دوچرخه‌های واقعی توسط بسیاری از علاقه‌مندان به دوچرخه‌سواری هستند، به عنوان دوچرخه‌های کلاسیک شناخته می‌شوند. در حالی که بسیار عالی است که به سنت پایبند باشید، اما واقعاً ایده خوبی برای شما نیست که به شدت با دوچرخه‌ ثابت بدون هیچ دلیلی مخالفت کنید.

حتی دوچرخه‌های "واقعی" هم جنبه بدی دارند. چوب بیسبال تیتانیومی خود را کنار بگذارید و بیایید در مورد قطعات خوب دوچرخه‌های واقعی صحبت کنیم.

مزایا دوچرخه در مقابل دوچرخه ثابت

در ادامه برخی از نکات را برای اینکه بتوانید مقایسه درستی میان دوچرخه و  دوچرخه ثابت  انجام دهید، مزایای دوچرخه واقعی برایتان بیان می‌کنیم.

1- تأثیر

دوچرخه‌های ثابت برای ورزش عالی هستند، به شرطی که فقط روی پاهایتان متمرکز شوید. تمام هدف این نوع دوچرخه این است که آن را به تمرین سخت و شدید برای ران‌ها و باسنتان تبدیل کند. مطمئناً تمرین زیادی برای بالاتنه نخواهید داشت.

با این حال، دوچرخه‌های واقعی، هر قسمت از بدنتان را در دوچرخه سواری شامل می‌شوند. در حالی که کل قسمت مرکزی بدنتان تمرین می‌کند. علاوه بر این، چیزی شبیه به تمرین ذهنی نیز خواهید داشت که همگی برای افزایش مصرف کالری عالی هستند.

2- کسالت

این احتمال وجود دارد که کمی زودتر از آنچه فکر می‌کردید «افت کنید». هنگام دوچرخه سواری در داخل خانه به جای خارج از منزل، احساس خستگی سریع‌تر بسیار آسان است. این تقصیر بدنتان نیست در واقع، بدنتان احتمالاً می‌تواند برای مدت طولانی ادامه داشته باشد. بلکه این ذهن شماست که با شما بازی می‌کند.

هنگام دوچرخه‌سواری واقعی، تمرین یکسان است و گاهی اوقات بیشتر، اما خود را در مناظر و زندگی به طور کلی در حال حرکت در گذشته می‌بینید.

3 - صندلی

خوبی دوچرخه‌های واقعی در مقایسه این است که صندلی‌هایی به راحتی قابل تعویض دارند. تعداد زیادی از علاقه‌مندان صندلی‌های استوک را برای دوچرخه‌های خود نگه نمی‌دارند، مگر اینکه آنها را برای راحتی یا تطبیق پذیری خود انتخاب کرده باشند. این سهولت سفارشی سازی به این معنی است که شما این کار را خواهید کرد.

بتوانید برای مدت طولانی تری بدون ناراحتی روی آنها سوار شوید، که منجر به تمرین بهتر و مشکلات سلامتی بعد از تمرین نمی‌شود.

مزایا دوچرخه ثابت در مقابل دوچرخه

فقط به این دلیل که مزایای دوچرخه‌هایی واقعی را در برابر دوچرخه‌های ورزشی دیده‌اید. موارد دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید، عواملی که به نظر نمی‌رسد دوچرخه‌های واقعی در آنها برتری داشته باشند که به شرح زیر خواهد بود.

1 - برای علاقه‌مندان متوسط عالی نیست

دوچرخه واقعی از نیروی پای خالص برای هدایت، راندن و رانندگی استفاده می‌کند. هنگام دوچرخه سواری در خارج از منزل، با طیف وسیعی از مشکلات روبرو می‌شوید که بزرگ‌ترین آن آب و هوای بد است. مسئله ایناست که اگر واقعاً می‌خواهید تمرین مناسب با دوچرخه در فضای باز داشته باشید، باید انگیزه داشته باشید. برخلاف دوچرخه‌سواری داخل سالن، جمعیتی نخواهید داشت که شما را تشویق کند.

2- دانش فنی

هنگامی که دوچرخه سوار در فضای باز است، باید بتواند تمرین خود را بر روی گروه‌های مختلف عضلانی متمرکز کنید. بر خلاف دوچرخه‌سواری داخل سالن، افزایش سختی به سادگی چرخاندن دستگیره یا ضربه زدن به فلش رو به بالا روی نمایشگر جلویی نیست. در عوض، اگر می‌خواهید بهترین تمرین را داشته باشید، باید دانش فنی زیادی در مورد نحوه عملکرد دوچرخه‌سواری داشته باشید.

صرف دوچرخه سواری در خیابان‌ها و رفتن به محل کار هر روز برای سلامتی مفید است. اما قطعاً تمرین نیست. اگر به کلاس دوچرخه سواری سرپوشیده بروید، مطمئناً احساس خواهید کرد که به اعماق زمین رانده شده‌اید. اگر واقعاً می‌خواهید به همان سطح از شدت برسید، باید به زمین‌های مختلف، مسافت‌های طولانی‌تر و موانع بیشتری بروید. همه این‌ها به دانش فنی نیاز دارد تا در طول این سواری‌ها ایمن بمانید.

3- ناخوشایند

در حالی که دوچرخه سواری در فضای باز معمولاً به عنوان سرگرمی طبقه بندی می‌شود، قطعاً بهترین راه برای داشتن تمرین متمرکز نیست. باید به بسیاری از عوامل دیگر نیز فکر کنید، مانند لباس مناسب برای پوشیدن. البته این مشکلی در داخل باشگاه زیبا و دنج نیست. با این حال، در خارج، باید با مواردی مانند شرایط بد آب و هوا، انفجار لاستیک، ترافیک و سایر عوامل نیز دست و پنجه نرم کنید. خرید دوچرخه ثابت باشگاهی را از هایپرجیم انجام دهید.

این خطر همچنین در مورد دوچرخه‌های واقعی بر خلاف دوچرخه‌های ثابت آنها بسیار زیاد است. وقتی در داخل هستید واقعاً شانسی برای عقب نشینی ندارید.

با این حال، دوچرخه‌سواری در خیابان‌ها امروزه می‌تواند منجر به یک دنیای کامل تصادفات اتومبیل شود که فقط در انتظار وقوع هستند. اجتناب از این امر به آسانی به‌عنوان یک دوچرخه سرپوشیده است، به خصوص اگر در یک منطقه شلوغ زندگی می‌کنید.

سخن آخر

در نهایت، هیچ برنده مشخصی در این بحث وجود ندارد. مطمئناً، دوچرخه‌های واقعی می‌توانند به‌عنوان دستگاه‌های ورزشی هوازی کاملاً شگفت‌انگیز باشند و قطعاً مزایای زیادی نسبت به همتایان ثابت خود دارند. البته دوچرخه ثابت نیز توانمندی‌ها خاص خود را خواهد داشت.

با این حال، همچنین باید متوجه باشید که بدی با خوبی‌ها آمیخته شده است. تصمیم نهایی صرفاً به ترجیحات شخصی بستگی دارد. در سایت هایپرجیم می توانید نسبت به مطالعه و تکمیل اطلاعاتتان اقدام کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 387
نمایش همه
علاقه مندی ها ()