اتوبار از جمله خدماتی است که در حوزۀ حمل و نقل مورد استفاده قرار گرفته می شود. همانطور که می دانید جهت حمل و نقل اسباب و اثاثیه نیاز به استفاده از وسایل نقلیه باری و همچنین افرادی است که بتوانند وسایل سنگین را بدون آسیب دیدگی جابجا نمایند. متأسفانه خسارت هایی که حین اسباب کشی صورت می گیرد از دغدغه های بزرگی است که ذهن افراد را به خود درگیر نموده و خدمات اتوبار بهترین راهکار برای مرتفع نمودن این مسئله می باشد. عمدتاً حمل اثاثیه منزل در اکثر موارد با خسارت و ضرر و زیان همراه بوده و به همین دلیل مجموعه های اتوبار و باربری در حال فعالیت هستند. بدین ترتیب بتوانند میزان خسارت نقل و انتقال اسباب و اثاثیه را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.

اتوبار آزادی چندین سال است که با بهره گیری از کارگران مجرب و وسایل نقلیه باری متعدد، شرایط را برای حمل ایمن اثاثیه منزل فراهم نموده است. این مجموعه همواره آماده خدمات رسانی به همشهریان گرامی می باشند.

تجربۀ اسباب کشی آسان با مراکز اتوبار

پروسۀ اسباب کشی منزل کاملاً یک فرآیند زمانبر است و نیاز به نظم و هماهنگی زیادی دارد و جهت اجرای صحیح کارها باید تحت کنترل صورت گیرد. بسته بندی ایمن وسایل شکستنی، چیدمان درست وسایل داخل وسیلۀ باربری و حمل و نقل آنها از منزل تا کامیون و بالعکس از موارد مهم و اساسی هستند که هنگام اسباب کشی باید در نظر گرفته شوند.

مراکز اتوبار و باربری با هدف تسهیل و تسریع نمودن فرآیند اسباب کشی منزل راه اندازی شده است تا بدین وسیله بتوانند آسودگی خاطر را برای خانواده ها فراهم آورند. هزینۀ اتوبار بر پایۀ عوامل متعددی تعیین می گردد که می توان به مدت زمان حمل و نقل اثاثیه، تعداد کارگران، مسافت نقل و انتقال بار و حجم کار اشاره نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت خدمات اتوبار می توانید با مرکز اتوبار آزادی تماس حاصل فرمائید.

اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 537
نمایش همه
علاقه مندی ها ()