دستگاه‌های ورزشی با داشتن ابعاد بزرگ و قطعات ریز و درشت به نوعی طراحی شده‌اند که افراد بتوانند مدت زمان طولانی را از این دستگاه‌ها برای انجام دادن روتین ورزشی خود استفاده کنند. اما در برخی شرایط ممکن است به دلیل رعایت نکردن مراحل استفاده و نگهداری یا همچنین به دلیل اصابت ضربات متعدد روی  تردمیل خانگی شاهد برخی آسیب‌ها یا خرابی‌هایی شوید. یکی از دستگاه‌های محبوب و البته رایج در بسیاری از خانه‌ها و باشگاه‌ها دستگاه تردمیل نام دارد. این محصول که در دسته بندی‌های متفاوتی روانه بازار شده است توانسته توجه بسیاری را برای خرید این محصول جذب کند.

هایپرجیم یکی از پرمصرف‌ترین محصولات ورزشی برای خانه‌ها به حساب می‌آید که ممکن است پس از مدتی دچار خرابی و آسیب‌هایی شود. به خاطر همین در چنین شرایطی افراد نمی‌دانند که برای تعمیر هایپرجیم خود باید چه اقداماتی را انجام دهند و در برخی شرایط ممکن است آن‌ها به فکر فروش این دستگاه ورزشی خود بیفتند اما با ارائه مطالبی که در ادامه تردمیل آنلاین به آن می‌پردازد، می‌توانید به بررسی و تعمیر دستگاه ورزشی خانگی خود بپردازید. پس با ما همراه باشید‌.

تعمیر هایپرجیم به چه صورت است؟

به دلیل درست استفاده نکردن یا عدم نگهداری صحیح از این محصولات پس از مدتی با آسیب‌هایی مواجه خواهید شد که اگر این نوع از آسیب‌ها در دسته جدی و بزرگ نباشد، می‌توانید به راحتی در منزل خود اقدام به تعمیر هایپرجیم خود کنید. تنها کافی است نکاتی که در ادامه برای شما می‌گوییم را با دقت بررسی کرده و پس از اتمام کار خود دوباره شاهد تردمیلی نو و سالم با امکانات ویژه باشید.

منبع تغذیه برق را بررسی کنید: در بعضی شرایط افراد از اتصال نادرست و همچنین روشن نشدن دستگاه‌های خود ناراضی هستند که تنها پس از بررسی‌های اولیه متوجه می‌شوند که منبع تغذیه برق آن‌ها خراب شده است یا شاخه‌های اصلی دستگاه به خوبی به برق متصل نشده است.

در اینجا می‌توان به این موضوع اشاره کرد که اگر بعد از مدتی شاهد این مورد شده‌اید، بهتر است اول منبع تغذیه یا دوشاخه‌های دستگاه تردمیل خود را مورد بررسی و آزمایش قرار دهید. اگر این دو مورد از سلامت کافی برخوردار بودند، بهتر است جریان برق اصلی و مشکلات روشن نشدن تردمیل خود را در مناطق دیگر مورد بررسی قرار دهید.

بررسی کردن فیوز داخلی دستگاه: اگر پس از بررسی‌های مجدد متوجه شده‌اید که دستگاه شما روشن نمی‌شود، بهتر است نگاهی به فیوز داخلی نیز بیندازید. اگر بعد از بررسی فیوز داخلی با دستگاه‌هایی مانند اهم‌متر متوجه شده‌اید که فیوز شما قطع شده است، می‌توانید به راحتی این محصول را از بیرون خریداری کرده و درست در جای قبلی خود نصب کنید.

در اینجا نکته قابل توجهی که باید به آن اشاره کرد و شما هم نیز باید دقت لازم را به خرج دهید این است که سعی کنید برای خرید فیوز جدید از شدت آمپر مجاز فیوز قبلی دستگاه تردمیل خود استفاده کنید زیرا اگر به این نکته توجه‌ای نداشته باشید و از آمپرهای بالاتری برای فیوز استفاده کنید، ممکن است پس از اتصال دستگاه به برق سبب سوختن و صدمات جدی‌تری به قسمت‌های داخلی الکترونیکی دستگاه وارد کنید و اگر این اتفاق برای دستگاه شما رخ داده است، باید قطعات داخلی آن را به نمایندگی‌ها یا شرکت‌های تعمیرات ارسال کنید.

آسیب‌های وارد شده به نوار نقاله دستگاه: در هنگام خرید این دستگاه‌های ورزشی قطعاً فروشنده‌ها به شما این موضوع را گوشزد می‌کنند که هر سال یک بار اقدام به روغنکاری دستگاه ورزشی خود کنید و اگر این کار را انجام ندهید، با برخی آسیب‌های جدی مواجه خواهید شد. اگر شما پس از گذشت چند سال انجام دادن فعالیت‌های ورزشی روی دستگاه خانگی خود عمل روغنکاری را فراموش کرده‌اید و بعد از آن دستگاهتان با برخی مشکلاتی مواجه شده است، باید به دقت به بررسی آن‌ها بپردازید.

به عنوان مثال در برخی از شرایط ممکن است که مشکلاتی در نوار نقاله یا قسمت‌هایی از دستگاه شما به وجود آید بخاطر همین در درجه اول باید مشخص کنید که مشکل اصلی شما از کدام قسمت‌های این دستگاه به حساب می‌آید که می‌توانید بعد از فهمیدن این موضوع درصدد تعمیر هایپرجیم خود قدم بردارید. اگر ایراد‌های ایجاد شده مرتبط به قسمت‌های مکانیکی دستگاه است، می‌توان گفت که تعمیر این مورد در خانه کمی سخت به نظر می‌رسد.

اگر آسیب‌های ایجاد شده در سطح ساده‌تری به حساب می‌آید، ممکن است بتوانید با انجام دادن روغنکاری مشکل را برطرف کنید اما اگر تعمیرات دستگاه شما پیچیده است بهتر است با یک تعمیرکار حرفه‌ای تردمیل مشورت کنید.

سعی کنید دستگاه خود را تمیز نگه دارید: یکی از نکات مهم و اساسی نگهداری دستگاه هایپرجیم که باید دقت و توجه لازم را نسبت به آن داشته باشید این است که سعی کنید دستگاه خود را تمیز کرده و در نگهداری آن کوشا باشید. همانطور که می‌دانید نگهداری این نوع دستگاه‌ها می‌تواند کمی دشوار به نظر برسد اما اگر بتوانید در زمان درست و مناسب به دستگاه ورزشی خانگی خود رسیدگی کنید، عمر طولانی‌تری را نیز برای آن‌ها به ارمغان خواهید آورد. خرید تردمیل را از فروشگاه های معتبر انجام دهید. 

تمیز کردن دستگاه تردمیل نیز از آن دسته از مواردی است که سبب طولانی‌تر شدن عمر دستگاه شما می‌شود پس از انجام هر بار ورزش کردن سعی کنید اقدام به تمیز کردن بالشتک، صفحه نمایشگر دیجیتالی و دیگر موارد این دستگاه باشید. اگر این موارد را رعایت نکنید، سبب جمع شدن گرد و خاک و کثیفی‌ها در درزهای قطعات آن می‌شود و باید پس از مدتی اقدام به تعمیر هایپرجیم خود کنید. همان طور که می‌دانید پیشگیری بهتر از درمان است در نتیجه می‌توان از این موضوع نیز در اینجا به آن اشاره کرد‌.

کلام آخر

تعمیر هایپرجیم تنها در مواردی رخ می‌دهد که شما به خوبی نتوانسته‌اید از این دستگاه ورزشی خود نگهداری کنید یا در زمان‌های مورد نیاز اقدام به روغن کاری این محصول نکرده‌‌اید. اما اگر از همان ابتدا به فکر رسیدگی و نگهداری درست محصولات خود باشید، نه تنها عمر طولانی‌تری را برای هایپرجیم خود به همراه خواهید داشت، بلکه پس از سالیان سال ممکن است با برخی آسیب‌ها یا خرابی‌هایی روی این محصول خود شوید. با توجه به نکاتی که در بالا برای شما گفته شد می‌توانید مشکل دستگاه خود را پیدا کنید و اگر کاری از دست شما برای آن بر نمی‌آمد، بهتر است با متخصصین تعمیرات دستگاه تردمیل حتما مشورت کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 360
نمایش همه
علاقه مندی ها ()