اتوبوس دربستی را می توانید از پیش رزرو نموده و سپس با آسودگی خاطر اقدام به مسافرت نمائید. به طور کلی کرایه اتوبوس دربستی به خدماتی اطلاق می شود که خودرو همراه با راننده در اختیار مشتری قرار گرفته می شود که که بتوانند مسیر رفت و برگشت را با آسودگی خاطر و بدون توقف بپیمایند. در این صورت زمان توقف و استراحت در تردد درون شهری و برون شهری را در اختیار خود خواهد داشت. از این رو مجموعه های مختلفی جهت امور متفاوتی از جمله سرویس کارمندان و دانش آموزان، برگزاری همایش ها و کنفرانس، ترانسفر بازیکنان و بازیگران و ... می توانند اقدام به اجاره اتوبوس دربستی نمایند.

در حال حاضر می توانید از طریق واحد گشت تهران، اتوبوس دربستی ارزان برای ترددهای درون شهری و برون شهری کرایه نمائید. این مجموعه به صورت تخصصی همواره آمادۀ خدمات رسانی به مشتریان گرامی می باشد.

اجاره اتوبوس دربستی VIP برای بهشت زهرا

استفاده از این فرصت به افراد کمک می کند که بتوانند در مدت زمان کمتری به مقصد برسند. امروزه جهت برگزاری مراسم خاکسپاری افراد زیادی در بهشت زهرا حضور پیدا می کنند و به همین دلیل میزبان با تهیۀ اتوبوس دربستی VIP برای بهشت زهرا از   واحد گشت می تواند ایاب و ذهاب مناسبی را برای میهمانان خود فراهم آورد. امروزه بهره مندی از این نوع خدمات به افراد کمک می کند که بتوانند ترددی راحت تر از وسیلۀ شخصی خود داشته باشند. در واقع با اجاره اتوبوس دربستی می توانند به صورت دسته جمعی و گروهی در سطح شهر تردد داشته باشند. 

خدمات سرویس اتوبوس دربستی ارزان توسط واحد گشت تهران به صورت کوتاه مدت و یا بلند مدت به هموطنان ارائه داده می شود و می توانید برای سفرهای درون شهری و برون شهری از سرویس دهی این مجموعه بهره مند گردید.

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه سوم 

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 555
نمایش همه
علاقه مندی ها ()