تردمیل‌ها یکی از بهترین دستگاه‌های ورزشی هستند که امروزه مورد استقبال بسیاری از افراد از جمله بانوان قرار گرفته‌اند. خوب است بدانید که با استفاده از تردمیل همه خانم‌ها می‌توانند، تمرینات ورزشی گوناگونی را انجام دهند. علاوه بر این ناگفته نماند که تمرین با  تردمیل خانگی برای بانوان تأثیر بسیار خوبی بر سلامت جسمی و فیزیکی آنها می‌گذارد.

تمرین با تردمیل برای بانوان

تردمیل‌ها به‌عنوان یکی از معروف‌ترین و کاربردی‌ترین تجهیزات ورزشی نیاز هر شخصی از جمله بانوان را از دیگر دستگاه‌های ورزشی برطرف می‌کنند. با استفاده از این دستگاه نه‌تنها بانوان قادر به انجام برنامه‌های تمرینی مختلفی هستند، بلکه به‌راحتی می‌توانند، از تمرینات مختلف لذت ببرند و به اهداف ورزشی خود نزدیک شوند. در ادامه این مطلب قصد داریم، برخی از تمرینات مناسب با تردمیل را برای هر شخصی به‌خصوص خانم‌ها مورد بررسی قرار دهیم.

1- تمرین‌های استقامتی

در این نوع تمرین بانوان ابتدا باید شیب 1% را در تردمیل خود تنظیم کنند. بهتر است که این افراد شیب مورد نظر را تا زمانی که بتوانند، به‌سرعت ثابت برسند، نگه دارند. ناگفته نماند که خانم‌های ورزشکار می‌توانند، برای تقویت عضلات کمر و همسترینگ شیب را افزایش دهند. در این نوع تمرین بهتر است، بانوان برای مدت‌زمان 5 دقیقه بدن خود را گرم کنند.

 در مرحله اول این افراد باید برای بازه زمانی یک دقیقه با سرعت یک در صد راه بروند و سپس آن را به 2 درصد افزایش دهند. بعد از آن نیز سرعت را برای بار دیگر به 1% کاهش دهند و سپس آن را به 3% افزایش دهند. در آخر هم بهتر است،  با راه‌رفتن به مدت‌زمان 5 دقیقه بدن خود را سرد کنند.

2- راه‌رفتن به طور برعکس

یکی از بهترین تمریناتی که بانوان با استفاده از آن می‌توانند، عضلات لگن و ران خود را تقویت کنند، وارونه راه‌رفتن روی تردمیل است. این حرکت فواید بسیار زیادی دارد. در واقع زمانی که افراد این حرکت را انجام می‌دهند، نه‌تنها مقاومت ماهیچه‌های خود را افزایش می‌دهند، بلکه نوعی تمرینی خاص و لذت‌بخش را تجربه خواهند کرد. در همین راستا این اشخاص باید باتوجه‌به هدف خود سرعت و شیب دستگاه در بازه‌های زمانی گوناگون بالا ببرند. در این شرایط بیشترین اثربخشی را دریافت می‌کنند و به نتیجه دلخواه خود خواهند رسید.

3- تمرینات 30 دقیقه‌ای

همان‌طور که در قسمت‌های بالاتر بیان کردیم، تمرین با تردمیل برای بانوان فواید و مزایای بسیار زیادی را به همراه دارد. یکی از تمریناتی که خانم‌ها می‌توانند انجام دهند، تمرین 30 دقیقه‌ای است. علاوه بر این، این تمرین برای آن دسته از خانم‌هایی که مبتدی هستند و به‌تازگی ورزش‌کردن را آغاز کرده‌اند، گزینه بسیار عالی و کاربردی محسوب می‌شود.

 به همین منظور هم افراد باید به مدت 5 دقیقه بدن خود را گرم کنند. سپس برای مدت‌زمان 30 ثانیه راه بروند و بعد از آن همین  بازه زمانی را دنبال کنند و سرعت راه‌رفتن خود را افزایش دهند. برای گرفتن نتیجه مطلوب بهتر است که این تمرین برای 10 دقیقه ادامه پیدا کند.

4- سوزاندن کالری با تردمیل

اضافه‌وزن مشکلی است که خانم‌ها همیشه از آن رنج می‌برند و همیشه به دنبال راه‌هایی برای ازبین‌بردن کالری‌های اضافه بدن هستند. در همین راستا نیز این نوع تمرین با تردمیل برای بانوان می‌تواند، آنها را به کاهش وزن نزدیک‌تر کند.

 در این تمرین افراد باید برای مدت‌زمان 3 دقیقه بدن خود را گرم کنند. سپس با متمرکز شدن بر راه‌رفتن یا دویدن زمان خود را از 30 ثانیه تا 4 دقیقه تغییر دهند. به بیانی دیگر بانوان باید برای رسیدن به هدف خود و سوزاندن کالری در هر بازه زمانی سرعت دویدن یا راه‌رفتن خود را افزایش یا کاهش دهند.

اما آیا تمرین با تردمیل برای بانوان مزیت‌ها و فوایدی نیز دارد؟

همان‌طور که در قسمت‌های بالاتر بیان کردیم، تردمیل به‌عنوان یکی از بهترین و کاربردی‌ترین دستگاه‌های ورزشی فواید و مزایای بسیار زیادی را برای همگان از جمله خانم‌ها به همراه دارد. بانوان محترم می‌توانند، با مقایسه تردمیل‌های مختلف در فروشگاه تردمیل کو یکی از بهترین دستگاه را برای خود خریداری کنند و از فواید فوق‌العاده هر کدام از آنها بهره‌مند شوند. در این قسمت سعی داریم که برخی از مزایای تمرین با تردمیل برای بانوان را مورد بررسی قرار دهیم.

1- سلامت ذهنی و انگیزه

راه‌رفتن و دویدن روی تردمیل سبب می‌شود که بانوان بهتر فکر کنند، سالم‌تر باشند و احساس شادتری را تجربه کنند. در واقع تمرینات هوازی و دویدن روی تردمیل‌ها سبب آزادسازی هورمونی به نام اندورفین در بدن می‌شود. این هورمون به‌راحتی می‌تواند، حال روحی خانم‌ها را تغییر دهد و اثری مثبت بر آنها بگذارد. علاوه بر این تمرین با تردمیل برای بانوان سبب کاهش اضطراب و استرس می‌شود.

2- سلامت قلب

دویدن به طور منظم یکی از بهترین ورزشی‌هایی است که تأثیر بسیار خوبی بر سیستم قلبی و عروقی دارد. به بیانی دیگر تمرین‌کردن و دویدن با تردمیل سبب بهبود عملکرد قلب و سلامت آن می‌شود. در واقع تمرین با تردمیل برای بانوان سبب افزایش استقامت عضلات قلب و بهبود جریان خون خواهد شد. زمانی که جریان خون در بدن بهتر می‌شود، عضلات اکسیژن بیشتری را دریافت می‌کنند.

3- کاهش وزن

یکی از مهم‌ترین مزیت‌هایی که بانوان با استفاده از تردمیل می‌توانند، از آن بهره‌مند شوند، کاهش وزن است. در واقع هنگامی که این اشخاص یک مایل روی این دستگاه می‌دوند، 100 کالری را می‌سوزانند. علاوه بر این تمرین‌های شدید و سخت‌تر سبب سوزاندن کالری‌های بیشتری نیز خواهد شد. با  خرید تردمیل خانگی  از تردمیل کو نه‌تنها خانم‌ها در مدت‌زمان مشخصی به تناسب‌اندام دلخواه خود می‌رسند، بلکه وزن خود را به میزان قابل‌توجهی کاهش خواهند داد.

4- عضله‌سازی

خوب است بدانید که مزایای تمرین با تردمیل برای بانوان تنها به کاهش وزن یا چربی‌سوزی محدود نمی‌شود. با تمرین‌کردن روی تردمیل بانوان عضلات و ماهیچه‌های خود را درگیر می‌کنند. همین عامل نیز نقش بسیاری بر عضله‌سازی دارد. علاوه بر این تمرینات مختلف استقامت و مقاومت ماهیچه‌ها و عضلات را به میزان قابل‌توجهی افزایش خواهد داد.

کلام آخر

تردمیل به‌عنوان یکی از مناسب‌ترین دستگاه‌های ورزشی توانسته است، جایگاهی خاص بین اکثر افراد مخصوصاً خانم‌ها پیدا کند. خوب است بدانید که این اشخاص می‌توانند، تمرینات مختلف را روی این دستگاه انجام دهند. از طرفی هم تمرین با تردمیل برای بانوان مزایا و فواید بسیار زیادی را دارد. در واقع خانم‌ها می‌توانند، با انجام تمرین‌های مداوم و منظم بعد از گذشت مدت‌زمان مشخصی به هدف ورزشی خود برسند.

 فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 378
نمایش همه
علاقه مندی ها ()