میکرونیدلینگ عملی است که بر روی پوست افراد به منظور زیبایی انجام می شود. این عمل برای نخستین بار در آمریکا در سال 1995 شروع شد که بنیانگذار آن برادران فیلادلفیا بودند. جالب است بدانید که در روش میکرونیدلینگ از سوزن های اریب شکل استفاده می شود. در حقیقت هدف از عمل میکرونیدلینگ به گردش درآوردن عروق زیر پوست بود که با این کار خون زیر پوست به خوبی به جریان می افتاد. امروزه دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن عملیات میکرونیدلینگ را به خوبی و با شیوه ای جدید انجام می دهد. البته دستگاه های میکرونیدلینگ زیادی در بازار وجود دارد ولی دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن در بازار از دستگاه هایی است که حرف اول را می زند.

استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن چه مزیت هایی دارد؟

اگر بخواهیم در رابطه با مزیت های دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن صحبت کنیم باید بگوییم که این دستگاه به جوانسازی پوست کمک شایانی می کند. بسیاری از افراد هستند که از پیری زودرس پوست شان رنج می برند و به هر دری می زنند تا پوست خود را بازگردانی یا همان ریکاوری کنند. دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن در پوست افراد حفره هایی ایجاد می کند که این حفره ها به دلیل اینکه کوچک هستند نمی توان آن ها را با چشم غیر مسلح دید. متخصصان زیبایی با ایجاد این حفره ها عملیات زیبا سازی را بر روی پوست افراد اجرا می کنند. فروش دستگاه هیدرودرمی هاینس توسط این مجموعه ارائه می گردد. 

کاربرد دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن

از شایع ترین موارد استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن می توان به جوانسازی پوست اشاره کرد. بسیاری از افراد هستند که از عوارض ناشی از آکنه، جراحی و یا سوختگی رنج می برند. همچنین افراد دیگری هم هستند که از چین و چروک های پوست خود که به هر دلیلی می تواند اتفاق افتاده باشند رنج می برند. با استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن می توانند تمامی عوارض به وجود آمده بر روی پوست را از بین ببرد.

فروشگاه دکتر پن اسکین

آدرس : تهران - منطقه 7 - میدان سرتیپ نامجو (گرگان) - کوچه فراهانی

تلفن گویا : 71057646-021    واتساپ و تماس : 9533664-0912     واتساپ و تماس : 5929273-0991

 ایمیل : drpenskin2021@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 385
نمایش همه
علاقه مندی ها ()