ورزش کاردیو و اسکی فضایی خانگی دستگاه ورزشی ثابت است که برای شبیه سازی بالا رفتن از پله، راه رفتن یا دویدن بدون ایجاد فشار بیش از حد به مفاصل استفاده می‌شود و در نتیجه خطر آسیب ناشی از ضربه را کاهش می‌دهد.   اسکی فضایی می‌توانند به سوزاندن کالری، کاهش چربی شکم و تقویت بدن کمک کنند.

هنگامی که از چنین محصولی به درستی استفاده شود، تمام بدن کار می‌کند و می‌تواند عضلات چهار سر ران، همسترینگ، باسن، سینه، پشت، سه سر و عضله دوسر را درگیر کند.

ورزش کاردیو و اسکی فضایی، آغاز تفاوت‌ها

استفاده از این کالا در مقایسه با سایر اشکال تمرینات قلبی، مانند دویدن، تأثیر کمتری دارد. با این حال، این تمرین کاردیو کم تاثیر است. سی دقیقه با اسکی فضایی می‌تواند حدود 300 کالری بسوزاند. دویدن کالری بیشتری می‌سوزاند، اما خطر ساییدگی و پارگی مفاصل نیز وجود دارد.

از این رو، این محصول برای افراد مسن‌تری که عادت به دویدن ندارند، آرتروز و آسیب‌دیدگی دارند یا می‌خواهند تمرینات کم‌تأثیر انجام دهند، ایده‌آل است. انجام 30 دقیقه تمرین به میزان پنج الی شش روز در هفته بی خطر است. با این حال، فرد ممکن است با جلسات 10 تا 15 دقیقه‌ای در روز شروع کند.

اگرچه اسکی تمرین کاردیو مؤثر است، اما ترکیبی از اشکال دیگر ورزش، رژیم غذایی و اصلاح سبک زندگی برای نتیجه بخش بودن تمریناتتان نیاز خواهد بود.

تمرین تناوبی با شدت بالا (HIIT)

این احتمالاً یکی از سریع‌ترین و کارآمدترین راه‌ها برای از بین بردن چربی شکم و کاهش درصد کلی چربی بدن است. HIIT دوره‌های تمرین کوتاه مدت با شدت بالا را با دوره‌های بهبودی کوتاه 30 الی 60 ثانیه‌ای ترکیب می‌کند. این تمرین معمولاً بیش از 30 دقیقه نیست. این روش زیر مجموعه ورزش کاردیو و اسکی فضایی است.

بر اساس سطح تناسب اندام فرد، یک جلسه معمولی HIIT می‌تواند بین 15 تا 30 دقیقه متغیر باشد. این نوعی تمرین دشوار است، بنابراین به سطح بالایی از انگیزه برای حفظ یک برنامه ثابت نیاز دارد.

تمرینات قدرتی

 وزنه زدن متابولیسم را افزایش می‌دهد و حفظ طولانی مدت سرعت کارآمد چربی سوزی را تضمین می‌کند، به این معنی که چربی‌ها حتی پس از تمرین نیز به سوزاندن ادامه می‌دهند. تمرینات با وزنه باعث سوزاندن چربی و ساخت عضلات می‌شود و درصد چربی بدن را کاهش می‌دهد. سپس بدن را تقویت می‌کند.

تمرینات قدرتی باید به طور ایده آل با تمرینات HIIT و کاردیو مانند دویدن، شنا، اسکی فضایی خانگی و دوچرخه سواری ترکیب شود.

دویدن یا پیاده روی سریع

 از آنجایی که هیچ راهی برای هدف قرار دادن چربی شکم به طور خاص وجود ندارد، ورزش‌هایی مانند دویدن می‌توانند به سوزاندن کالری و کاهش درصد کلی چربی بدن کمک کنند و در نتیجه چربی شکم و چربی اطراف سایر قسمت‌های بدن را کاهش دهند.

دوچرخه سواری

 دوچرخه سواری ورزش کاردیو کم تاثیر است. می‌توانید در فضای باز دوچرخه سواری کنید یا با دوچرخه ثابت ورزش کنید. با سرعت و شدت بالا روی دوچرخه، می‌توان در طول تمرین 30 دقیقه‌ای 500 کالری بسوزاند.

چرخش روسی

برای این تمرین باید روی زمین بنشینید، پاها را صاف نگه دارید یا زانوها را خم کنید و کمی به عقب متمایل شوید و به شکل V شکل بگیرید. این وضعیت باید در حالی که بالاتنه را از این طرف به طرف دیگر بدون حرکت دادن پاها می‌چرخانید، نگه دارید.

دست‌ها را می‌توان در جلوی سینه به هم وصل کرد. پیچ‌های روسی را نیز می‌توان با نگه داشتن دمبل در جلوی سینه و افزایش تدریجی وزن دمبل، شدت بخشید. این باعث افزایش مقاومت می‌شود که عضلات را تقویت می‌کند و کالری بیشتری می‌سوزاند. انجام حدود پنج ست با 30 تکرار می‌تواند مفید باشد.

کرانچ دوچرخه

این روش به سوزاندن چربی‌های شکم و تقویت عضلات آن کمک می‌کند. برای این تمرین، فرد باید به پشت دراز بکشد و دستان خود را پشت سر خود قرار دهند. سپس، در حالی که سر و شانه‌ها را از زمین بلند می‌کنید، زانوها را به سمت قفسه سینه بالا بیاورید.

هنگام رکاب زدن با پاها، به طور متناوب آرنج راست را به زانوی چپ و سپس آرنج چپ را به زانوی راست لمس کنید. انجام یک تا سه ست با 12 تا 16 تکرار توصیه می‌شود.

کرانچ معکوس

این تمرینات به سوزاندن چربی زیر شکم کمک می‌کند. فرد باید به پشت، روی تشک یوگا دراز بکشد و زانوها را به هم متصل کند، پاها را در زاویه 90 درجه خم کرده و پاهایش را محکم روی زمین قرار داده باشد. فروش اسکی فضایی خانگی در سایت در تنوع بالا برای شما در نظر گرفته شده است.

کف دست‌ها باید برای حمایت روی زمین قرار گیرند. عضلات شکم را سفت کنید تا باسن و پاها را از روی زمین بلند کنید و هم‌زمان زانوها را به سمت داخل به سمت قفسه سینه بکشید. این وضعیت را برای 1 ثانیه در بالای حرکت نگه دارید. قبل از انجام کرانچ پاها را در هوا بلند کنید و چانه را از قفسه سینه دور نگه دارید.

سخن آخر

برای اینکه بتوانید نسبت به سؤالات ایجاد شده در ذهنتان پاسخ دهید، به سایت هایپرجیم مراجعه کرده و موارد مختلف را مطالعه کنید. ورزش کاردیو و اسکی فضایی زوش های مختلف برای موفقیت دارند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 321
نمایش همه
علاقه مندی ها ()