلیل داشتن گیره‌های نگه دارنده برای افراد مبتدی نیز مناسب خواهد بود و دیگر لازم نیست نگران افتادن از روی دستگاه باشید.

این دستگاه به همراه خود آچار و یک دفترچه راهنما دارد که بتوانید به راحتی آن را به یکدیگر نصب کنید و دستگاه را به کار بیاندازید. علاوه بر این سنسور‌های ضربان قلب محصول به شما کمک می‌کند که از وضعیت درونی خود نیز به راحتی آگاه شوید.

یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول دارا بودن کابل IUX و قابلیت اتصال USB خواهد بود که به جذابیت این تردمیل می‌افزاید.

تردمیل فیت فلکس

فیت فلکس برای افرادی که وزن بالایی دارند و می‌خواهند در منزل شروع به ورزش کنند طراحی شده است. این محصول ظرفیت تحمل وزنی معادل ۱۳۵ کیلوگرم را دارد و سرعت آن نیز قابل تنظیم خواهد بود. ارتفاع دستگاه نیز به وسیله شما قابل تنظیم است و از طریق آچار مخصوصی که دارد می‌توانید قطعات آن را به راحتی نصب کنید.

از آنجا که این محصول برای استفاده خانگی مناسب است چرخ‌هایی زیر آن قرار داده شده که جا به جایی را برای شما راحت‌تر کند و مشکلی برای حمل آن نداشته باشید. صفحه نمایشگر تردمیل نیز مانند بسیاری دیگر از تردمیل‌های باکیفیت قابلیت نمایش زمان، مسافت، کالری وغیره را دارد.

تردمیل نردیک ترک

اگر به دنبال تردمیلی با کیفیت و با قدرت می‌گردید به سراغ خرید تردمیل باشگاهی در نوع نردیک ترک بروید. این تردمیل با قدرت ۵ اسب بخار می‌تواند تمریناتی بدون لرزش را برای شما به ارمغان بیاورد. همچنین سرعت آن نیز تا ۲۴ کیلومتر در ساعت قابل تنظیم است که از ویژگی‌های خوب محصول انتخابی خواهد بود.

ظرفیت وزنی که دستگاه می‌تواند تحمل کند ۱۵۰ کیلوگرم خواهد بود که برای ورزشکاران حرفه‌ای نیز مناسب است. این دستگاه دارای یک ترمز است که ایمنی آن را برای استفاده تضمین می‌کند. جنس پلاستیک و فلز محصول آن را برای استفاده در تمام محیط‌ها مناسب کرده است و جنس پلاستیکی آن مقاومت بالایی دارد.

سخن آخر

فروشگاه اینترنتی هایپرجیم تلاش می‌کند که بهترین تردمیل‌های روز دنیا را در اختیارتان قرار دهد. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه‌های ورزشی می‌توانید به این فروشگاه اینترنتی مراجعه کنید و با تنوع محصولات آن آشنا شوید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 399
نمایش همه
علاقه مندی ها ()