دستگاه اسکی فضایی مانند تردمیل، دوچرخه ثابت و موارد دیگر یکی از تجهیزات ورزشی است که در حال حاضر طرفداران زیادی پیدا کرده است. به عبارت بهتر استقبال افراد از چنین تجهیزات ورزشی در راستای اهدافی مانند کاهش وزن، تناسب اندام و غیره قابل توجه است. اگر شما هم در حال حاضر تصمیم به خرید اسکی فضایی خانگی گرفته‌اید، تا انتهای این مقاله با هایپرجیم همراه باشید.

اسکی فضایی چیست؟

یکی از دستگاه‌های ورزشی محبوب، دستگاه اسکی فضایی است. به کمک این دستگاه ورزشی، می توان حرکات هوازی را بهتر انجام داد. دو پدال و دو دسته برای حرکت پاها و دست‌ها در این دستگاه تعبیه شده است؛ به طوری که در طی حرکت، کل بدن درگیر خواهد شد. برای استفاده از اسکی فضایی با قرار دادن پاها روی پدال می‌توان دستگاه را به حرکت درآورد. حرکت پای کاربر از دستگاه اسکی فضایی در زمان استفاده باید حالتی میان رکاب زدن با دوچرخه و راه رفتن عادی باشد. این دستگاه نسبت به دیگر وسیله‌های ورزشی به زانو فشار کمتری وارد می‌کند و به این ترتیب به فرد آسیبی نخواهد رسید. دسته‌های دستگاه اسکی فضایی از اصلی‌ترین قسمت‌های آن است که در دو حالت متحرک و ثابت روی دستگاه تعبیه می‌شوند. اگر هدف شما از انجام فعالیت‌های ورزشی، تقویت عضلات پایین تنه است لازم است در زمان ورزش، دسته‌های ثابت دستگاه را بگیرید.

مزایای بهترین اسکی فضایی خانگی چه مواردی است؟

دستگاه اسکی فضایی فواید و مزایای دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد:

  • تاثیر بر کل بدن و کاهش وزن: یکی از ویژگی‌های اسکی فضایی مناسب و خوب این است که بدون ایجاد فشار روی بدن بر تمام عضلات بالا تنه و پایین تنه اثر می‌گذارد. اجرای ورزش به صورت منظم با استفاده از این دستگاه به کاهش وزن منجر خواهد شد.
  • تمرین کم فشار: در صورت اجرای ورزش‌های هوازی به طور مداوم و پیوسته سبب خواهید شد که استرس ایجاد شده در نتیجه فعالیت روزمره کاهش پیدا کند. همین موضوع می‌تواند دلیلی برای خریداری اسکی فضایی مورد نظر قرار گیرد. ورزش هوازی سبب کالری‌سوزی و از بین رفتن چربی‌ها خواهد شد و به همین دلیل به افراد ورزشکار پیشنهاد می‌شود.
  • تحمل وزن زیاد: از مزایای مهم اسکی فضایی این است که از پوکی استخوان جلوگیری می‌کند. دلیل این رویداد این است که وزن بدن روی ماهیچه‌ها قرار می‌گیرد.
  • تمرین بالاتنه و پایین تنه به صورت همزمان: استفاده از دستگاه اسکی فضایی سبب درگیر شدن بسیاری از عضلات در بخش بالا تنه و پایین تنه بدن خواهد شد. در استفاده از این وسیله، نکته‌ای قابل توجه وجود دارد و آن اجرای تمرینات برای بالا تنه و پایین تنه به نسبت مساوی است.
  • مسیر طبیعی برای پا و ران: حرکت کردن در مسیر باسن و ران سبب جلوگیری از آسیب به عضله‌ها می‌شود. تعبیه یک بست در بخش پدال دستگاه‌های اسکی فضایی سبب ثابت ماندن قوزک پا می‌شود و از حرکت جلوگیری می‌کند.
  • سوزاندن کالری بیشتر طی مدت زمان کمتر: در طول مدت زمان استفاده از دستگاه‌های اسکی فضایی درگیر شدن بسیاری از عضلات می‌شود؛ با افزایش میزان درگیری عضله‌ها، مصرف انرژی و میزان چربی‌سوزی بیشتر خواهد شد. دست‌یابی آسان به نتیجه مورد نظر و عدم نیاز به تمرینات سنگین و پرفشار که سبب ایجاد آسیب می‌شوند، یکی از مزایای مهم خرید و استفاده از دستگاه اسکی فضایی است.
  • تناسب برای تمام اعضای خانواده: دستگاه اسکی فضایی یکی از لوازم ورزشی است که برای تمامی افراد خانواده مناسب است پس کاربرد آن فراوان است. خرید اسکی فضایی سبب تشویق و ترغیب تمام اعضای خانواده به استفاده از این وسیله و در واقع انجام تمرین ورزشی خواهد شد. با وجود یک دستگاه اسکی فضایی در خانه، افراد با هر سن و موقعیتی از مزایای ورزش بهره‌مند خواهند شد در نتیجه جامعه سالم‌تر خواهد بود.

آنچه بهتر است در انتها بدانید

طی این مقاله به ویژگی های یک اسکی فضایی خوب و مطلوب اشاره شد. فرآیند انتخاب و خرید این دستگاه ورزشی مانند دیگر تجهیزات ورزشی باید با دقت انجام شود و ویژگی‌های یک اسکی فضایی مناسب را مد نظر قرار داد. اسکی فضایی خانگی نیز باید با دقت بیشتری انتخاب شود تا بازدهی و کارایی خود را در بلند مدت نشان دهد.

خرید اسکی فضایی از هایپرجیم

فروشگاه هایپرجیم یکی از مراکز معتبر برای فروش اینترنتی تجهیزات ورزشی مانند فروش اسکی فضایی است. این فروشگاه آماده خدمات‌رسانی به مشتریان و متقاضیان دستگاه‌های ورزشی است. با مراجعه به این فروشگاه اینترنتی می‌توان ضمن مشاهده انواع دستگاه‌های اسکی فضایی خانگی در مدل‌ها و طرح‌های گوناگون، از قیمت هر محصول نیز مطلع شد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 305
نمایش همه
علاقه مندی ها ()