گردآوری مطالب و نگارش طرح توجیهی نیاز به کسب اطلاعات جامعی در زمینه های مختلف دارد که حول نوع سرمایه گذاری افراد خواهد داشت. در همین راستا شرکت های مشاوره مدیریت و صنایع فعالیت خود را در همین راستا افتتاح نموده اند. چنین مجموعه هایی متشکل از نیروی انسانی فعال در حوزۀ مدیریت، اقتصاد، حسابرسی و مالیاتی می باشند. بدین ترتیب صاحبان کسب و کار که در صدد رشد و توسعۀ فعالیت خود هستند، پیش از اجرای کار، توصیه می کنیم اقدام به جامع آوری اطلاعات و نگارش طرح توجیهی نمایند.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا با هدف رشد و توسعۀ فعالیت سرمایه گذاران نوپا و فعال، همواره آمادۀ پاسخگویی به این دسته از سرمایه گذاران می باشد. این مجموعه همواره تلاش دارد با ارائه خدمات مشاوره ای رایگان و یا تخصصی بتواند آیندۀ کسب و کاری که افراد قصد راه اندازی آن را دارند، تا حدود قابل توجهی مشخص نمایند. در این صورت فرد با آگاهی کامل اقدام به راه اندازی پروژه های آینده دار و یا به نوعی زود بازده استفاده می کنند.

اهمیت مشاوره و تهیۀ طرح توجیهی

در این بخش قصد داریم به طور مختصر موارد مهم و اساسی که جهت تهیۀ یک طرح توجیهی گردآوری می شود را معرفی نمائیم. مطالعۀ بازار، بررسی جنبه های زیست محیطی، زمانبندی اجرای طرح، هزینه های تولید، برآورد هزینه های درصد ثابت و متغیر، تحلیل حساسیت اجرای پروژه، نحوۀ عملکرد و شاخص های مالی طرح، بررسی کنترل کیفیت مواد اولیه، تعیین اهدف از اجرای پروژه، بررسی مطالعات فنی و ... برخی از موارد مهم و اساسی هستند که جهت گردآوری طرح توجیهی مانند طرح توجیهی سلول خورشیدی از ویفر سیلیکونی مورد استفاده قرار گرفته می شود.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا متشکل از کارشناسان و متخصصین امر در حوزه های اقتصادی و مالی می باشند که می توانند به صورت اصولی طرح های توجیهی را مطابق با درخواست مشتریان انجام دهند.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 606
نمایش همه
علاقه مندی ها ()