امروزه دستگاه‌های ورزشی متفاوتی وجود دارند که محبوب بسیاری از خانم‌ها و آقایانی است و شما می‌توانید با استفاده از این دستگاه‌ها چه در باشگاه و چه در منزل خود به رویتن ورزشی و تناسب اندام خود رسیدگی کرده و پس از مدتی زیبایی را به اندام خود هدیه دهید.  اسکی فضایی باشگاهی یکی از چندین مواردی است که شما می‌توانید در باشگاه‌ها از آن‌ها بهره‌مند شوید و فعالیت‌های ورزشی خود را انجام دهید. همانطور که می‌دانید این محصول از مدل‌های مختلفی برخوردار است که در ادامه با هایپر جیم به این موضوع می‌پردازیم.

نگاهی به ۵ دستگاه برتر اسکی فضایی باشگاهی بیندازیم

دستگاه اسکی فضایی باشگاهی از تنوع و کاربردهای مختلفی برخوردار هستند که برای خرید این دستگاه‌ها باید به چند ویژگی و مواردی توجه داشته باشید که بتواند خرید رضایت بخشی را برای شما رقم بزند و از آنجایی که برای این دستگاه‌ها انواع مختلف و متفاوت زیادی وجود دارند در ادامه چند نمونه از این موارد را برای شما معرفی می‌کنیم.

  • دستگاه اسکی فضایی آذیموس؛
  • دستگاه اسکی فضایی مارشال؛
  • دستگاه اسکی فضایی فیتنس؛
  • دستگاه اسکی فضایی پروتئوس؛
  • دستگاه اسکی فضایی حرفه‌ای پروتئوس.

همه این موارد از ویژگی و کاربردهای متفاوتی برخوردار هستند که می‌تواند ورزش‌های یکسان اما با عملکردهای متفاوتی را برای شما به ارمغان بیاورد.

نکات مهم و اساسی در مورد دستگاه اسکی فضایی باشگاهی

هنگامی که شما اقدام به خرید این محصول برای باشگاه یا حتی منزل خود می‌کنید باید از قبل با چند ویژگی و مواردی آگاهی داشته باشید که بتوانید خرید راحتی را برای خود یا دیگران رقم بزنید. این موضوع در مورد دستگاه ورزشی اسکی فضایی باشگاهی نیز مستثنی نیست و ویژگی و نکاتی را باید قبل از خرید این دستگاه در نظر داشته باشید. این ویژگی‌ها شامل:

  • ابعاد دستگاه؛
  • وزن محصول؛
  • نوع مقاومت دستگاه ورزشی؛
  • دارای صندلی یا بدون صندلی؛
  • دسته‌های اسکی فضایی؛
  • صفحه نمایشگر آن و دیگر موارد است.

ابعاد دستگاه: از آنجایی که این دستگاه‌ها را در ابعادهای مختلفی روانه بازار می‌کنند می‌توان گفت که ابعاد یکسان و یک دستی برای دستگاه ورزشی‌ها طراحی کرده‌اند که این ابعاد شامل ۱۸۰ سانتی‌متر در ۷۰ سانتی‌متر می‌باشد. اگر این مورد برای شما مهم است بهتر است قبل از خرید به این موضوع توجه داشته باشید که ابعاد مناسب و کوچک‌تری را برای باشگاه یا منزل خود خریداری کنید.

وزن محصول: از آنجایی که روی دستگاه اسکی فضایی عمل پدال زدن و دوچرخه سواری را انجام می‌دهید بهتر است قبل از خرید با فروشنده‌های آن در مورد تحمل وزن این دستگاه‌ها پرس و جو کنید. اگر بیشتر از حد مجاز روی این دستگاه‌ها شروع به پدال زدن کنید، ممکن است به مرور زمان پدال‌ها دچار لغزش، خرابی و آسیب دیدگی‌هایی شود که نتوانید آن‌ها را تعمیر کنید. پس در نتیجه توجه به این موضوع را فراموش نکنید!

مقاومت دستگاه: اگر بخواهیم این مورد را برای دستگاه اسکی فضایی باشگاهی مورد بررسی قرار دهیم  می‌توان گفت که مقاومت آن‌ها به صورت مکانیکی و مغناطیسی نمایان می‌شود. مقاومت مکانیکی به این صورت است که شما هر چقدر روی این دستگاه شروع به پدال زدن کنید دستگاه نیز به همان اندازه از خود نیرو مکانیکی نشان می‌دهد. درباره مقاومت مغناطیسی نیز با توجه به اینکه این دستگاه‌ها از طراحی‌ها و مدل‌های مختلفی برخوردار هستند می‌توانند سطح مقاومت مغناطیسی متفاوتی را نیز از خود بروز دهند.

دارای صندلی یا بدون صندلی: اگر نگاهی به مدل‌های مختلف این دستگاه بیندازید، متوجه می‌شوید که برخی دستگاه‌های اسکی فضایی باشگاهی شامل صندلی و برخی دیگر از آن‌ها بدون صندلی خودنمایی می‌کنند. این موضوع به این معنا است که اگر بخواهید، می‌توانید مانند یک دوچرخه عادی از اسکی فضایی با صندلی برخوردار باشید و هر زمان که بخواهید روی این صندلی استراحت کنید. اما آن دسته از اسکی فضایی‌هایی که بدون صندلی هستند باعث می‌شود که به صورت سرپایی شروع به پدال زدن کنید و انرژی و کالری بالاتری را از بدن شما کم می‌کند. خرید اسکی فضایی را ادز سایت با بهترین کیفیت انجام دهید. 

دسته‌های اسکی فضایی باشگاهی: طراحی این دستگاه به صورتی است که در دو نوع مختلف روانه بازار شده است که در مورد اول دسته‌های این دستگاه ورزشی ثابت است و تنها می‌توانید عمل پدال زدن را روی آن انجام دهید. در مورد گزینه دوم طراحی که برای این دستگاه اسکی فضایی در نظر گرفته‌اند به طوری است که می‌توانید دسته‌های آن را حرکت دهید اما حرکت این دسته‌ها به صورت غیر هم جهت و ضربدری عمل می‌کند. این نوع سبب می‌شود که علاوه بر بازو، دست‌های شما و مناطق سینه و کتفتان نیز عضلانی و تقویت شود.

کلام آخر

دستگاه اسکی فضایی باشگاهی علاوه بر اینکه می‌تواند کاهش وزن و مصرف کالری بدن شما را به همراه داشته باشد می‌تواند به تناسب اندام شما کمک شایانی کند. مدل‌ها و طرح‌های مختلفی از این محصول روانه بازار شده است که در بالا برخی از پرفروش‌ترین دستگاه‌های ورزشی را برایتان معرفی کرده‌ایم که با توجه به نکات و ویژگی‌های مختلف می‌توانید بهترین محصول برای باشگاه یا خانه خود خریداری کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 312
نمایش همه
علاقه مندی ها ()