جهت راه اندازی سیستم آموزش مجازی نیاز به تهیۀ یک سری امکانات است که می توان به ایجاد بستر اینترنت و تأمین دستگاه های دیجیتالی هوشمند اشاره نمود. به طور کلی می توان در هر موقعیتی از خدمات آموزش مجازی استفاده نمود. با استفاده از این فرصت، دانش آموزان، دانشجویان و عموم افراد می توانند در هر شرایطی از برگزاری کلاس های آنلاین بهره مند گردند. افراد می توانند در خانه به فراگیری مطالب بپردازند و دیگر نیاز به صرف زمان و هزینه ایاب و ذهاب برای رفتن به مدرسه، دانشگاه و غیره نداشته باشند. راه اندازی سیستم آموزش مجازی تنها توسط برخی از مراکز ارائه داده می شود.

مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها یکی مجموعه های پیشرویی است که فعالیت خود را در حوزۀ آموزش مجازی آغاز نموده است و طی سال ها فعالیت مداوم توانسته اند زیرسازی لازم را مهیا نمایند. بهره گیری از تجربیات معلمان مجرب برای برگزار کلاس های آنلاین و دوره های آموزشی مرتبط از جمله خدمات ارزندۀ این مجموعۀ معتبر به شمار می رود.

امروزه شروع فعالیت آموزش از راه دور به افراد فرصت های طلایی دیگری می دهد که می توان به استفادۀ بهینه از زمان اشاره نمود. استفاده از منبع اطلاعات گسترده همچون اینترنت به افراد کمک می کند که راحت تر بتوانند در کنار آموزش، از این بستر پهناور جهت دریافت مطالب بیشتر و گسترش سطح آگاهی خود  استفاده نمایند. در حالت کلی سیستم آموزش مجازی بر اساس اصول و کاملاً برنامه ریزی شده صورت می گیرد. یادگیری و آموزش مکمل یکدیگر است و مدارس آموزش از راه دور، شرایط را برای تدریس و یادگیری در مکان های مختلف امکان پذیر ساخته است. جهت استفاده از خدمات آموزش از راه دور دوره متوسطه می توانید با مسئولین مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها تماس حاصل فرمائید.

 مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 831
نمایش همه
علاقه مندی ها ()