انجام دادن روتین ورزشی با دستگاه‌های تردمیل خانگی یکی از مواردی است که توانسته توجه بسیاری از افراد حتی آن‌هایی که علاقه زیادی به ورزش کردن ندارند را به خود جذب کند. به خاطر همین موضوع سبب شده است که فروش تردمیل افزایش چشم‌گیری داشته باشد و در خانه‌های زیادی با این دستگاه مواجه ‌شوید. اما در هنگام فروش این دستگاه ورزشی افراد به نکات‌های اشتباهی توجه می‌کنند و همین امر سبب می‌شود که آن‌ها نتوانند یک دستگاه خوب و عالی را برای خانه خود خریداری کنند و تنها بعد از مدتی بعد از اینکه از دستگاه‌های خود استفاده می‌کنند متوجه می‌شوند که دستگاه مورد علاقه یا ویژگی‌های منحصر به فردی که می‌خواستند را برای خود خریداری نکرده‌اند!

 در ادامه هایپرجیم شما را در مورد آگاهی‌های قبل از فروش این دستگاه مطلع می‌کند که اگر با دقت به مطالب پیش‌رو توجه داشته باشید، دیگر از خرید خود ناراضی نخواهید بود و می‌توانید روتین ورزشی مناسب خود را دنبال کنید.

به نظر شما افراد در هنگام فروش تردمیل دچار چه اشتباهاتی می‌شوند؟

اشتباهاتی که در هنگام فروش تردمیل افراد دچار آن می‌شوند به نوعی است که شاید خود آن‌ها هم از این اشتباهات آگاه نباشند و دلیل آن نداشتن اطلاعات کافی در این باره است. بسیاری از فروشنده‌ها می‌گویند که مخاطبان دستگاه‌های تردمیل با اطلاعات کم خود تصمیم‌های اشتباهی را ممکن است در برخی شرایط بگیرند.

  • توجه نداشتن به بدنه دستگاه؛
  • توجه نداشتن به شیب و سرعت آن؛
  • توجه نداشتن به میزان وزن قابل تحمل آن؛
  • توجه نداشتن به صفحه نمایشگر و برنامه‌های آن؛

و دیگر موارد از جمله اشتباهاتی است که افراد این موارد را جدی نمی‌گیرند و بعد از خرید این دستگاه ورزشی از تصمیم خود پشیمان می‌شوند. قطعا اطلاعات دستگاه ورزشی به همین چند مورد ختم نمی‌شود و با پیشرفت علم این دستگاه نیز از تکنولوژی‌های پیشرفته و به روزی نیز برخوردار شده است اما این موارد موضوعات اصلی و کاربردی تردمیل به حساب می‌آید که باید در درجه اول دقت خود را روی آن‌ها متمرکز کنید.

صفحه نمایشگر دیجیتالی: اگر می‌خواهید از دستگاه تردمیل ورزشی خوبی برخوردار باشید، باید به صفحه نمایشگر دیجیتالی این محصولات توجه ویژه داشته باشید. این موضوع به این معنا است که با توجه به اینکه تکنولوژی و کاربردهای مختلفی در این دستگاه‌ها برای صفحه نمایشگر آن‌ها تعریف شده است شما باید با داشتن آگاهی هر کدام از آن‌ها را که مورد علاقه یا کاربردی‌تر است را برای خود انتخاب و خریداری کنید. صفحه نمایشگر این دستگاه‌ها در دو نوع ال ای دی و ال سی دی روانه بازار شده است و علاوه بر این موضوع می‌توان به تکنولوژی پیشرفته دیگری مانند برنامه‌های از پیش تعیین شده در روی این دستگاه اشاره کرد.

این موضوع به این معنا است که شما می‌توانید تنها با تعیین برنامه مورد نیاز خود اقدام به فعالیت ورزشی کنید و دیگر نیازی ندارید که مدت زمانی را صرف روشن کردن یا تعیین شیب دستگاه کنید. یکی از دلایلی که سبب شده است این برنامه‌های پیش فرض را روی این دستگاه طراحی کنند کم کردن مدت زمان ورزش و همچنین صرفه جویی در وقت افراد به حساب می‌آید.

بدنه مستحکم محصول: بدنه دستگاه‌های تردمیل ورزشی یکی دیگر از مواردی است که شما در هنگام فروش تردمیل باید به آن توجه داشته باشید که اگر دقت لازم را به نوع بدنه آن به خرج ندهید، پس از مدتی متوجه می‌شوید که دستگاه تردمیل شما دچار برخی شکنندگی‌هایی شده است. اطلاعاتی که در این زمینه باید داشته باشید این است که دستگاه تردمیل ورزشی با داشتن دو جنس از بدنه طراحی شده است که یکی از آن‌ها آلومینیوم مقاوم و دیگری فولاد مستحکم و مخصوص برای ساخت این دستگاه است که از این دو مورد برای طراحی تردمیل استفاده می‌کنند.

 زیرا اگر از جنس بدنه و نوع دیگری استفاده کنند، به مرور زمان پس از دویدن‌های زیاد و افزایش شیب شاهد شکستگی‌ها یا خرد شدن‌هایی‌ روی دستگاه خود می‌شوید. پس در نتیجه باید در هنگام خرید به این نکات توجه ویژه داشته باشید و از فروشنده‌ها این موضوع را بپرسید که بتوانند راحت‌تر شما را در این باره راهنمایی کنند.

شیب قابل تغییر دستگاه: ممکن است افراد زیادی وجود داشته باشند که دستگاه تردمیل را برای خانه خود خریداری کرده‌اند و مدت زمان زیادی نیز وجود دارد که از این محصول برخوردار هستند اما همچنان نمی‌دانند که می‌توانند شیب این دستگاه را تغییر دهند! تنها با زدن دکمه‌ای این قابلیت را برای شما فراهم کرده‌اند که هر درجه و سرعتی که می‌خواهید را به دستگاه دهید.

نکته قابل توجهی که می‌توان در این باره به آن اشاره کرد این است که با افزایش یا کاهش شیب به شما این امکان را می‌دهد که سختی ورزش کردن را برای خود افزایش یا کاهش دهید. اگر خواهان کاهش وزن یا کم کردن چربی بدن خود هستید، می‌توانید از شیب بیشتر و سرعت بالاتر این محصول برخوردار باشید و این موضوع در جهت کاهش چشم‌گیر وزن شما کمک شایانی می‌کند.

از میزان تحمل وزن دستگاه آگاهی داشته باشید: هنگام فروش تردمیل یکی از مواردی که باید حتماً از فروشنده‌های این دستگاه‌ها بپرسید این است که دستگاهی که انتخاب کرده‌اید قابلیت تحمل چه وزنی را دارد؟ این موضوع به این دلیل است که اگر از وزن بیشتری روی این دستگاه استفاده کنید، به مرور زمان دستگاه‌ تردمیل شما خراب شده و عمر کوتاه‌تری را برای دستگاه خود به ارمغان خواهید آورد. در نتیجه اگر می‌خواهید عمر مفید و طولانی‌تری را برای دستگاه داشته باشید، بهتر است وزن مورد نیاز و با توجه به وزن خودتان خریداری کنید.

کلام آخر

برای اینکه در هنگام فروش تردمیل باشگاهی دچار برخی اشتباهات رایج نشوید بهتر است به برخی نکات و ویژگی‌هایی توجه داشته باشید که همین موضوع می‌تواند شما را در مورد بسیاری از تکنولوژی و کاربرد‌های این دستگاه ورزشی آگاه کند. بسیاری از افراد بدون دانستن اطلاعات کافی درباره این وسیله اقدام به خرید آن‌ها می‌کنند و پس از مدتی از کار خود پشیمان می‌شوند! اما با دانستن نکاتی که در بالا برای شما ارائه داده‌ایم می‌توانید در هنگام خرید این محصول با آگاهی کامل اطلاعاتی را بین خود و فروشنده رد و بدل کنید که می‌تواند تجربه عالی ‌و منحصر به فردی را برای خرید این دستگاه‌ها برای شما رقم بزند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 372
نمایش همه
علاقه مندی ها ()