تردمیل خانگی یکی از کاربردی ترین تجهیزات ورزشی محسوب می شود که امروزه مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. اگر قصد خرید این دستگاه را برای منازل خود دارید، باید قبل از هر چیزی به موتور آن توجه کنید.

معمولاً موتور  تردمیل خانگی از مهم ترین بخش های آنها محسوب می شوند. این موتورها اغلب قدرت و ویژگی هایی بسیار خاصی دارند. در همین راستا نیز در این مقاله قصد داریم که اطلاعات مفیدی در مورد تردمیل های خانگی و موتور آنها در اختیار شما قرار دهیم.

موتور تردمیل های خانگی

اگر بخواهیم کمی در مورد موتور تردمیل های خانگی صحبت کنیم، باید بدانید که موتور این نوع دستگاه ها از نوع DC است. به طورکلی تردمیل های خانگی در مقایسه با تردمیل های باشگاهی قدرت موتور بسیار پایین تری دارند. به همین دلیل نیز برای استفاده در باشگاه های ورزشی مناسب نیستند. زیرا این موتورها استحکام بسیار پایینی دارند و نمی توان از آنها برای مدت زمان طولانی استفاده کرد.

خوب است بدانید که تردمیل های خانگی که مجهز به موتور DC  هستند، از جریان برق مستقیم استفاده می کنند و سیستم برقی آنها بسیار ساده و الکترونیکی است. به شما پیشنهاد می شود که بعد از یک ساعت استفاده از تردمیل خانگی آن را خاموش کنید. به این طریق شما به راحتی می توانید، طول عمر تردمیل خانگی خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

مزیت های موتور DC تعبیه شده در تردمیل های خانگی

همان طور که در قسمت های بالاتر بیان کردیم، تردمیل های خانگی مجهز به موتور DC  هستند.  از مزیت های فوق العاده این موتور این است که قیمت آن در مقایسه با موتورهای دیگر بسیار ارزان تر و مناسب تر است.  علاوه بر این سیستم الکترونیکی آن اصلا گران نیست.

 همچنین جالب است بدانید که طراحی موتور تردمیل های خانگی به گونه ای است که به هنگام کار با آن سروصدای زیادی تولید نخواهد شد. مزیت های فوق العاده این دستگاه و موتور آن نیاز شما از هر دستگاه و تجهیزات خانگی دیگر را به طور کامل برطرف می کند.

آیا موتور تردمیل های خانگی معایبی نیز دارد؟

به طورکلی تردمیل های خانگی برای انجام تمرینات هوازی و حرکات ورزشی مختلف گزینه بسیار عالی هستند. با خرید تردمیل های خانگی مجهز به موتور DC شما به راحتی می توانید، در مدت زمان مشخصی به تناسب اندام برسید یا حتی وزن خود را کاهش دهید.

اما اگر بخواهیم در مورد معایب موتور این دستگاه اطلاعاتی را در خدمت شما قرار دهیم، باید بدانید که این موتورها بازدهی بسیار کمی نسبت به جریان ورودی دارند. به همین دلیل همان طور که در بخش های بالاتر بیان کردیم، بهتر است مدتی بعد از استفاده از دستگاه آن را خاموش کنید. در این شرایط طول عمر دستگاه و کارایی آن به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند.

تردمیل های خانگی و قدرت موتور آنها

تردمیل های خانگی معمولاً در ابعاد کوچک تری ساخته شده اند. از همین رو هم برای محیط هایی مانند آپارتمان که فضای کمی دارند، گزینه بسیار عالی محسوب می شوند. درصورتی که قصد دارید، تردمیل خانگی را برای منازل خود تهیه کنید، بهتر است که به وزن خود توجه کنید و آن را طبق وزن خود بخرید. اگر تردمیل خانگی که تهیه می کنید، با وزن شما هماهنگی نداشته باشد، به حتم بعد از مدتی دستگاه با مشکلاتی روبه رو خواهد شد.

در این شرایط نه تنها موتور دستگاه ضعیف می شود، بلکه بعد از مدتی خواهد سوخت. به عنوان مثال درصورتی که وزن شما معادل با 100 کیلوگرم است، باید تردمیل خانگی با قدرت 1 اسب بخار را تهیه کنید. در واقع قدرت موتور با افزایش وزن شما باید بیشتر شود. برای اوزان 110، 130 و 150 معمولاً قدرت موتور تردمیل به ترتیب 1.5 ، 2 و 2.5 خواهد بود.

همان طور که می دانید، امروزه فروشگاه های ورزشی بسیار زیادی وجود دارند که با مراجعه به آنها می توانید، دستگاه ها یا تجهیزات ورزشی را برای خود تهیه کنید. در این میان خوب است بدانید، فروشگاه  هایپرجیم یکی از بهترین فروشگاه هایی است که دستگاه های ورزشی متنوعی مانند تردمیل های خانگی را عرضه می کند. شما می توانید، با مقایسه محصولات مختلف و ویژگی های آنها مانند موتور تردمیل های خانگی یکی از آنها را باتوجه به هدف یا نیاز و بر اساس میزان وزن برای خود خریداری کنید.

کلام آخر

تردمیل خانگی به عنوان کاربردی ترین دستگاه ورزشی مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. این نوع دستگاه قابلیت ها و ویژگی های بسیار خاصی دارد که قبل از خرید حتماً باید به آنها توجه کنید. یکی از مهم ترین بخش هایی که به هیچ عنوان نباید آن را نادیده بگیرید، موتور تردمیل های خانگی هستند.

 معمولاً این موتورها در توان های مختلف و بر اساس وزن شما طراحی و روانه بازار شده اند. طراحی موتور این دستگاه سبب شده است که تردمیل های خانگی مورد استقبال بسیاری از دوستداران ورزش قرار بگیرند. درصورتی که قصد خرید دستگاه های ورزشی مانند  خرید تردمیل را دارید، بهتر است که به فروشگاه  هایپرجیم سری بزنید و راهنمایی های لازم را از آنها دریافت کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 359
نمایش همه
علاقه مندی ها ()