نایلون حبابدار از انواع نایلون های مورد استفاده در صنعت بسته بندی می باشد که با توجه به شکل و ساختاری که دارد خاصیت ضربه گیری داشته و متفاوت از نایلون های دیگر است.سطح نایلون حباب دار پوشیده شده از حباب های هوا بوده که این حباب ها عایق بسیار خوبی در برابر ضربه و سایر عوامل محیطی می باشد. نایلون های حبابدار در انواع کیسه نایلون، پاکت ، نایلون برش خورده و... به فروش می‌ رسند بنابراین با توجه به نوع محصولات و کالا هایی که در اختیار دارید ، می توانید  خرید نایلون حبابدار را انجام دهید.

خرید نایلون حبابدار در تنوع بالا

 نایلون حبابدار برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار گرفته که شامل استفاده از این نایلون برای جابجایی لوازم خانگی و بسته بندی محصولات شکننده و آسیب پذیر، بسته بندی در صنعت الکتریک ،بسته بندی لوازم در اتوبار ها و شرکت های باربری، جابجایی و فروش شیشه و قطعات کامپیوتری و... می باشد بنابراین با توجه به کاربردی که از این نایلون دارید، می توانید ابعاد مناسب آن را تهیه نمایید.خرید نایلون حبابدار باید با دقت انجام گیرد تا این نایلون ها از کیفیت بالایی برخوردار باشند و بتوانیم از آن کارایی مورد انتظار را داشته باشیم.

مزایای استفاده از نایلون حبابدار

  •  قیمت ارزان
  • وزن سبک
  •  مناسب برای کالاهای مختلف
  • کاهش استرس و سرگرمی
  •  استفاده مجدد از نایلون

              و...

همانطور که به مزایای نایلون حبابدار اشاره شد شما با خرید نایلون حبابدار می توانید چندین بار از آن استفاده کنید زیرا تا زمانی که حبابهای نایلون حبابدار خالی نشده باشد قابل استفاده می باشد. این نایلون ها وزن سبکی دارند و برای انواع کالاها می توان از آن استفاده کرد. شما با خرید نایلون حبابدار از مراکز تولید کیسه نایلون حبابدار میتوانید سرگرمی داشته باشید و استرس را کاهش دهید که با ترکاندن حباب های این نایلون می توانید علاوه بر سرگرم شدن به کاهش استرس در خود کمک کنید.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 616
نمایش همه
علاقه مندی ها ()