نکته‌ای که هنگام خرید تردمیل مورد بی‌توجهی افراد واقع می‌شود، گارانتی تردمیل است. این موضوع به قدری اهمیت دارد که بهتر است قبل از توجه به قیمت و تناسب آن با بودجه، گارانتی دستگاه را بررسی کنید و از آن مطمئن شوید.

سوالی که در ذهن شما ایجاد می‌شود آن است که دلیل اهمیت بالای گارانتی چیست و چرا این موضوع حتی از قیمت فروش تردمیل نیز مهم‌تر است. در این مقاله به این سوالات پاسخ داده و اهمیت گارانتی را شرح می‌دهیم.

اهمیت گارانتی دستگاه

گارانتی نه تنها در مورد تردمیل، بلکه در مورد تمامی دستگاه‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این موضوع به قدری اهمیت دارد که شرکت‌های مختلفی که محصولات مشابهی را عرضه می‌کنند، در ارائه خدمات کامل‌تر گارانتی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

دستگاه تردمیل دستگاهی بسیار گران بوده و اگر دچار مشکلی شود، تعویض آن به سادگی ممکن نیست. گارانتی تردمیل این اطمینان را به افراد می‌دهد که در صورت به‌وجود آمادن هرگونه مشکلی، برای تعمیر آن اقدام کنند و اگر مشکل قابل حل نبود، خسارت وارد شده را جبران کنند.   

زمانی که می‌خواهید از معتبر بودن گارانتی تردمیل مطمئن شوید، بهتر است دقت کنید که چه خدماتی را پس از خرید به شما ارائه خواهند داد. بین تمام خدماتی که گارانتی شامل می‌شود، 4 مورد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

  • هزینه نیروی خدماتی و نصب دستگاه
  • مشکلات بدنه دستگاه
  • مشکلات موتور دستگاه

هزینه نیروی خدماتی و نصب دستگاه

چه برای اولین بار تردمیل بخرید و چه خرید دوم شما باشد، نصب و راه اندازی دستگاه برایتان سخت خواهد بود. پس لازم است که گارانتی کارکنان خود را برای نصب و راه اندازی دستگاه در اختیار شما قرار دهد. این موضوع خیال شما را از اولین مراحل خرید راحت خواهد کرد.

 زمانی که در شرح گارانتی تردمیل درمورد ارائه خدمت و نیروی خدماتی نوشته شده باشد، خیال شما از این بایت راحت باشد. شرکت ارائه دهنده گارانتی موظف است هم برای نصب دستگاه نیروی خدماتی مناسبی را برایتان بفرستد، و هم برای تعمیر مشکلات احتمالی این کار را انجام دهد.

در صورتی که گارانتی شامل ارسال نیروی خدماتی برای تعمیر مشکلات احتمالی شود، شما دیگر نیازی به صرف هزینه و بردن دستگاه پیش تعمیرکارهای دیگر ندارید. تنها با مرکز پشتیبانی تماس گرفته و مشکل خود را توضیح می‌دهید.

اگر ممکن باشد که مرکز پشتیبانی شما را برای تعمیر راهنمایی کند، بدون مراجعه به خانه شما این کار را برایتان انجام خواهد داد. در غیر این صورت در اسرع وقت برایتان تعمیرکاری را می‌فرستند که مشکل دستگاه را بررسی و حل کند.

معمولا این تعمیرکار می‌تواند دستگاه شما را در همان روز تعمیر کند. اما در مواردی که مشکل دستگاه جدی باشد، نیاز است که دستگاه برای تعمیر به مرکز رفته و پس از چند روز برایتان آورده شود.

مشکلات بدنه دستگاه

با توجه به وزن فردی که با تردمیل تمرین می‌کند، بدنه دستگاه باید بتواند آن وزن را تحمل کنید. در اصل تحمل بدنه دستگاه باید بسیار بالا باشد. چرا که معمولا افراد با وزن‌های بالا تمرین با تردمیل را در برنامه خود قرار می‌دهند که وزن خود را کم کنند.

اگر بدنه دستگاه نتواند وزنی که گفته شده را به خوبی تحمل کند، دچار مشکل خواهد شد. در این موقعیت است که اهمیت گارانتی تردمیل  برای پوشش این بخش دستگاه مشخص می‌شود.

البته که تردمیل‌ها قابلیت تحمل وزن‌های بالا را داشته و در این مورد دچار مشکل نخواهند شد. اما در حالت ایده‌آل گارانتی دستگاه باید بین 10 تا 20 سال پس از خرید، بدنه دستگاه را پوشش دهد.

مشکلات موتور دستگاه

اصلی‌ترین و در عین حال حساس‌ترین بخش تردمیل، موتور آن است. اگر مشکلی برای موتور دستگاه پیش بیاید، هزینه‌های هنگفتی را برای تعمیر به شما تحمیل خواهد کرد. موتور پس از گذشت زمان دچار مشکلات خواهد شد و در روز‌های اول شما مشکلی برای این بخش مشاهده نخواهید کرد.

گارانتی تردمیل معمولا بازه‌ 5 تا 10 ساله را برای پوشش این مشکلات داشته و خیال شما را از بابت این قبیل مشکلات راحت خواهد کرد. البته برخی از شرکت‌ها این امکان را به شما می‌دهد که پس از تمام شدن گارانتی، با پرداخت هزینه‌ای برای تمدید آن اقدام کنید.

گارانتی تنها شامل مشکلات احتمالی دستگاه نمی‌شود. بلکه خدمات پس از فروش نیز در گارانتی وجود دارد. خدمات پس از فروش شامل نیاز به نصب دستگاه یا آموزش افراد برای کار با آن است. خدمات پس از فروش تردمیل خانگی را به مربی خانگی دوست‌داشتنی برای افراد تبدیل می‌کند.

جمع بندی

حال که از اهمیت گارانتی تردمیل آگاه شدید هنگام خرید تردمیل بیشتر دقت می‌کنید. این موضوع را از جوانب مختلف بررسی کرده و نسبت به خدماتی که شرکت فروشنده ارائه می‌دهد اطمینان حاصل کنید. همچنین بهتر است خدمات شرکت‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده که بتوانید بهترین خرید را انجام دهید.

فروشگاه هایپرجیم علاوه بر تنوع بالا در محصولات، گارانتی شرکت‌های مختلف را نیز ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از گارانتی هر دستگاه آگاه شده و خدمات هر شرکت را با دیگری مقایسه کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 368
نمایش همه
علاقه مندی ها ()