با توجه به شیوع پیدا کردن بیماری کووید ۱۹ در سراسر کشور افراد زیادی اقدام به خرید تردمیل باشگاهی برای منزل خود کرده‌اند که با استفاده از آن‌ها بتوانند به تناسب اندام و روتین ورزشی خود رسیدگی کنند. تردمیل‌ها نیز یکی از چندین وسایل ورزشی به شمار می‌آید که هر فرد می‌تواند فعالیت ورزشی خود را روی این دستگاه‌ها انجام دهند.

 اگر بخواهید نگاهی به این دستگاه بیندازید، متوجه می‌شوید که در مدل و طرح‌های مختلفی روانه بازار شده است و این دستگاه‌ها کنسول تردمیل باشگاهی متفاوتی را نیز در بر می‌گیرند. اگر می‌خواهید اطلاعاتی در این باره بدست بیاورید بهتر است در ادامه با هایپر جیم همراه باشید.

کنسول تردمیل باشگاهی چیست؟

اگر به دستگاه‌های ورزشی نگاهی بیاندازید در درجه اول تنها چیزی که نظر افراد را به خود جذب می‌کند وجود یک صفحه دیجیتالی روی این دستگاه‌های ورزشی است که به اصطلاح به آن کنسول تردمیل نیز گفته می‌شود و می‌تواند تفاوت‌های اساسی با دیگر محصولات و برندها داشته باشد. اگر بخواهم جزئی‌تر به این موضوع رسیدگی کنیم متوجه می‌شوید که کنسول تردمیل خانگی با کنسول تردمیل باشگاهی متفاوت است‌. هر یک از این کنسول‌ها را می‌توان گفت که از ویژگی و تکنولوژی‌های‌منحصر به فرد خودشان برخوردار هستند که با توجه به نیاز خود می‌توانید هر یک از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید.

کاربرد این صفحه نمایشگر دیجیتالی روی دستگاه تردمیل‌های ورزشی به این صورت است که به شما علائم مفید و تنظیمات مورد نیاز را نشان می‌دهد که با استفاده از آن می‌توانید آگاهی زیادی در مورد دستگاه و بدن خود داشته باشید. از آنجایی که ماشین‌های امروزی بیش از حد پیشرفت چشم‌گیری داشته و با تکنولوژی‌های فوق‌العاده و کاربردی که دارند سبب شده است که بسیاری از افراد نتوانند به راحتی با آن‌ها استفاده کنند. اما دیگر نگران این موضوع نباشد زیرا ما اینجا هستیم که به شما در این باره کمک کنیم و راحت‌تر بتوانید از این دستگاه‌ها برخوردار باشید.

تشخیص بهترین کنسول تردمیل باشگاهی در یک نگاه

بسیاری از افراد بر این باورند که چرا باید روی کنسول تردمیل باشگاهی تمرکز و دقت داشته باشیم در حالی که فعالیت‌های مهم و اساسی ورزشی روی بالشتک این محصول صورت می‌گیرد؟

پاسخی که می‌توان به این افراد داد این است که صفحه نمایشگر یا همان کنسول تردمیل یکی از مواردی است که می‌تواند مهم‌ترین کاربرد را برای شما داشته باشد و به وسیله آن از اطلاعات زیادی برخوردار خواهید شد. برخورداری از یک کنسول تردمیل خوب سبب می‌شود که شما را سریع‌تر وارد روتین ورزشی خود کرده و بدون دردسر از دستگاه ورزشی خود استفاده کنید و حتی نتوانید یک روز را بین روتین ورزش‌های خود فاصله بیندازید. برای اینکه بتوانید این کنسول‌ها را از هم تشخیص دهید باید به چند نکته ویژه و مهم توجه داشته باشید.

به دکمه‌ها و صفحه آن دقت داشته باشید. اولین موردی که می‌توانید به آن توجه داشته باشید وجود دکمه و صفحه نمایشگر آن است. می‌توان گفت که دکمه‌های این صفحه پرکاربردترین موردی که روی دستگاه تردمیل از آن استفاده می‌کنید و برای دسترسی راحت‌ خود سعی کنید کنسول تردمیل باشگاهی را انتخاب کرده که دکمه‌های شروع، توقف، حرکت آرام در مرکز این صفحه قرار گرفته باشد که شما بتوانید راحت‌تر در هنگام انجام فعالیت ورزشی به این موارد دسترسی داشته باشد.

دومین آیتمی که باید به آن دقت داشته باشید کاربرد کنترل و تنظیمات شیب و سرعت این دستگاه است. همانطور که می‌دانید با استفاده از تغییر سرعت و شیب دستگاه می‌توانید شدت و میزان تمرین ورزشی خود را افزایش یا کاهش دهید. از آنجایی که در هنگام دویدن در برخی شرایط نیاز دارید که شیب دستگاه را افزایش دهید بهتر است دستگاهی را انتخاب کنید که گزینه‌های سرعت و شیب آن نیز مانند گزینه‌های شروع و پایان در مرکز صفحه نمایشگر قرار گرفته باشد.

علاوه بر این دو مورد دستگاه‌های تردمیل باشگاهی و ورزشی از برخی امکانات و تکنولوژی‌های ویژه دیگری نیز برخوردار هستند مانند به نمایش گذاشتن تلویزیون که می‌توانید با اتصال دستگاه خود به تلویزیون و دیگر موارد از لحظات شاد خود لذت ببرید. وجود این مورد روی این دستگاه ورزشی سبب می‌شود که شما بتوانید به راحتی و با سرگرمی بالاتری ورزش خود را انجام دهید اما بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که گزینه‌ها و کلید‌های این مورد در گوشه و حاشیه صفحه نمایشگر قرار گرفته باشد که توجه شما را به این موارد پرت نکند.

معمولاً کنسول تردمیل باشگاهی از صفحه‌ای برخوردار است که به صورت ال ای دی یا ال سی دی به نمایش گذاشته می‌شود که بتوانید با توجه به نیازهای خود هرکدام از این دستگاه‌ها را انتخاب و خریداری کنید. البته باید به این نکته هم توجه داشته باشید که خوانایی این دستگاه‌ها به نوعی باشد که بتوانید به راحتی موارد و گزینه‌های به نمایش گذاشته شده را بخوانید و مشکلی در درک و فهم آن نداشته باشید. فروش تردمیل از طریق سایت هایپرجیم انجام می گیرد. 

کلام آخر

دستگاه‌های تردمیل وسایلی هستند که به راحتی می‌توانید تمرینات ورزشی خود را روی آن‌ها انجام دهید و به خود بدنی متناسب و زیبایی را هدیه دهید‌. کنسول تردمیل باشگاهی اولین موردی است که توجه افراد را به خود جلب می‌کند و می‌توانید از هر کدام که بخواهید استفاده کنید. برای اینکه بدانید این قسمت از دستگاه ورزشی تردمیل از چه ویژگی و کاربردهایی برخوردار است باید با نکات و ویژگی‌های آن آشنایی داشته باشید که در بالا برای شما ارائه داده‌ایم.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 374
نمایش همه
علاقه مندی ها ()