پلاستیک به عنوان کاربردی ترین محصول در امور بسته بندی اقلام به شمار می رود ولی گروه های تولید کنندۀ پلاستیک های صنعتی توانسته اند سطح کاربری این نوع کالا را توسعه بخشیده اند. بنابراین نایلون پشت چسبدار در لیست محصولات تولیدی چنین مجموعه هایی وجود دارد. ناب پلاستیک این مقاله را به صورت تخصصی در زمینۀ معرفی و موارد خرید نایلون پشت چسبدار فراهم نموده است. بدین وسیله صنایع مختلف متناسب با نوع محصولاتی که قصد تولید و عرضۀ آن را دارند، بتوانند اقدام به تهیۀ نوار نایلون پشت چسبدار در ابعاد و ضخامت متفاوت نمایند.

خرید نایلون پشت چسبدار در ابعاد و ضخامت سفارشی

تا کنون تجربۀ این را داشته اید که هنگام خرید یک کالا، بر روی آن یک لایۀ نازک چسبدار سلفونی پوشانده شده است. به طور کلی هدف از تولید رول نایلون پشت چسبدار برای حفاظت این کالا در برابر ضربه، خط و خش، نفوذ گرد و غبار و مواردی از این قبیل می باشد. صنایع مختلف همچون صنایع تولید قطعات خودروسازی، تولید درب و پنجره یو پی وی سی، کرکره های برقی و ... جهت حفاظت از لایه فولاد استیل درخشندۀ محصولات از مزایای نایلون پشت چسبدار استفاده می کنند.

استقبال کلی از خرید و فروش نایلون پشت چسبدار به دلیل ماهیت پوشش دهی حافظتی این محصول می باشد. با چسباندن این نوع نایلون بر روی محصولات، می توان آنها در برابر خسارات سطحی که حین حمل و نقل اقلام به وجود می آید، حفاظت نمود. با استفاده از چنین امکاناتی می توان کالاها را ایمن نگه داشت. از ویژگی های بارز نایلون پشت چسب دار می توان به وزن سبک و قابلیت چاپ پذیری بر روی آن اشاره نمود. امکان استفاده از نایلون پشت چسبدار چاپ دار جهت امور تبلیغاتی است. جهت تولید نایلون پشت چسبدار از مواد پلی اتیلن و پلیمر شیمیایی استفاده می شود که مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی دارد. جهت سفارش خرید فیلم استرچ و نایلون پشت چسبدار به صورت آماده و یا سفارشی با قیمت ارزان تر از بازار می توانید از طریق ناب پلاستیک اقدام نمائید.

ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 526
نمایش همه
علاقه مندی ها ()