دستگاه‌های ورزشی زیادی وجود دارد که شما می‌توانید از آن‌ها برای داشتن یک زندگی سالم، منظم و شادابی استفاده کنید. برخی از افراد مایل هستند که انجام فعالیت‌های ورزشی خود را در باشگاه‌ها سپری کنند اما در دیگر شرایط برخی از افراد وجود دارند که تمایل به خرید تردمیل برای منزل خود هستند.

 به عبارت دیگر می‌توان به این موضوع اشاره کرد که با وجود جو کنونی و افزایش ویروس کرونا افراد متعددی از رفتن به باشگاه اجتناب می‌کنند و در صدد خرید این دستگاه‌های ورزشی برای خود هستند که بتوانند ورزش خود را به طور منظم انجام دهند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که قصد خرید این محصولات را دارید، باید از امکانات و ویژگی‌های آن‌ها نیز به خوبی آگاه باشید. برای آگاهی از موارد بهتر است در ادامه با هایپر جیم همراه باشید.

با خرید تردمیل به چه مواردی دست پیدا می‌کنید؟

 بسیاری از افراد وجود دارند هنگامی که در باشگاه شروع به دویدن روی دستگاه تردمیل می‌کنند در سر خود این افکار را دارند که چقدر خوب می‌شود اگر بتوانند این محصول ورزشی را در خانه خود داشته باشند! وجود این محصول در خانه از ویژگی و امتیازهای ویژه‌ای برخوردار است که همین نکات کوچک توانسته توجه بسیاری را به خود جلب کند. اگر بخواهیم به ویژگی‌های خرید تردمیل اشاره‌ای کنیم، می‌توان موارد زیر را برای آن در نظر گرفت:

بعضی از افراد به دلیل نداشتن زمان کافی برای رفت و آمد به باشگاه در صدد خرید این محصول برای خانه‌های خود هستند که شما می‌توانید هر موقعی که بخواهید روتین ورزشی خود را با استفاده از این دستگاه دنبال کنید و روز به روز اندام متناسب و جذابی را برای خود رقم بزنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد این دستگاه این است که اگر قبل از خرید این محصول در کنار خیابان یا پیاده روها اقدام به دویدن می‌کردید، ممکن بود با خطرات زیادی روبه‌رو شوید ولی با  خرید تردمیل دیگر با این خطرات مواجه نخواهید شد و به راحتی می‌توانید در خانه خود شروع به دویدن کنید بدون آنکه نگران بروز خطرات غیر قابل پیش بینی باشید.

امکانات کلیدی که در دستگاه ورزشی تردمیل باید به آن توجه داشته باشید

امکانات و تکنولوژی‌های دستگاه تردمیل ورزشی آنقدر زیاد و منحصر به فرد است که اگر نگاهی به این موارد بیندازید، بدون شک شما هم یکی از چندین افراد خواهان خرید تردمیل، دستگاه‌هایی با داشتن قدرت جذب بالا، خواهید بود!

  • صفحه نمایشگر دیجیتالی: وجود هر صفحه نمایشگری نه‌ تنها بسیاری از کودکان را به خود جلب می‌کند، بلکه سبب شده است که افراد بزرگسال نیز به خود جذب کند! دستگاه تردمیل ورزشی در درجه اول یک صفحه نمایشگر دیجیتالی دارد که اگر به این محصول نگاهی بیندازید، چشمتان اول به این مورد برخورد خواهد کرد. طراحی این صفحه با توجه به مدل و برند محصولات می‌تواند متفاوت باشد و ویژگی‌ها کاربردهای متفاوتی را نیز از خود به اشتراک می‌گذارد.

 این صفحه نمایشگر دیجیتالی که در دو نوع ال سی دی و ال ای دی روانه بازار شده است قابلیت این را دارد که بتوانید همزمان موارد مورد نیاز خود را تنظیم کرده و به صورت کاملاً واضح شرایط موجود را مورد بررسی قرار دهید. به طور کلی اگر در هنگام خرید تردمیل بین دستگاه‌ها نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که تقریباً همه این محصولات ورزشی از یک ویژگی و تکنولوژی یکسانی برخوردار هستند که گاهی ممکن است در برخی از دستگاه‌ها تکنولوژی‌های پیشرفته و اضافه‌تری داشته باشند اما همه این دستگاه‌های ورزشی از این ویژگی‌ها برخوردار هستند که شامل:

  • نشان دادن ضربان قلب: هنگامی که شروع به دویدن می‌کنید به مرور زمان قلب شما برای پمپاژ و خونرسانی بیشتری فعالیت خود را دو برابر می‌کند و همین امر سبب بالا رفتن تعداد ضربان قلب شما می‌شود که به راحتی می‌توانید روی صفحه نمایشگر شاهد این موضوع باشید.
  • تنظیمات سرعت: در هنگام خرید تردمیل فروشنده‌های این دستگاه‌ها حتما به شما در مورد میزان سرعت آن اطلاعاتی خواهند داد که تا چه درجه‌ای می‌توانید سرعت تردمیل ورزشی را افزایش دهید.
  • تغیر و افزایش شیب دستگاه: یکی از ویژگی‌های پرکاربرد و مفید این دستگاه این است که به شما این امکان را می‌دهد که هر زمان که بخواهید شیب دستگاه را تغییر دهید. با افزایش دادن شیب تردمیل نوع ورزش شما در درجه سخت‌تر و دشوارتری قرار می‌گیرد و اگر خواهان کم کردن وزن، کاهش کلسترول خون و دیگر موارد هستید، جا دارد در اینجا به این مورد اشاره کرد که اگر شما دچار زانو درد، کمر درد و برخی بیماری‌های قلبی و عروقی هستید، سعی کنید به هیچ عنوان از شیب این دستگاه برای فعالیت‌های ورزشی خود استفاده نکنید!

زیرا استفاده از این موضوع می‌توانند خطرات جبران ناپذیری را برای شما به همراه داشته باشد پس سعی کنید قبل از استفاده با پزشک معالج خود مشورت کنید.

  • میزان تنفس: گاهی نیاز دارید که برای داشتن یک روتین ورزشی‌ بدن خود را مورد سنجش و آزمایش قرار دهید و برای خود مشخص کنید که به عنوان مثال در مدت زمان یک ربع چه میزان ضربان قلب، میزان تنفس و دیگر موارد برایتان رخ خواهد داد که همه این موارد را می‌توانید با توجه به وجود صفحه نمایشگر نسبت به این موضوعات اطلاعات کافی داشته باشید.
  • مدت زمان: یکی از امکانات این دستگاه این است که با داشتن برنامه‌های از پیش تعیین شده در داخل تنظیمات آن به شما این امکان را می‌دهد که مدت زمان مشخصی را برای داشتن یک روتین ورزشی سالم طی کنید. حتی در برخی شرایط اگر تمایل داشته باشید، شما می‌توانید برنامه مورد نیاز اعم از میزان سرعت، میزان شیب دستگاه، مدت زمان و دیگر موارد را در برنامه و تنظیمات دستگاه ذخیره کرده و اگر به صورت روزانه از آن استفاده می‌کنید، دیگر نیازی به صرف کردن مدت زمانی برای تعیین برنامه خود نخواهید داشت. این امکانات را در هنگام خرید تردمیل خانگی به شما خواهند گفت و با طریقه استفاده آن‌ها آشنا نیز خواهید شد.
  • میزان کالری سوزانده شده در طول وزش و دیگر موارد.

کلام آخر

خرید تردمیل امروزه به یکی از پر سر و صداترین محصولاتی در این باره شده است که بسیاری از افراد خواهان خرید آن برای منزل خود هستند و شما می‌توانید با استفاده از امکانات و تکنولوژی‌های پیشرفته و به روزی که روی این دستگاه طراحی کرده‌اند روزانه فعالیت‌های ورزشی خود را دنبال کنید و پس از مدت کوتاهی شاهد تناسب اندام و زیبایی اندام خود باشید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 373
نمایش همه
علاقه مندی ها ()