مراکز متعددی در حوزۀ  واحد گشت فعالیت دارند چون چنین مجموعه هایی با تأمین دستگاه های اتوبوس درجه یک تلاش می کنند، بهترین وسیله را به عنوان ایاب و ذهاب برای کلیۀ شهرواندان تهیه نمایند. مجموعه های مختلفی نیازمند به رزرو اتوبوس دربستی دارد چون افراد به صورت گروهی تمایل به تردد در سطح شهر و یا برون شهر دارند. راه اندازی مراکز واحد گشت در سطح شهر یک نیاز محسوب می شود چون وسیلۀ نقلیۀ گروهی می تواند از حجم ترافیک شهری بکاهد و راهکار مناسبی برای کنترل ترافیک می باشد. واحد گشت تهران از ابتدا که فعالیت مجموعۀ خود را راه اندازی نمود، با تأمین اتوبوس درجه یک و رانندگان حرفه ای و خوش اقلام، همواره آماده ارائه خدمات اجاره اتوبوس دربستی به همشهریان گرامی می باشد.

مهمترین خدمات واحد گشت

ارائه خدمات از سوی واحد گشت به افراد کمک می کند که بتوانند با آسودگی خاطر، وسیلۀ نقلیه مناسبی برای تعداد زیادی از افراد جهت تردد در داخل شهر تهیه نمایند. اجاره اتوبوس دربستی بهشت زهرا یکی از مهمترین خدمات مراکز واحد گشت به شمار می رود. با توجه به اینکه تعداد زیادی از افراد در مراسم خاکسپاری شرکت می کنند، رزرو اتوبوس دربستی بهترین راهکار برای تهیۀ وسیله ایاب و ذهاب به شمار می رود. دیگر نیاز نیست که میزبان مراسم نگران چنین مسائلی باشد.

هنگام استفاده از خدمات واحد گشت مانند اجاره اتوبوس دربستی ، باید توجه داشته باشید که نوع خدماتی که دریافت می کنید، از همان ابتدا تعیین گردد. گنجایش ظرفیت اتوبوس، راحتی صندلی ها، امکانات رفاهی اتوبوس اعم از داشتن وسایل گرمایشی و سرمایشی، وسایل صوتی و تصویری، سیستم تهویه، یخچال و ... از جمله موارد مهم و اساسی هستند که هنگام رزرو اتوبوس دربستی از طریق مراکز واحد گشت بدان توجه داشته باشید چون تأثیر مستقیم بر روی هزینۀ دریافت خدمات خواهد داشت. جهت کسب اطلاعات تکمیلی و رزرو اتوبوس دربستی معمولی و یا VIP می توانید با واحد گشت تهران تماس حاصل فرمائید.

تلفن:88813689 & 88815169 (24 ساعته)

فکس: 88864537 

خیابان طالقانی- خیابان ملک الشعراء بهار- پ 14- ط سوم.

(از پذیرش حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم)

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 584
نمایش همه
علاقه مندی ها ()